Koridor v Lovosicích opět stál, trakční vedení si strhl stroj Správy železnic

Nová nástupiště v Lovosicích. Foto: Správa železnicNová nástupiště v Lovosicích. Foto: Správa železnic

ČD odřekly některé spoje, zavádí náhradní autobusovou dopravu.

Odebírat
Upozornit na
guest
30 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gajda

Pat a Mat ve filmu: Tentokrát na železnici

zlevněme dráhu

Další vydařený den D pro českou železnici a hrdého železničáře.

Davidoff

Tak se moc neopijte.

Zrzek

Nevyplatilo by se tam mít nachystaný diesel a druhý v Roudnici. Tady už to začíná prebirat štafetu od 171.

Pan průvodčí

Legrace bude pokračovat… Příští rok se začne s úsekem Lovosice – Prackovice a rok na to odbočka Dolní Zálezly a na to úsek Prackovice – Ústí nad Labem Jih a Bohušovice – Hrobce. 😑

Petr Frýdlant

SŽ si nic nestrhla, ale bagr CPS na výluce zavadil on trolej a zrovna jel kolem R682 a tím poškozením troleje přišel o sběrač na HV.

t6a5

#mynic Trochu mi to připomíná technologické schéma řešení problému, které po určitém počtu cyklů dojde do stavu „není co řešit“ a předchází tomu otázka „máte to na koho svést?“

Lukáš Chytil

Dneska ráno byla porucha zab. zař. v Nelahozevsi a v Praze na hlaváku hlásili jako důvod zpoždění technickou závadu na vlaku. 🤷

Gwann

Tak zjevne je v dobre sprave stale pritomen duch knizete Potemkina

Sériový jezdec

to je bohužel dráha v kostce

diem72

Tak přece jen jinak zní, že to strhnul pracovní stroj SŽ, než když to ve skutečnosti strhne firma.
Fakticky to vyjde nastejno ale přece jen od kmenové mechanizace SŽ, resp. její obsluhy, čekáme více bezchybný výkon … takže proto

N.N.

To bude ono: Méně než nula chyb a pak se dějí věci.

Blátošlap

První vlak z Děčína do Prahy měl dnes 82 minut, stál dne ráno v Kralupech, porucha zabezpečovacího zařízení.

Gwann

Vynikajici, opravdu jsme zeme matlalu.

Zamalovavame podchody, sazime kilometry modreho zabradli, aby clovek nespadl na travnik, debilne rusime nastupiste u vypravni budovy (asi aby si vsichni uzili podchod) a vubec delame na zeleznici vse pro to, aby to vse co nejmene davalo smysl…protoze zaroven nejsme schopni udrzovat trakcni vedeni bez opakovanych prusvihu z titulu jeho stari a zcela nesmyslne organizovane vylukovw cinnosti. Za si dobra sprava draty strhne sama…to uz je jen tresinka

Zapa

Na Káčku je psáno, že to serval bagr a 682 přišla o smeták. Vzhledem k tomu, že je to v úseku s výlukou, tak předpokládám, že bagr nutně nemusel patřit SŽ, a že je to zrovna v tom úseku kde se TV dělá nové.

Lukáš Chytil

Tak bagr za dobu výluky zastavil provoz už minimálně 3*.

Pan průvodčí

Když si vzpomenu na rekonstrukci Vršovic a úseku Praha – Vršovice – Praha hl.n., tak to bylo taky snad každej třetí den. Psycho.

trapper

To není třešinka, ale vrchol lemplovství SŽ. Ta organizace jednou pohltí sama sebe, jako vesmírná supernova.

diem72

Úplně Vád vidím, jak vyskakujete na křesílku …

Luk

byl to bagr cps, takže klid

diem72

Nestrhla sama

Jiří Melich

Vykřikovat na netu umí každý Jouda. Pojďte k nám a předveďte nám, jak se to má dělat… 😉

Matfyzák

Mimoradna udalost: vlak dojel do cilove stanice.

Zapa

256 jezdí už jen a pouze do Děčína…

dcvojta

Ano, to je pravda. A ví někdo proč končí v Děčíně?

Petr Novotný

Výluky na DB

adam

Aspoň mají politici téma na dnešní debatu o dopravě v ČR na ČT24

JiVe

čistá střelba do vlastní nohy

MajsterN

§1 chyba dopravce
Chyba: nesprávné zadání: my jsme dopravce
§93 jiná událost na trati

MHD

Nebo gól do vlastní branky…