Koridor v Lovosicích opět stál, trakční vedení strhl pracovní stroj
Nová nástupiště v Lovosicích. Foto: Správa železnic

ČD odřekly některé spoje, zavádí náhradní autobusovou dopravu.
ČD odřekly některé spoje, zavádí náhradní autobusovou dopravu.
Z Lovosic na Ústí to dle strojvůdce stojí pomalu každý týden, někdy i vícekrát. A věřím mu to, my tam jeli nedávno po dlouhé době poprvé a v Bohusovicich jsme stáli asi hodinu a něco taky. 😀 Nechápu, co se na té trati děje. Dříve nebyl problém.
Případ ve Františkových lázní, kde si obsluha MUv při údržbě sáhla na trolej se tutlá…byla napěťová výluka.
Akorát to nebyl stroj Správy železnic, ale Menardu co vrtá piloty pro Eurovii 🤦♂️😄
V Kopistech s tou lafetou nejspíš narazil do staré brány, prdnul izolator a napáječka spadla na trakci, která se trochu provesila a zrovna jel vlak a utrhl sběrač…
Je neuvěřitelné, že po každodenních „mimořádných“ událostech stejně nikdo nic neřeší a nenásleduje žádné zlepšení. Manažerský výkon MD a SŽ je na úrovni těch méně rozvinutých subsaharských zemí.
Tak manažeři vlakem nejezdí a je to státní. Tak je to každému jedno.
Pat a Mat ve filmu: Tentokrát na železnici
To je naprosto vystížné. Ten amaterismus a neschopnost na dráze je do oci bijicí
Další vydařený den D pro českou železnici a hrdého železničáře.
Tak se moc neopijte.
Nevyplatilo by se tam mít nachystaný diesel a druhý v Roudnici. Tady už to začíná prebirat štafetu od 171.
Legrace bude pokračovat… Příští rok se začne s úsekem Lovosice – Prackovice a rok na to odbočka Dolní Zálezly a na to úsek Prackovice – Ústí nad Labem Jih a Bohušovice – Hrobce. 😑
A kudy to ten diesel s vlaky bude objíždět, když je jedna kolej vytrhána a na druhé stojí vlak bez sběrače a zamotaný do trakčního vedení…..? Poradíte?
SŽ si nic nestrhla, ale bagr CPS na výluce zavadil on trolej a zrovna jel kolem R682 a tím poškozením troleje přišel o sběrač na HV.
#mynic Trochu mi to připomíná technologické schéma řešení problému, které po určitém počtu cyklů dojde do stavu „není co řešit“ a předchází tomu otázka „máte to na koho svést?“
Dneska ráno byla porucha zab. zař. v Nelahozevsi a v Praze na hlaváku hlásili jako důvod zpoždění technickou závadu na vlaku. 🤷
Tak zjevne je v dobre sprave stale pritomen duch knizete Potemkina
to je bohužel dráha v kostce
Tak přece jen jinak zní, že to strhnul pracovní stroj SŽ, než když to ve skutečnosti strhne firma.
Fakticky to vyjde nastejno ale přece jen od kmenové mechanizace SŽ, resp. její obsluhy, čekáme více bezchybný výkon … takže proto
To bude ono: Méně než nula chyb a pak se dějí věci.
První vlak z Děčína do Prahy měl dnes 82 minut, stál dne ráno v Kralupech, porucha zabezpečovacího zařízení.
Tam je to poslední 2 měsíce úplná klasika. Člověk žasne a nadává.
Vynikajici, opravdu jsme zeme matlalu.
Zamalovavame podchody, sazime kilometry modreho zabradli, aby clovek nespadl na travnik, debilne rusime nastupiste u vypravni budovy (asi aby si vsichni uzili podchod) a vubec delame na zeleznici vse pro to, aby to vse co nejmene davalo smysl…protoze zaroven nejsme schopni udrzovat trakcni vedeni bez opakovanych prusvihu z titulu jeho stari a zcela nesmyslne organizovane vylukovw cinnosti. Za si dobra sprava draty strhne sama…to uz je jen tresinka
Na Káčku je psáno, že to serval bagr a 682 přišla o smeták. Vzhledem k tomu, že je to v úseku s výlukou, tak předpokládám, že bagr nutně nemusel patřit SŽ, a že je to zrovna v tom úseku kde se TV dělá nové.
Tak bagr za dobu výluky zastavil provoz už minimálně 3*.
Když si vzpomenu na rekonstrukci Vršovic a úseku Praha – Vršovice – Praha hl.n., tak to bylo taky snad každej třetí den. Psycho.
To není třešinka, ale vrchol lemplovství SŽ. Ta organizace jednou pohltí sama sebe, jako vesmírná supernova.
Úplně Vád vidím, jak vyskakujete na křesílku …
byl to bagr cps, takže klid
Tak tam běžte dělat dozora na stavbách.
Nestrhla sama
Vykřikovat na netu umí každý Jouda. Pojďte k nám a předveďte nám, jak se to má dělat… 😉
Tak jo, ale nebudete mi bránit prosazení děličů namísto stahovaček, že ne?
Pokud vam prijde normal tenhle bordel s opakovanymi spadlymi draty a misto trochy studu predvadite aroganci – ukaz jak se to dela lepe – tak tam fakt nemate co delat.
Nejsem specialista na trakcni vedeni, ale posoudit, ze tohle je neakceptovatelne, umim – protoze takto „spolehliva“ zeleznice odrazuje cestujici. Tak pozor abyste si nemusel s podobne arogantními soudruhy hledat praci – protoze na provozovani tohoto bordelu nebudou prachy a podpora. Chovate se jako kuchar, co rozvari testoviny a presoli polevku a rozhazuje rukama at je host rad, ze dostal nazrat.
Mimoradna udalost: vlak dojel do cilove stanice.
A co teprve, kdyby dojel včas.
256 jezdí už jen a pouze do Děčína…
Ano, to je pravda. A ví někdo proč končí v Děčíně?
Výluky na DB
Aspoň mají politici téma na dnešní debatu o dopravě v ČR na ČT24
čistá střelba do vlastní nohy
§1 chyba dopravce
Chyba: nesprávné zadání: my jsme dopravce
§93 jiná událost na trati
Nebo gól do vlastní branky…