Je Oslo opravdu taková byznys destinace, aby uživilo tři dopravce? Jistě, někdo tam bude určitě přestupovat na jiné linky, ale třeba takový Flyr si na něm nedávno vylámal zuby, Eurowings do něj na spoustu termínů prodává letenky za jeho nejnižší cenu. Ale třeba to prostě jen zkouší.
Zdeněk
1 rok
Oslo je nesklonne to by měl novinář se živící psaním textu vedet
Konkurence na trase Praha – Oslo houstne. Máme problém. 😀
Tomáš H.
1 rok
SAS a jejich pravidelnost v Praze je fakt úkaz. ARN jen duben – květen, OSL prozměnu jenom září – říjen a pak … nic. Fakt by mě zajímalo, kolik na tomhle vzhledem ke konkurenci můžou vydělat.
To jo. Vypadá to, jako by zajistili, že v určité měsíce mají volnou kapacitu a tak začnou se zavřenýma očima házet šipky do mapy Evropy. Myslím, že to musí být pro marketing docela těžké takovéto akce propagovat. Lítat na nějaké letiště dva měsíce v roce dva dny v týdnu, to asi žádný velký rozpočet na propagaci mít nebude. Na druhou stranu by to zrovna v tomto případě bylo potřeba, protože málo kdo bude vůbec tušit, že tam vůbec lítáte.
Jen houšť…
Je Oslo opravdu taková byznys destinace, aby uživilo tři dopravce? Jistě, někdo tam bude určitě přestupovat na jiné linky, ale třeba takový Flyr si na něm nedávno vylámal zuby, Eurowings do něj na spoustu termínů prodává letenky za jeho nejnižší cenu. Ale třeba to prostě jen zkouší.
Oslo je nesklonne to by měl novinář se živící psaním textu vedet
https://informace.rozhlas.cz/sklonovani-nazvu-mesta-oslo-7735692
Konkurence na trase Praha – Oslo houstne. Máme problém. 😀
SAS a jejich pravidelnost v Praze je fakt úkaz. ARN jen duben – květen, OSL prozměnu jenom září – říjen a pak … nic. Fakt by mě zajímalo, kolik na tomhle vzhledem ke konkurenci můžou vydělat.
Vykriky do tmy… pripomina mi to neco…
Mimo Skansdinavii ma SAS bohuzel dost zvlastni a nepravidelnou sit linek.
To jo. Vypadá to, jako by zajistili, že v určité měsíce mají volnou kapacitu a tak začnou se zavřenýma očima házet šipky do mapy Evropy. Myslím, že to musí být pro marketing docela těžké takovéto akce propagovat. Lítat na nějaké letiště dva měsíce v roce dva dny v týdnu, to asi žádný velký rozpočet na propagaci mít nebude. Na druhou stranu by to zrovna v tomto případě bylo potřeba, protože málo kdo bude vůbec tušit, že tam vůbec lítáte.