Koronavirus dostal Letiště Praha do téměř půlmiliardové ztráty, v mínusu skončil i handling s údržbou

Přistání na dráhu 06/24. Foto: Letiště PrahaPřistání na dráhu 06/24. Foto: Letiště Praha

Letiště udrželo rating na stejné úrovni, pro úvěr muselo až v závěru roku.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
RAF

V těch komentářích mi nějak chybí jeden postřeh. Všichni ty odborníci na leteckou dopravu, co tady řešili ze by smartwings nedali ani korunu, že jejich místo vždy nahradí někdo jiný …. Kde teď jste ? Když tahle ztráta u CSA handlings a technics vznikla pravé malou poptavkou leteckých spolecnosti a zejména SW.

Kde je to vyykryti ryanairem…. ? Místo zisku si berou ty firmy úvěr .. možná teď už i ty nejzarytejsi pochopili proč je dobře podporovat “domácího” dopravce, tak jak to děla zbytek světa

Miloš

Více jak 500 tisíc ztráta!? Hrozný, ale jaka ztráta? Ztráta může být jen to co už se jednou vlastní, ale tady nebyl navršen jen plánovaný zisk a někdo je smutný. Smutek je hraný, protože majitelé, nebo šéfové měli osobní zisk jen nepatrně menší, ale potřebovali bublinu pro obyčejné zaměstnance, aby více makali, aby nebyly problémy při propouštění, aby to vůbec chápali. Když je letiště, letadla, nebo něco po dlouhé době v nesnázích, tak je normální poděkovat. Pomoci, něco vložit a to co se děje v ČR je nehoráznost prvního kalibru. Co uspořádat sbírku? Do kasičky. A až se to zlepší,… Číst vice »

Radim

To by se vám líbilo to hodit na nějaký kovid 🤣 Je fajn, že hodně lidí má naštěstí pořád funkční mozek… takže ví co se děje.

Tomas

a co se deje Radime? kdyz tedy mate ten mozek…?

Jakub P.

Tak treba nepodarena akce rozsireni COV, ted se dodelava na druhy pokus, zarez je nekolik set milionu Kc.
Pak je tu nepotrebna rekonstrukce Terminalu 3 na prikaz Babise pro potreby predsednictvi EU, dalsi zarez cca 500 mil. Kc.
Nebo treba rekonstrukce tridirny, kde se pustilo zilou taky o nekolik set milionu Kc, aby spravne firmy mohly vydelat.
Takze i pri Covidu by letiste bylo v plusu, pokud by ho nekdo ridil 😉

Tomas

letiště by v minusu skončilo bez ohledu na cokoli. pokud ti na cca 5 – 6 měsíců vypadne jediný zdroj penez a jediný příjem … muzes delat co chces, skončíš ve ztrátě. ad rekonstrukce apod – ale to je v pořádku. pokud je tu reálná šance, že se to relativně brzy vrátí do původního provozu (jako, že je) … a mám tam půl roku bez provozu – není nic lepšího, než investovat mozna by neuskodilo vystrcit hlavu z ceskyho pisecku a podivat se za hranice… kde to jenom trošku jde, tam se využívá toho, že není provoz (ted nemyslim jen… Číst vice »

Jakub P.

Souhlasim, urcite to neni o tom nic nedelat a tim usetrit. Naopak take bych vyuzil volnych terminalu pro prestavbu, dostavbu apod. Ale melo by se to delat za odpovidajici ceny. Ne udelat vyberko na miru spravnym firmam a zaplatit tak nekolik set milionu navic. To byla podstata meho prispevku😉 Proste nesmi se to nechat rozkrast, ted uz neni prebytek penez, takze je na to vic videt. Ale treba terminal 3 by pro sve ucely mohl v klidu slouzit radu let i ve sve dosavadni podobe, ale Babis rekl ne 😀 No ale to bude zpusobovat ztratu az v dalsich letech.… Číst vice »

czhunter

A co teprv lokální letiště, které byly často ve ztrátě i v době největšího turistického boomu v dějinách …

PRG-CDG

Pokles nezpusobil ani tak Covid, jako hystericka opatreni kvuli nemu. A je otazka, jestli se objemy cestujicich, zejmen v byznys segmentu jeste nekdy vrati, protoze alespon castecna virtaulizace schuzek bude u mnoha firem trvala.

Tomas

takze covid.

Miky

Covidismus

Miloš

A to je špatně? Já doufám, že racionálně myslet je základ naší společnosti. Není možné někde plýtvat jen pro rozvoj někoho jiného. Asi to máte chybně nastavené… Vy to děláte?