Koridor u Lovosic čeká oprava za 810 milionů, zmizí přejezd na polní cestě
Koridorová trať mezi Bohušovicemi a Lovosicem. Foto: Google Street View
Kvůli zrušení přejezdu vznikne zhruba 1,6 kilometru dlouhá silnice, zemědělské stroje vyvede na jiný přejezd.
Zrovna ten nejhezčí přejezd.
doprdele co na 6 kilometrech stojí 800mega?
Stabilizace, piloty, nové TV…
Jako smysluplné bych viděl současné zrušení přejezdu u Nových Kopist a jeho nahrazení nadjezdem. Jinak, co si budem, zrušit přejezd pro pár traktorů v polích a nahradit ho 1600 m dlouhou objížďkou mi nijak super nepřijde. Zvláště, když ty trakaře pak stejně přejíždí přes koleje.
Přesně.
Zdá se že někde zaúřadoval šotek, náhradní komunikace z P2418 nepovedou na nadjezd, ale k P2417.
https://ctrlv.cz/L5Zx
díky za upozornění.
Furt je to v tom podnadpisu
Kvůli vysokorychlostnímu sjezdu by měli zrušit všechny 3 přejezdy.
Na těch 6 kilometrech se víc jak 160 setejně nic nerozjede.
810 už není v módě, lepší bude 814…
Naopak, 810 je nadčasová, ještě nás všechny přežije 😉
Další adept pro zrychlení na 200 km/h. Jsou to minuty, ale pro krácení zpoždění by se to hodilo.
Ano, ten 6 kilometrový úsek to hodně časově zkrátí.
To bude ale ujíždění přípojů v Lovosicích!😆
Když pojedete od Prahy do Litoměřic třeba?
“ Správa železnic chce sanací spodku dosáhnout větší spolehlivosti provozu a kapacity dráhy.”
To je tam teď kvůli špatnému spodku pomalá? Nebo jak se sanací spodku dá dosáhnout větší spolehlivost a kapacita?
Tam jde taky o možnost těžších nákladních vlaků. To myslí taky tou kapacitou.
Jako že se již nejvyšší možná D4 ještě zvýší a zavede se proto nová traťová třída zatížení E4? 🔝
V zahraničí se již mnoho let, zejména v Německu, se při novostavbách či přestavbách hlavních tratí buduje E4.
Není a nedá. Mluvčí evidentně sáhnul pro vyjádření omylem do jinýho hrníčku.
tady v tý velký labský nivě to bývá podmáčené. Dost často si to sedá a je třeba častých výluk. Jízda rychlíkem někdy připomíná rodeo.
Twl víš o stavu tý trati úplné prd, ale stejně máš puzení se zviditelnit…
Asi jako většina zde diskutujících. Odborníci na dopravu, přepravu, logistiku, infrastrukturu, techniku a legislativu. Akorát, že vůbec.
Za to ty jsi evidentně všeználek
Třeba tím, že tam nenudou každý rok výluky kvůli opravě GPK.
Jasně…takže místo toho, aby po zrušení P2418 navedli zemědělské stroje na silnici k zastávce Nové Kopisty (P2417 – o něm se rušení neuvádí), tak je navedou na frekventovanou II/247…Ona je to přece „dvojka“, tak to přece nevadí….že je to frekventovaná silnice sloužící jako přivaděč z Litoměřic k D8, kamionová frekvence do/z Lovochemie a přilehlého logistického areálu…to přece neva, no co, pošleme do toho provozu ještě zemědělskou techniku.. 🙁
https://mapy.cz/s/pafurocuvo
Taky bych ji čekal směrem k zastávce, stačila by jedna cesta, v katastru jsou dokonce vidět i nudle, po kterých by to šlo. Plus nějaká stará zešikma se vlnící, dávno rozoraná (na foto 2003 není), ale dala by se taky použít, kdyby nebyl možný výjezd z účelovky takhle blízko přejezdu.
Po koridoru LOKOtraktorem na pole zemědělci jezdit nebudou, pokud šlo o ztížení přístupu, aby po kolejích museli. 😛
Takhle zase eliminuje střet vlaku se zemědělskou technikou.
také mi to hlava nebere. To už rovnou mohli zrušit i ten přejezd v Kopistech u zastávky a tam udělat nadjezd. Svést to na současný nadjezd před Lukavcem, to se divím že tam traktory dovolí policajti. Alespoň z článku chápu že chtěji zrušit ten přejezd u kravína…
V článku je chyba, náhradní komunikace povedou k P2417. https://ctrlv.cz/L5Zx
Nerozumím panu mluvčímu, jak přesně tato stavba zvýší kapacitu. Když se nezvýší rychlost ani nevybuduje žádná odbočka.
V článku se nic o rychlosti nepíše…
Tak rychlost se evidentně nezvýší, když 2 přejezdy zůstávají, ale odpadnou poruchy GPK.
Doufám, že alespoň na zahájení provozu, po konci prací, zde projede konvoj 810! Jinak by to nebylo ono…