Konkurence na letech z Prahy do Izraele vzroste, přibude linka TUS Airways
Airbus A320 letecké společnosti TUS Airways. Zdroj: Aviareps

Kyperský dopravce chce létat šestkrát týdně.
Kyperský dopravce chce létat šestkrát týdně.
Tak doufám že přinese levnější letenky než za 13k+. Rozumím tomu, že se jedná o rizikovou destinaci, plus se musí zaplatit i riziko případného uzemnění. Ale stejně mi to na tak krátký let přijde dost
Asi je tam velká poptávka. Ti 4 dopravci tam nebudou létat jen tak pro nic za nic.
Pro rusáky je to pár drobných, podívejte se kdo tím lítá.
No Rusové rozhodně ne. Na těch linkách létám několikrát měsíčně.
Tus Air = Tu Ser
Tus znamená Hebrejsky „létat“..:) Ona je to aerolinka Kyperská jen velmi formálně.
TUS Airways jsou vidět v Praze docela často, momentálně létají linku z Tel Avivu do Prahy pro Blue Bird Airways.
A jak si včera na Twitteru všimnul jistý David Záveský, právě tuto aerolinku by na této trase měli nahradit.
V textu to je zmineno
To ani ne, je tam jen zmínka o občasném pronájmu pro EL Al, ten si ale momentálně lety do Prahy zajištuje vlastními letadly. O letech pro Blue Bird tam zmínka není, o tom, že by je měl nahradit, už vůbec ne.
Díky za zmínku a zdravím z Twitteru – jen to chci trochu upřesnit. V rezervačním systému Blue Bird jsou lety do Prahy po 26.10. nadále v prodeji, je u nich sice také stále napsáno „operated by Blue Bird Airways“, ale kód u nich je U8, což je kód TUS Air. Samotné číslo letu ale jinak zůstává stejné, jen ten kód se mění.
Díky. Do teď je to BZ 460/461, jestli si to dobře pamatuji, že? Tipuju, že ta Barcelona bude asi stejnem případ.
Teď je to BZ 462/461 (neovykle má zpáteční let číslo o jedno menší) a to samé bude po 26.10., akorát to bude U8 462/461. A ano, u BCN je to stejný případ.