Korejce láká i po prvním neúspěchu v soutěži SŽ česká železnice, podepsali memorandum
Ukázka české moderní železniční techniky jihokorejské delegaci. Foto: Ministerstvo dopravy
Memorandum řeší například oblast vysokorychlostních tratí.
Memorandum je co se vymahatelnosti týče ze všech podpisů nejméně závazné…
Jako podání ruky.
“Ukázka české moderní železniční techniky jihokorejské delegaci.” – A projeli s váženou delegací i stůj a zastavili 15 m od protijedoucího vlaku, aby se jednalo o autentickou demonstraci?
A to vše s nalitým fírou! Na tom ukazují kvalitu automatizace a zabezpečení!
Bohatě by stačilo omylem demonstrovat 811.
Moc moderni, takovy Hurvinek by sedel vic. Nebo treba Ce.
Furt by mě zajímalo, co mají Korejci za extra know-how (kromě zkušeností) proti Francouzům?
Korejské VRT byly postaveny v úzké spolupráci s Francouzi a vysokorychlostní jednotky jsou odvozeny od francouzských první generace.Takže Korejci vycházeli z francouzských zkušeností,zúročili je nyní a nyní nám je budou předávat.
Pokud mají „jen“ francouzské zkušenosti, tak je to jen nošení dříví do lesa.
No nechci nějak zásadně zdůrazňovat jisté kulturní specifika, ale obecně přístup k práci francouze a korejce, to je jako noc a den…
O jistých asijských kulturních specifikách jsem byl informován několika lidmi z továrny FOXCONN.cz (pravda Tchajvanské) v Pardubicích, kdy prý to NN.CZ na konci znamenalo nuceně nasazení Češi. 🙂
Francouzský základ a pak vlastní cestu, kterou nám můžou ukázat.
A ta vlastní cesta je co? Na to se celou dobu ptám?
Nic takovýho. My máme SUDOP, žádný korejský rady nepotřebujeme… Navíc neuměj česky.
A nesmíte zapomenout že jsme specifický trh.
tak si jej koupí….
Konkurence jen prospeje a ve vysledku na tom vydelame vsichni. Jeste bych pozval dalsi odborniky treba Spanelaky, ti maji nejvetsi sit VRT v Evrope. Jen at se o statni zakazky perou.
On to myslel ironicky
Francouzi taky česky neumí. 🙂
Leda že by stejně jako Egis (po co jim zrušili ) teda krom tohodle oficálního memoranda podepsali i to neoficiální, že budou dělat dodavatele SUDOPu.
Jen tak dale. Je treba se spojovat a seznsmovat se zkušenostmi mimo Evropu.