Koridor mezi Prahou a Kolínem stál kvůli poruše zabezpečovacího zařízení
Pendolino mezi Českým Brodem a Úvaly. Foto: České dráhy

Část dálkových vlaků uvízla před stanicí Český Brod a musela čekat na obnovení provozu.
Část dálkových vlaků uvízla před stanicí Český Brod a musela čekat na obnovení provozu.
Dokud byly u trati boudičky s obsluhou, tak se tohle nemohlo stát. Byly postupy, jak jezdit při poruše zabezpečovacího zařízení.
Na takovéto zprávy zde může mít redakce skoro i šablonu. „Na (koridorové) trati mezi .. a .. došlo k [poruše ZabZař | poruše trakčního vedení | pádu stromu | přejetí člověka ]. Událost se vyšetřuje, předpolkádané obnovení trati v .. (po jedné koleji a v .. po obou).
Hm, čekal bych, že by to mohlo mít záložní zdroj , ale zjevně ne …
Přesně to mě udivuje také – asi zase někdo šetří na nepravém místě. A trochu mě udivuje, že si SŽ nehlídá průběžně průběh práce dodavatelských firem ani když jde nejspíš o v podstatě údržbu už jí běžně provozovaných zařízení. Ale třeba se mýlím a někdo to osvětlí podrobněji.
Což o to, ono to nejspíš záložní zdroj má. Ale když si na počítači rozbiju zdroj, tak mi UPSka není nic platná.
Tady taky přesně nevíme, co kde rozbili.
Servery s více zdroji existují. V mnoha průmyslových odvětvích je výpadek prostě nepřípustný.
Ono to přes záložní zdroj může jít. Problém je, když se přesekne kabel od záložního zdroje k zařízení.