LOT 3a leaderboard

Krachy aerolinek uvolnily desítky letadel, majitele čeká těžké hledání provozovatelů

Airbus A330-200 společnosti Thomas Cook. Foto: Ken Fielding/https://www.flickr.com/photos/kenfieldingAirbus A330-200 společnosti Thomas Cook. Foto: Ken Fielding/https://www.flickr.com/photos/kenfielding

Celkem 77 letadel se během několika týdnů uvolnilo díky krachu evropských leteckých společností nebo jejich finančním problémů. Na rozdíl od

Zpět na článek
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Nějak mně tady chybí zmínka o letecké společnosti Thomas Cook Balearic, která také patřila, resp. patří do skupiny leteckých společností Thomas Cook.

Tom

OK

J.K.

Já si nemyslím že MAXy půjdou do provozu rychle, když stihnou příští letní sezónu tak bude mít Boeing štěstí, imho…

Ulafme

Hafo letadel k dispozici, hafo pilotů k dispozici…. asi čas na založení nové let. společnosti 🙂

Jen tak

No .. ale většina z nich obstarožní 767 a 757 … ideální do začátku.

Míla

Leasingovky zaměstnají piloty z těch vrácených letadel a pod svojí značkou je budou pronajímat…nebo?

Nekdo

tak na lety z Ostravy, Brna a Ceskych Budejovic idealni, ne? 😀

Stan

Celé léto se psalo o katastrofálním nedostatku letadel a ten už pominul?

Butrusik

Cetl jste ten článek? Nebo jenom nadpis

nicky

Sešrotovat je mohou vždy pokud o ně nebude zájem.

MildaIV

Pokud je problémy myšleno to, že nového provozovatel nenajdou během pár dnú a ještě si múžou diktovat cenu tak to jo. O A319 není už moc velký zájem. A321 naopak udají velmi rychle. Ale celkově bych strach o ty Airbusy neměl. Jediný problém múžou mít ty, kterým nechybí moc do velké kontroly, potřebují renovovat interiér a mají už hodně nalítáno.

Jen tak

no, ono to tak jednoduche neni… a na diktovani ceny to nebude uz tuplem.