Koridor na Německo stál, v Ústí nad Labem vykolejila lokomotiva
Vykolejení lokomotivy v úseku Ústí nad Labem sever - Ústí nad Labem hlavní nádraží. Zdroj: Datel
Dálková doprava je nyní vedena s velkým omezením.
Dálková doprava je nyní vedena s velkým omezením.
Hasiči v uniformách SŽDC. Po 4 letech se starým původním nápisem 😀
Vím o spoustě míst, kde je nápis ČSD. Předpokládám, že se tímto hlášíš na šichtu s aku flexou, abys tuto nepřesnost odstranil.
Maníků s flexou je teď málo, mají sraz v Itálii u radarů. 😀
A v čem je problém? Přeci hadry nevyhodí jen proto, že se změnilo logo.
Na ČT1 hlásili příčinu.
Vykolejila při posouvání.
Pod Mariánskou skálou pobíž vjezdového návěstidla ÚL sever.
Na fotografii vidim, že hasiči maji oblečení s nápisem SŽDC, tato organizace ještě existuje?
Byla přejmenovaná na Slovinské železnice a co jako?
Až budou šít nový, bude tam nové logo (divil bych se, jestli to ještě není na skladě) – ale při donášení starých, s čím si to pleteš?
Ano, i my máme pořád vesty s logem SŽDC, a i vesty s logem SŽ. To není uniforma, ale ochranný prostředek BOZP, a na loga to nefunguje.
Můj zaměstnavatel má ve svých organizačních předpisech přesně stanoveno po jaké době se mění ochranné pomůcky a tak mne zarazilo, že SŽ je za dobu své existence asi ještě neměnila. A nevím jestli SŽ potřebuje mít nějakou reklamu, ale toto je způsob, kterým logo firmy pronikne zadarmo ke spoustě lidí.
já mám vestu ,,velitel zásahu,, a hasičem už 20 let nejsem. a dokonce mi prošla i při lustraci polské policie při kontrole vybavenosti vozu. písmenka jsou určitě zajímavý grafický počin , ale na práci lidi jimž zdobí záda vliv nemají
Ty ochranné pomůcky, aby splňovaly ČSN EN normu bezpecnosti, tak mají například omezený počet cyklů praní, potom už by měly být vyřazeny. Stejně jako například všechny závěsné pomůcky nebo pomůcky pro práci ve výškách se vyřazují podle cyklů nebo doby. Opravdu by mě zajímalo vyjádření jejich bezpečáka, zda to jejich vybavení je v souladu s normou. Jinak totiž případný průšvih jde kompletně na triko zaměstnavatele.
Ale vlastně promiňte, v těchto organizacích bylo vlastně obvyklé označovat jako bezpečnou i lanovku na Ještěd.
Proč tu blábolíš o závěsných pomůckách? Na fotce je zimní pracovní oděv používaný pro technické zásahy.
Jaký konkrétní předpis ošetřuje tuto část výstroje a co přesně je tam špatně? Nedostatečná reflexnost reflexních prvků?
Jo a proto vyhází fungl nové obleky se starým logen jen proto, že čekaly dva roky ve skladu MTZ, než je dodali k zaměstnancům. Co na tom, že ho ten hadič může mít na sobě třeba teprvá druhý zásah.
„Pane wachmajstr, vy jste ale hlava!“
Ano, zejména na příliš seprané zimní spodky už doplatil životem nejeden lehkomyslník.
Ale jinak chápete doufám technický rozdíl mezi jeřábovým vazákem a oblečením proti zimě, že jo…?
Nakolejîm,přemněřím a jezdím,dráhu brzdí birokracije
Kde máte jistotu, že není poškozená výhybka? Že se o tom nepíše, to ještě nic neznamená.
PS: S češtinou jste byl teda velice rychle hotov, ale bezchybně to taky není.
DU může max odebrat licenci nebo zrušit vlečku, nikoliv vyšetřovat. Nicméně i DI má oblastní pohotovost, takže čekat na to, aby někdo po 2h zjistil, že lze jezdit, tak to mi moc ok nepřijde.
Co by dělala lokomotiva ČD v UL sever na posunu, když je to dopravce provozující osobní dopravu.
Pokud kancelářští dokážou vypapírovat zapůjčení/pronájem, tak není problém.
Jednak ČD nema s čím na severu posunovat a druhak takové zapujcky se zpravidla nedělají. Vyjma různých akcí, jako fotovkak a pod.
Aha, takže se 2h nejezdilo jen z rozhodnutí SŽ? Pak by škody měl Svoboda a jeho podřízení zacvakat.
Nevynutil si zastavení provozu spíše DÚ kvůli vyšetřování?
Samozřejmě, stálo se kvůli vyšetřování.
Drážní úřad určitě ne…
Jasný, takže do toho může narazit další vlak, skvělý nápad…
Tak to určitě ne. Proto byl zastaveny provoz.
Vážený pane, četl jste článek? Vykolejila lokomotiva dopravce ČD… Takze si rozhodnuti SŽ to nebylo. SŽ maximálně rozhodlo o tom, ze tam pošle inspektora a hasiče, kteří lokomotivu nakoleji.
Kde píšu něco o dopravci? Informaci o tom, čí to byla lokomotiva, nikde nemám.
Je to lokomotiva dopravce ČD cargo.
Jedná se o loko 742-109-2, tedy od Carga. Viz:
https://ustecky.denik.cz/nehody/usti-nad-labem-vykolejila-lokomotiva-20240121.html
Však ta reakce taky není na vás. 😉
Když tomu nerozumíte tak raději mlčte.
V 9:40 byl provoz obnoven po jedné koleji.