Koridor u Přerova stál kvůli poruše trakčního vedení
Modernizace Dluhonické spojky. Foto: Správa železnic
Vlaky nabírají zpoždění přes dvě hodinu, chybí lokomotivy nezávislé trakce.
Vlaky nabírají zpoždění přes dvě hodinu, chybí lokomotivy nezávislé trakce.
a bylo to na novém nebo starém TV? ví někdo? děkuji
Zažil jsem, jak dvakrát ujely Wapky z Prosenic , jednou až do Roketnice, po druhé do Říkovic. Při proudových výlukách jsme běžně jezdili náběhem i s Os vlaky z Prosenic do Přerova. Jo to se děly věci, hlavně že se kola točila.Mrtvolu jsme dali mimo koleje a dál jezdili. Dnes to jsou nejméně 4 hod nickolejný provoz.
Je s podivem, že ŘSD dokáže nasmlouvat odtahové služby, aby měly několik kusů techniky připravených podél modernizovaného úseku D1 (obvykle bývá min. 2ks lehkého odtahu pro OA a jeden vyprošťovák pro NA). SŽ nedokáže nasmlouvat, aby v takovýchto kritických úsecích byl připravený brejlák nebo něco podobného? Chápu, že to přirovnání není úplně jedna k jedné, ale snaha u StudieŽeleznic nějak chybí…
krásných +224 minut….
ČT se dle mých informací v roce 2023 zřejmě nezačne …
začne po Pardubicích. které jsou mimochodem OK, tam by to ještě 5 let vydrželo
Pardubice jsou OK? Oproti Třebové jsou sice v lepším stavu, ale rekonstrukci taky potřebují jako sůl, třeba 6. SK je tankodrom a trakční vedení tam taky dožívá, taky tam byla zvýšená kontrolní činnost (na trakčním vedení).
Dle informaci naseho vedeni byl zminen ron 2030. Snad se nenajde nekdo kdo veri interaktivni mape staveb na portalu Spravy železnic? 🤣 To posouvani probiha neustale a u teto megastavby probehne 100% take vcetne navyseni finalni ceny (rekneme nekam k 15ti miliardam…)
jsem zvědav na uzel ČT … tam už je to taky na hraně a čekat se bude ještě 3 roky min.
plus ještě 6 let výstavby podle dostupných údajů 🙂
Ne, že by to byl tento případ, asi se řešilo jinak, ale často čtu o přerušení provozu, nedostatku náhradních autobusů a hromada nás, co mimořádné NAD jezdí, sedíme doma pár desítek metrů od autobusů a houpeme nohama :-).
Rozumím, začnu u sebe…jsou vlakvedoucí a vlakvedoucí, jsou pak řidiči a řidiči, jsou dispečeři a dispečeři…je to jen o domluvě a asi hodně o smlouvách a taky, jak tu práci vnímám….Pamatuju, že mi dispečer při mimořádce s velkým zpožděním byl schopen přistavit bus v HK v noci, aby rozvezl lidí po všech koutech, ale pamatuju i dispečerka, který by od toho dál ruce pryč….je to o lidech.
Vono, dnes byly erupce i u nás v KHK.. Ráno v Olešnici první skokan, tomu jsem ujel o hodinu.Pak , když se vrátím z Prahy, udělám si zájezd do Jičína a zpátky nějaký , snad Polský machr v kamionu naboří v Plotišti blikač, že z toho je skoro hodinka a generální stop. ..A do toho ten druhej skokan v Černožicích po obědě, aby kluci nevyšli ze cviku, když se to po tom prvním na 031 začalo srovnávat…Dnešek byl asi na mnoha místech zážívný…Já nějak proplul, ale taky už jsem ke konci počítal se vším.
včera byl na ČT nějaký psycholog a ten říkal, že po krizi (myšleno ten virus), jich očekávají značný nárůst…. Takže vypínat světla a jet a nic nevidět, radši….
To je teda nápad. Dodržování předpisu se vyžaduje pedantsky…
https://hodoninsky.denik.cz/zlociny-a-soudy/ridic-autobusu-dostal-tri-roky-za-prejeti-a-usmrceni-muze-20190326.html
Co budeme asi dělat za nějakých 20 let, kdy už bude jezdit na elektřinu úplně všechno…
Pošleme do Švýcarska odborníky z firmy jejíž zkratku nesmíme vyslovit, aby tam vysvětlili, že není možné dodávat elektřinu spolehlivě, jsou nutné napěťové výluky, jsou nutné stahovačky, dráty padají bez důvodu.
Zatím můžou trénovat v různých tramvajových provozech, DPP by jistě zajímalo, jak nechat spadnout trolej aniž by projíždělo nákladní auto nějakým zákazem.
Jenže přes Dluhonice několikrát za hodinu prožene tornádo. To je dost podstatný detail.
To jako že v Dluhonicích je blbé počasí nebo že 460 mají špatné sběrače? 😀
Nezačneme za 20 let dávat do elektrických vozidel aspoň malé baterky? Jako se někdy dosazuje diesel na „poslední míli“, tak tohle by bylo na „prostřední míli“.
Žejo, proč udržovat tratkční vedení vpořádku. Ať si to dopravce zařídí. A radši pořádně velkou baterku. Aby projeli ze Smíchova až do Karlštejna. A taky pomocný kolový pojezd, aby překonali chybějící koleje. Mího ho Pendolíno, mohlo se samo nakolejit a pokračovat do Ostravy.
Porucha? Spadly dráty. A když se opravuje tak se nedá jezdit ničím.
Komentáře milovníků dieselových lokomotiv za 3….2….1….
Elektrika je elektrika to je pravda…ale neni nad to mit v zaloze masinu s hektolitrem nafty a kvalitnim vyrobnim materialem…
Nebyl bych tak cynický. Elektrické lokomotivy jsou samozřejmě lepší (efektivnější, ekologičtější, rychlejší,…). Nicméně na tu elektriku potřebujete kvalitní infrastrukturu a tu (jak se ukazuje) jaksi tak úplně nemáme :/
A co takhle loko s vlastní baterií?
No jo. Všechny silné lokomotivy jsou pryč a chybí zálohy.
A slabé na hané nestačí ?
Ale kuš, tady se brečí jak bylo dřív líp.
Asi néééé. Ani na Hanéééé.
No a co s tim? Mít v každém uzlu 10 brejlovcu, aby vyjely jednou za rok, až se poblíž něco vysype?
Nemusely by to být brejle, stačí udržet provozuschopné ponorky, které jsou odstavené v Břeclavi. A nemuselo by se přes výluku tahat, stačí vytlačovat.
To už byly lepší pilštyky než ta hradba u břeclavského depa.
U Přerova se letos sype neustále.
V Přerově v areálu Kazeta má nějaký spolek Bardotku. Ti by rádi potlačili, kdyby jim někdo přispěl, ne….?
Nikdy se to tak nedělalo. (Při ledovce ČD odmítaly i mašiny od ČD Cargo)
A dokonce tam v ranžíru mají bangli. Když dokáže posunovat nákladní vlak, tak rychlík by vystrčit mohla. A §1 tady neplatí, ve Lhotce nad Bečvou se to tak dělalo.