Kraj chce v Táboře dokončit propojku dálničních přivaděčů, poslouží jako východní obchvat
Silnice I/19 v Táboře a skalní masiv po sanaci. Pramen: ŘSD

Dnes musí veškerá těžká nákladní doprava z průmyslových areálů v ulici Vožická projíždět centrální částí Tábora.
Poté by se mohla i zrušit výjimka ze zpoplatnění dálnice, která tím pozbyde smysl, ne?
Nebude moc vadit kruháč v souvislém 5 km úseku bez úrovňového křížení? Doufám, že aspoň bude dostatečně velkorysý.
To si dělají srandu s tím napojením?
Ty důvody jsou ale nesmyslné, těžká nákladní doprava vůbec přes Čekanice nemusí, všechny průmyslové areály v Táboře mají excelentní napojení na dálniční síť pomocí exitu 79 na D3. Zakázková značka a drobné stavební úpravy by těžkou nákladní dopravu dokázaly z Čekanic také vymýtit, zajizdka je to cca 6.5km.
Tim neříkám že je ten nový záměr špatně, jen že pokud důvodem není rychlost obsluhy území nákladní dopravou, pak existuje i násobně levnější řešení.
Když jedete trasu Písek – Mladá Vožice, musíte přes město.
Zřejmě půjde o omezení provozu mezi I/19 a II/137 v obytné části ulice Košínská – Průběžná – Soví.
Pokud do těchto ulic chcete dát zákazovou značku (proč ne), musíte poskytnout alternativní přístup do průmyslové zóny a tím bude právě ta přeložka silnice II/137 vedená východně od Čekanic, paralelně s D3.
https://mapy.com/cs/letecka?planovani-trasy&l=0&rc=9hcqpxUKsc9h9DpfOZ&rs=coor&rs=coor&ri=&ri=&mrp=%7B%22c%22%3A111%2C%22dt%22%3A%22%22%2C%22d%22%3Atrue%7D&xc=%5B%5D&rwp=1%3B9h3zOxUJtXhp2egbiMRR.hmEZvh9TKnh-fekvgwB38Ih3ag6shnxh9hhtWh5f&rut=1&x=14.6819334&y=49.4234153&z=15
Aktualne je zakaz pro NA v ulicích Průběžná, Sovi. Objizdna trasa je značená pres ulice Družstevní, U Kovárny