Konečně hotovo. Barrandovský most se po letech oprav plně otevře příští sobotu
Dokončování oprav Barrandovského mostu a vedení TSK. Foto: TSK
Rekonstrukce mostu bude nakonec téměř dvakrát tak dražší, než se předpokládalo.
Sloučení 2 etap do jedné znamenalo, že v září, říjnu a listopadu byly a jsou obrovské kolony. Měli to nechat jak to bylo naplánováno – na 2 sezony.
Jezdím přes ten most často. Příjemné to není, ale kousli do kyselého jablka a začali opravovat, nedá se nic dělat. Počátek byl na jedničku, vždy 1/4 mostu více méně v letních měsících, kdy je doprava nejmenší, vše dobře zvládnuté. To bylo za Scheinherra. Letos to ale převzal Hřib a to už se mi líbilo míň. Naštval mě už tím, že spojení 3. a 4. etapy komunikoval jako urychlení rekonstrukce. Jaké urychlení? To by se mělo počítat na hodiny strávené v zácpě a vzhledem k tomu, že začali v dubnu, tak celá 3. etapa byla v měsících se silným provozem. Takže… Číst vice »
Sobotu 24.11.? Asi v neděli, ne…?
Nebo tedy 23.11., když tedy v sobotu.
Tak stříháme a jedeméééééé
Když vezmu, o kolik za tu dobu zdražilo máslo nebo vajíčka, tak necelý dvojnásobek je ještě docela dobrá cena. Zvlášť když tam byly nějaké vícepráce.
Pche..to je lidovka…v UnL most Dr.Edvarda Beneše- 650 mio… pár let odkladů = cena zvýšena 2,5x…
Ruku na srdce: nebýt odvahy Praha sobě s Piráty by se čekalo, až ten most havarijní most uzavře.
No popravdě jsem rád, že to nedopadlo jak stavbní řízení.
Ještě pár let by se počkalo (a neudržovalo), pak by se prohlásilo, že se most musí celý zbourat a postavit nový, aspoň za 5 mld.
A koukám, že článek je znatečný ohledně termínu otevření, píše „příští sobotu“, ta je 16.11., ale v detailu uvádí až přespříští sobotu „23.11.“. Případně se dá napsat „příští týden v sobotu“.
Navíc píše „24.11.“, což je neděle (ne „23.11.“)
Takže v sobotu večer a v neděli ráno?
Včera, dnes a zítra
podobný komentář jsem čekal, také se s tím v občasném životě potkávám, kdy sobota v tomto týdnu bývá pojmenována jako tato, nebo následující, přitom sobota až v následujícím týdnu bývá pojmenována jako příští, babo raď 🙂 🙂
Ještě vyčistit to graffiti na pilířích a založit policii ČR, která by hlídala, aby to někdo hned znovu neposprejoval.
To může dělat bezpečnostní agentura jako u ČD.
Nic vám nebrání na své náklady ve svém volném čase čistit graffiti z pilířů, které jsou ke sprejování povolené
Zrovna pod Barrandovským mostem bylo graffiti odjakživa, dokonce si myslím že to tam slouží jako legální plocha. Takže nevím proč zrovna tam by to měla hlídat policie.
Aby vám to nezkazilo panorama?
Ty jo to si zase někdo mastí kapsu.Ani žádné pokuty za nedodržení termínu.Hlavne jak se vytahovali že když se to nestihne v termínu jaké budou sankce
Jaké nedodržení termínu? Původně se mělo končit v roce 2025…
Jarin zase nečte
Fyjalo octup!
Několik let je kolik let u tohoto mostu?
Akorát
Jižní most prý moc dlouho nevydrží. Nakombinovali tam UHPC beton se sanačním betonem, protože prý neumí udělat UHPC v tenké vrstvě (přestože na západě se to umí). Info z politických kruhů je 20 let, info zevnitř TSK 5 let. Takze se mame na co těšit.
Co takhle info po aktuální rekonstrukci, která brala v potaz špatný stav mostu?
No já mám insider info, které sice není tak dramatické, ale ještě to bude hodně zajímavé. S tím betonem se tam při rekonstrukci opravdu čarovalo.
No však o té tu mluvím. Severní most se udělal poctivě, jižní bude do pár let dělat problémy.
Ad ostatní: nikdo netvrdí ze to spadne, nebo že za 2 roky se bude začínat znova, pouze ze se nedodržel technologický postup a to může vést k závadám praskání atd…
A stara Blazkova odvedle odhaduje, ze most do tri let spadne, coz?
Joó to dřív, za Husáka by se nestalo!
Taky strašili litrem benzínu za 100 korun…
Konečně bych neprostál ve frontách desítky minut.
§1 je to nové, bude to -gh-
To bychom měli tvrzení, teď ještě vymyslet nějaké oddůvodnění, prož se na UHPC nesmí nanášet sanační beton.
Stanovisko Katedry silničního stavitelství Vysoké školy života je ovšem jednoznačné.