Koridor u Lovosic čeká oprava za 810 milionů, zmizí přejezd na polní cestě

Auta ze zrušeného přejezdu pojedou po nové silnici k nadjezdu přes koridor na silnici II/247. Foto: Google Street ViewAuta ze zrušeného přejezdu pojedou po nové silnici k nadjezdu přes koridor na silnici II/247. Foto: Google Street View

Kvůli zrušení přejezdu vznikne zhruba 1,6 kilometru dlouhá silnice, zemědělské stroje vyvede na nadjezd.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

810 už není v módě, lepší bude 814…

Jaaa

Další adept pro zrychlení na 200 km/h. Jsou to minuty, ale pro krácení zpoždění by se to hodilo.

Kolman

To bude ale ujíždění přípojů v Lovosicích!😆

Středohor

Když pojedete od Prahy do Litoměřic třeba?

Z 074

“ Správa železnic chce sanací spodku dosáhnout větší spolehlivosti provozu a kapacity dráhy.”
To je tam teď kvůli špatnému spodku pomalá? Nebo jak se sanací spodku dá dosáhnout větší spolehlivost a kapacita?

Honza

Tam jde taky o možnost těžších nákladních vlaků. To myslí taky tou kapacitou.

Z 074

Jako že se již nejvyšší možná D4 ještě zvýší a zavede se proto nová traťová třída zatížení E4? 🔝

X 1

V zahraničí se již mnoho let, zejména v Německu, se při novostavbách či přestavbách hlavních tratí buduje E4.

Pohádkár

Není a nedá. Mluvčí evidentně sáhnul pro vyjádření omylem do jinýho hrníčku.

Středohor

tady v tý velký labský nivě to bývá podmáčené. Dost často si to sedá a je třeba častých výluk. Jízda rychlíkem někdy připomíná rodeo.

Michal M

Twl víš o stavu tý trati úplné prd, ale stejně máš puzení se zviditelnit…

František Plášek

Jasně…takže místo toho, aby po zrušení P2418 navedli zemědělské stroje na silnici k zastávce Nové Kopisty (P2417 – o něm se rušení neuvádí), tak je navedou na frekventovanou II/247…Ona je to přece „dvojka“, tak to přece nevadí….že je to frekventovaná silnice sloužící jako přivaděč z Litoměřic k D8, kamionová frekvence do/z Lovochemie a přilehlého logistického areálu…to přece neva, no co, pošleme do toho provozu ještě zemědělskou techniku.. 🙁

Jiří Kocurek

https://mapy.cz/s/pafurocuvo

Taky bych ji čekal směrem k zastávce, stačila by jedna cesta, v katastru jsou dokonce vidět i nudle, po kterých by to šlo. Plus nějaká stará zešikma se vlnící, dávno rozoraná (na foto 2003 není), ale dala by se taky použít, kdyby nebyl možný výjezd z účelovky takhle blízko přejezdu.

Jiří Kocurek

Po koridoru LOKOtraktorem na pole zemědělci jezdit nebudou, pokud šlo o ztížení přístupu, aby po kolejích museli. 😛

Pája

Takhle zase eliminuje střet vlaku se zemědělskou technikou.

Středohor

také mi to hlava nebere. To už rovnou mohli zrušit i ten přejezd v Kopistech u zastávky a tam udělat nadjezd. Svést to na současný nadjezd před Lukavcem, to se divím že tam traktory dovolí policajti. Alespoň z článku chápu že chtěji zrušit ten přejezd u kravína…

Aaabbb

Nerozumím panu mluvčímu, jak přesně tato stavba zvýší kapacitu. Když se nezvýší rychlost ani nevybuduje žádná odbočka.

Michal M

V článku se nic o rychlosti nepíše…

Marana_CZE

Doufám, že alespoň na zahájení provozu, po konci prací, zde projede konvoj 810! Jinak by to nebylo ono…