Koridor v Lovosicích opět stál, trakční vedení si strhl stroj Správy železnic
Nová nástupiště v Lovosicích. Foto: Správa železnic

ČD odřekly některé spoje, zavádí náhradní autobusovou dopravu.
ČD odřekly některé spoje, zavádí náhradní autobusovou dopravu.
Pat a Mat ve filmu: Tentokrát na železnici
Další vydařený den D pro českou železnici a hrdého železničáře.
Tak se moc neopijte.
Nevyplatilo by se tam mít nachystaný diesel a druhý v Roudnici. Tady už to začíná prebirat štafetu od 171.
Legrace bude pokračovat… Příští rok se začne s úsekem Lovosice – Prackovice a rok na to odbočka Dolní Zálezly a na to úsek Prackovice – Ústí nad Labem Jih a Bohušovice – Hrobce. 😑
SŽ si nic nestrhla, ale bagr CPS na výluce zavadil on trolej a zrovna jel kolem R682 a tím poškozením troleje přišel o sběrač na HV.
#mynic Trochu mi to připomíná technologické schéma řešení problému, které po určitém počtu cyklů dojde do stavu „není co řešit“ a předchází tomu otázka „máte to na koho svést?“
Dneska ráno byla porucha zab. zař. v Nelahozevsi a v Praze na hlaváku hlásili jako důvod zpoždění technickou závadu na vlaku. 🤷
Tak zjevne je v dobre sprave stale pritomen duch knizete Potemkina
to je bohužel dráha v kostce
Tak přece jen jinak zní, že to strhnul pracovní stroj SŽ, než když to ve skutečnosti strhne firma.
Fakticky to vyjde nastejno ale přece jen od kmenové mechanizace SŽ, resp. její obsluhy, čekáme více bezchybný výkon … takže proto
To bude ono: Méně než nula chyb a pak se dějí věci.
První vlak z Děčína do Prahy měl dnes 82 minut, stál dne ráno v Kralupech, porucha zabezpečovacího zařízení.
Vynikajici, opravdu jsme zeme matlalu.
Zamalovavame podchody, sazime kilometry modreho zabradli, aby clovek nespadl na travnik, debilne rusime nastupiste u vypravni budovy (asi aby si vsichni uzili podchod) a vubec delame na zeleznici vse pro to, aby to vse co nejmene davalo smysl…protoze zaroven nejsme schopni udrzovat trakcni vedeni bez opakovanych prusvihu z titulu jeho stari a zcela nesmyslne organizovane vylukovw cinnosti. Za si dobra sprava draty strhne sama…to uz je jen tresinka
Na Káčku je psáno, že to serval bagr a 682 přišla o smeták. Vzhledem k tomu, že je to v úseku s výlukou, tak předpokládám, že bagr nutně nemusel patřit SŽ, a že je to zrovna v tom úseku kde se TV dělá nové.
Tak bagr za dobu výluky zastavil provoz už minimálně 3*.
Když si vzpomenu na rekonstrukci Vršovic a úseku Praha – Vršovice – Praha hl.n., tak to bylo taky snad každej třetí den. Psycho.
To není třešinka, ale vrchol lemplovství SŽ. Ta organizace jednou pohltí sama sebe, jako vesmírná supernova.
Úplně Vád vidím, jak vyskakujete na křesílku …
byl to bagr cps, takže klid
Nestrhla sama
Vykřikovat na netu umí každý Jouda. Pojďte k nám a předveďte nám, jak se to má dělat… 😉
Mimoradna udalost: vlak dojel do cilove stanice.
256 jezdí už jen a pouze do Děčína…
Ano, to je pravda. A ví někdo proč končí v Děčíně?
Výluky na DB
Aspoň mají politici téma na dnešní debatu o dopravě v ČR na ČT24
čistá střelba do vlastní nohy
§1 chyba dopravce
Chyba: nesprávné zadání: my jsme dopravce
§93 jiná událost na trati
Nebo gól do vlastní branky…