Kontroverzní šéf českého zastoupení Hyundai Vošický končí
Vladimír Vošický. Foto: Hyundai Motor Czech
V čele třetí největší značky na českém trhu končí po sedmi letech Vladimír Vošický. Značku Hyundai dostal v některých letech
Asi už splnil co měl ne? Přeci jen za poslední roky se tato automobilka vyšvihla raketovým způsobem, nemyslíte? Přeci jen drží přední příčky v mnoha odvětvích a to je fajn, nebo se pletu?
Ať je tam kdo chce, auta budou dělat pořád dobrý ,)
9 let ve funkci ředitele nebyla zrovna krátká doba. Korejcům se u nás vedlo, to jde s grafem prodeje vidět, takže svou funkci splnil. Uvidíme, jakou strategii nasadí nový ředitel H., každopádně dealerů má přibýt a tím by se mohla i zvýšit prodejnost ne?
Staré známé pravidlo: „Mouřenín odvedl svou práci a může jít …“
Také si myslím, že co měl splnil. Přeci jen za poslední roky bylo o Hyundai slyšet víc a víc. Jsou průkopníci v oblasti alternativních pohonů a přitom si zachovávají dobré ceny. Mě se tato automobilka líbí a ať si každý říká co chce 🙂
Kde bude mít příští angažmá? Vzhledem k jeho pověsti bude mít možná některé dveře zavřené, ale jiných mu určitě rádi otevřou, zvláště ve firmách s jinou než s Evropskou firemní kulturou. Být zaměstnanec jsem na pozoru 😀
No už byl v Peugeotu a Fordu, svou dravou náturou by se hodil do Flixbusu 🙂
I do ČD.
nebojte se, on se zase někde upíchne… pozn: není to nějakej nevlastní brácha Luftjardy nebo tak něco?
No mohl by udělat personální vítr ve společnosti RegioJet, vyházet přísavky typu Ondrůj a zároveň by mohl svou razantností zaútočit na expadující Flixbus podobným stylem jako na ŠKODA Auto. Povahou je Vošický něco jako Jančura, takže Radim by mohl být maximálně spokojen.
Hmm – mě ovšem ihned po přečtení toho textu napadlo, jestli to není právě typ Jančury v provedení pro automobilový průmysl: dravý drzý, napadající všechny kolem, atd. – takže by to byli spíše „dva kohouti na jedno smetišti“ (a skrytě doufám, že brzy už jen na „smetišti dějin“) …
U Jančury neplatí režijka, chápu 🙂
Konečně. To chce flašku.
No konečně se v Hyundai probrali. Tahle osoba byla největší ostuda české pobočky automobilky. Napachala víc škody než užitku.
No, probrali… Spíš to vidím tak, že VV nesplnil požadované cíle za rok 2018. Ale souhlas, česká Hyundai komunita má důvod k oslavě a nezbývá než značce přát do „českého čela“ někoho rozumného.
Nešlo ani o cíle, ale o neustále stížnosti že všech stran. Je s ním vedeno i soudní řízení. Ten člověk nemá vychování, neumí jednat s lidmi a po ekonomické stránce to taky není žádný zázrak. Je to spíš manažerský parazit, který využíval svoji moci na pozici u Hyundai.
Nejsme ve sporu, ale dokud plnil cíle, tak vše, co popisujete, Korejci podle mne neřešili „marginálie“, dost se zárukou to brali jako česká specifika. Prostě – prodeje lepší než v okolních státech, „čísla plní“ a jak to v ČR chodí (že nemá vychování, neumí jednat s lidmi a celkově to není žádný zázrak), je věc místního zastoupení, dokud to neovlivňuje okolní trhy. Uvidíme, kdo nový nastoupí a jak se bude prezentovat. Že se ta auta tady prodávala spíš VV navzdory, než jeho zásluhou, to je klidně možné. Upřímně – dnes pro mne Hyundai ČR auto nenabízí. Přesněji, vyšlo by mne… Číst vice »
Ano přesně Korejci to neřešili. Ty cíle bohužel nebyly jeho zasluha, je to jen prezentováno médií. Za nimi stal úplně někdo jiný. A ten už v zastoupení není a odešel hlavně kvůli němu. On jen sliznul smetanu. Ale to je jedno. Pevně doufám že se Hyundai vrátí do starých kolejí kde byla před lety hlavně ke spokojenost zákazníků a ostatních. A co se týče samotného auta. Každému se líbí něco jiného. Za sebe máme 4 auta I30, Toyotu, škodu a Volkswagen. Všechny mají svoje plusy a mínusy. Důležité je že vás odvezou z bodu a do b bez závad a… Číst vice »
problém současných zákazníků ale je, že se nechtějí pouze vozit z bodu A do bodu B bezpečně, což berou jako automatiku. Já například chci, aby auto které řídím reflektovalo moje řidičské pokyny (na plyn zrychlilo apod.), ne aby si motor-management sám vyhodnocoval, co je pro auto nejlepší. A to se nebavím o marketingově tlačeném dieselu oproti benzínu (nejlépe jednolitrového obsahu) a dalších „vraždách“ motorismu v ČR.
Každý jsme nějaký. Já třeba nesnáším v autech palubní desky bez tlačítek. Kdy je jen dotykový displej a palubka je jednak opatlana a pokud chcete něco nastavit odvádí vás to od řízení. Tlačítko zmáčkněte už z paměti aniž byste hnul očima z výhledu. Dneska je takových aut hodně málo. Co se týká motoru podekujte EU a její eko politice. Neříkám že to není špatné, ale nic se nemá přehánět. Naštěstí se dají najít ještě atmosférické motory u některých automobilek které hravě splní jízdní vlastnosti dnešní doby. A nafta? To je složité viz politika EU
No, Korejci (ale třeba i Američané) to neřeší ani jinde (jak v jiných zemích, tak jiných firmách). Prostě se nastaví cíle (po dohodě s lokálním vedením, byť to tahá za kratší konec) a je to prosté – splníš nebo nesplníš. Co nakonec VV zlomilo vaz, to se (snad) časem dozvíme, ale asi to není to hlavní. Zásadní je, jak zastoupení značky bude fungovat na konci roku.