Koridor u Přerova stál kvůli poruše trakčního vedení

Modernizace Dluhonické spojky. Foto: Správa železnicModernizace Dluhonické spojky. Foto: Správa železnic

Vlaky nabírají zpoždění přes dvě hodinu, chybí lokomotivy nezávislé trakce.

37 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Schmidt

a bylo to na novém nebo starém TV? ví někdo? děkuji

1961 výpravčí Prosenice

Zažil jsem, jak dvakrát ujely Wapky z Prosenic , jednou až do Roketnice, po druhé do Říkovic. Při proudových výlukách jsme běžně jezdili náběhem i s Os vlaky z Prosenic do Přerova. Jo to se děly věci, hlavně že se kola točila.Mrtvolu jsme dali mimo koleje a dál jezdili. Dnes to jsou nejméně 4 hod nickolejný provoz.

Dusanh

Je s podivem, že ŘSD dokáže nasmlouvat odtahové služby, aby měly několik kusů techniky připravených podél modernizovaného úseku D1 (obvykle bývá min. 2ks lehkého odtahu pro OA a jeden vyprošťovák pro NA). SŽ nedokáže nasmlouvat, aby v takovýchto kritických úsecích byl připravený brejlák nebo něco podobného? Chápu, že to přirovnání není úplně jedna k jedné, ale snaha u StudieŽeleznic nějak chybí…

Zeke

krásných +224 minut….

Horo

ČT se dle mých informací v roce 2023 zřejmě nezačne …

Démon

začne po Pardubicích. které jsou mimochodem OK, tam by to ještě 5 let vydrželo

Dominik

Pardubice jsou OK? Oproti Třebové jsou sice v lepším stavu, ale rekonstrukci taky potřebují jako sůl, třeba 6. SK je tankodrom a trakční vedení tam taky dožívá, taky tam byla zvýšená kontrolní činnost (na trakčním vedení).

Horo

Dle informaci naseho vedeni byl zminen ron 2030. Snad se nenajde nekdo kdo veri interaktivni mape staveb na portalu Spravy železnic? 🤣 To posouvani probiha neustale a u teto megastavby probehne 100% take vcetne navyseni finalni ceny (rekneme nekam k 15ti miliardam…)

standa

jsem zvědav na uzel ČT … tam už je to taky na hraně a čekat se bude ještě 3 roky min.

standa

plus ještě 6 let výstavby podle dostupných údajů 🙂

Study

Ne, že by to byl tento případ, asi se řešilo jinak, ale často čtu o přerušení provozu, nedostatku náhradních autobusů a hromada nás, co mimořádné NAD jezdí, sedíme doma pár desítek metrů od autobusů a houpeme nohama :-).

Papaja501

Rozumím, začnu u sebe…jsou vlakvedoucí a vlakvedoucí, jsou pak řidiči a řidiči, jsou dispečeři a dispečeři…je to jen o domluvě a asi hodně o smlouvách a taky, jak tu práci vnímám….Pamatuju, že mi dispečer při mimořádce s velkým zpožděním byl schopen přistavit bus v HK v noci, aby rozvezl lidí po všech koutech, ale pamatuju i dispečerka, který by od toho dál ruce pryč….je to o lidech.

Papaja501

Vono, dnes byly erupce i u nás v KHK.. Ráno v Olešnici první skokan, tomu jsem ujel o hodinu.Pak , když se vrátím z Prahy, udělám si zájezd do Jičína a zpátky nějaký , snad Polský machr v kamionu naboří v Plotišti blikač, že z toho je skoro hodinka a generální stop. ..A do toho ten druhej skokan v Černožicích po obědě, aby kluci nevyšli ze cviku, když se to po tom prvním na 031 začalo srovnávat…Dnešek byl asi na mnoha místech zážívný…Já nějak proplul, ale taky už jsem ke konci počítal se vším.

Jan Sova

včera byl na ČT nějaký psycholog a ten říkal, že po krizi (myšleno ten virus), jich očekávají značný nárůst…. Takže vypínat světla a jet a nic nevidět, radši….

Jiří Kocurek
MLB

Co budeme asi dělat za nějakých 20 let, kdy už bude jezdit na elektřinu úplně všechno…

Leinad

Pošleme do Švýcarska odborníky z firmy jejíž zkratku nesmíme vyslovit, aby tam vysvětlili, že není možné dodávat elektřinu spolehlivě, jsou nutné napěťové výluky, jsou nutné stahovačky, dráty padají bez důvodu.
Zatím můžou trénovat v různých tramvajových provozech, DPP by jistě zajímalo, jak nechat spadnout trolej aniž by projíždělo nákladní auto nějakým zákazem.

Jiří Kocurek

Jenže přes Dluhonice několikrát za hodinu prožene tornádo. To je dost podstatný detail.

Leinad

To jako že v Dluhonicích je blbé počasí nebo že 460 mají špatné sběrače? 😀

Twix

Nezačneme za 20 let dávat do elektrických vozidel aspoň malé baterky? Jako se někdy dosazuje diesel na „poslední míli“, tak tohle by bylo na „prostřední míli“.

Jiří Kocurek

Žejo, proč udržovat tratkční vedení vpořádku. Ať si to dopravce zařídí. A radši pořádně velkou baterku. Aby projeli ze Smíchova až do Karlštejna. A taky pomocný kolový pojezd, aby překonali chybějící koleje. Mího ho Pendolíno, mohlo se samo nakolejit a pokračovat do Ostravy.

Mišin

Porucha? Spadly dráty. A když se opravuje tak se nedá jezdit ničím.

Ostravák

Komentáře milovníků dieselových lokomotiv za 3….2….1….

Mardog

Elektrika je elektrika to je pravda…ale neni nad to mit v zaloze masinu s hektolitrem nafty a kvalitnim vyrobnim materialem…

NightmareFreddy

Nebyl bych tak cynický. Elektrické lokomotivy jsou samozřejmě lepší (efektivnější, ekologičtější, rychlejší,…). Nicméně na tu elektriku potřebujete kvalitní infrastrukturu a tu (jak se ukazuje) jaksi tak úplně nemáme :/

Jan Sova

A co takhle loko s vlastní baterií?

Karel

No jo. Všechny silné lokomotivy jsou pryč a chybí zálohy.

Pe.tr

A slabé na hané nestačí ?

pzag

Ale kuš, tady se brečí jak bylo dřív líp.

Vašek

Asi néééé. Ani na Hanéééé.

Kubrt

No a co s tim? Mít v každém uzlu 10 brejlovcu, aby vyjely jednou za rok, až se poblíž něco vysype?

Zrzek

Nemusely by to být brejle, stačí udržet provozuschopné ponorky, které jsou odstavené v Břeclavi. A nemuselo by se přes výluku tahat, stačí vytlačovat.

Jenda-71

To už byly lepší pilštyky než ta hradba u břeclavského depa.

Martin

U Přerova se letos sype neustále.

Jan Sova

V Přerově v areálu Kazeta má nějaký spolek Bardotku. Ti by rádi potlačili, kdyby jim někdo přispěl, ne….?

Leinad

Nikdy se to tak nedělalo. (Při ledovce ČD odmítaly i mašiny od ČD Cargo)

Jiří Kocurek

A dokonce tam v ranžíru mají bangli. Když dokáže posunovat nákladní vlak, tak rychlík by vystrčit mohla. A §1 tady neplatí, ve Lhotce nad Bečvou se to tak dělalo.