Koridor z Prahy do Ostravy čeká o víkendu další výluka

Stroje na úpravu kolejí společnosti Swietelsky Rail. Pramen: Swietelsky RailStroje na úpravu kolejí společnosti Swietelsky Rail. Pramen: Swietelsky Rail

Cestující ve vlacích mezi Prahou a Ostravou čekají o víkendu s téměř stoprocentní jistotou zpoždění. Správa železniční dopravní cesty k

Zpět na článek
15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zesp

Podle mne je vyloučen úsek z Dlouhonic do Prerova. Ostrávy se to asi nedotkne. Alespoň bylo v tomto úseku v patek plno robotiku a chystali něco na nových velkých betonových základech na obou stranách traťi.Asi nove posunute vjezdy do Dluhonic, aby byly před tímto novým nádjezdem. Ty současné jsou těsně aza nim. Byly by spatne vidět.

Nezávislý

zavře jednu kolej – to je teda výraz 😀

Dominik

Ale běžně používaný

Jerry

Kolej je vyloučena se rika

V. K.

Už teď se těším. Ve čtvrtek jely vlaky kvůli té vyloučené koleji se zpožděním 30-45 minut a teď k tomu ještě tohle.

Karel

To se budou i Dluhonice pojíždět po jedné koleji?🤔

K.S.

Jestli pár výluk vede na nutnost náhrady autobusy, na hlavní trati, tak tu je něco špatně, máme, teoreticky, jiné alternativy k NAD, u Slováckého Expresu mne napadá třeba jízda spodem, pokud by časově byla podobná jako operace s NAD. Kolem Přerova to potřebuje víc kolejí, vždyť je to tam koridor kontinentálního významu a má jen dvě koleje! Navíc, na rozdíl od koridoru Kolín-Pardubice, k němu neexistuje objízdná trasa, to je dost velký problém, jakékoliv omezení kapacity tak má velké dopady. Otázka je jak chceme aby se síť dál vyvíjela. Do Přerova bude od jihu zaústěna dvojkolejka od Brna, pokud budou… Číst vice »

Jarek

Jasný, spojení dvou VRT, které nikdy nevzniknou, je problém dne. Možná z tý badatelny vylezte, nebo si aspoň otevřete okno.

K.S.

Jasný, budeme to lepit bez ladu a skladu, bez výhledu… Pak můžeme vběhnout snadno do situace že si s tím snadno do budoucna neporadíme, už se to na dráze stalo, Brno je takový hezký příklad toho, kdy se tři společnosti nepohodly a dodnes to neumíme napravit, naštěstí se zrušila ta největší urbanistická zvěrstva jako trať kolem Vaňkovky. Podívejte se na jiné uzly v zemi kdy to propojení nedává dnes smysl, nebo nedávalo pomalu nikdy, ale zapojilo se to tak protože to vyšlo a stejně se přestupovalo, protože více společností a s nákladními vlaky se to nějak udělalo. To že není… Číst vice »

Jiří Kocurek

Z Brodku u Přerova do Přerova. To už je součástí Uzlu Přerov, druhé etapy?

jiný Petr

Ano, tato stavba už několik měsíců probíhá.

K.S.

Takže ten nový přesmyk?

Radim Cenek

Přesmyk není součástí této stavby. Tohle je modernizace Dluhonic – jenom mi uniká, proč dělají současně výluku na Přerov i na Brodek, to nešlo naplánovat postupně?

Jiří Kocurek

Petře, díky za odpověď.

Dan

„Cestující ve vlacích mezi Prahou a Ostravou čekají o víkendu s téměř stoprocentní jistotou zpoždění“

To je zbytečné psát, tak je to téměř každý víkend, minimálně během školního roku. Sem tam nějaká ta práce na koridoru, delší a těžší vlaky s posilovými vozy na 140 km/h a davy cestujících, kvůli kterým se prodlužují pobyty ve stanicích. 😀