no spíš takovej lepší průtah než obchvat, ale pořád lepší než současný stav, jeden z mála původních úseků na této trase, okolo Jablonného i před Rynolticemi už to je předělané
Aby se směrově navázalo na příjezdy z obou stran obce, asi jiné, než mimoúrovňové řešení, není. Úplná přeložka by vyžádala rozsáhlé stavební úpravy, nejspíš i neefektivní.
Jarda
4 hodin
copak lvová, ale kdyby raději vyřešili rynoltice, aby se přes ně nemuselo, to je slušný oříšek, jak udělat aby tranzit nemusel brzdit a projíždět rynolticemi. Lvová je oproti tomu nic.
A taky nesmime zapomenout na průjezd cvikovem, to je taky slušný očistec. Kdo dokaže vymyslet obchvat rynoltic a cvikova, tak asi dostane nobelovku, není pořadně jak a kudy by vedl.
A hodil by se obchvat i města jablonné v podještědí a tím myslím plnohodnotný obchvat, ale to už by měl řešit liberecký kraj.
LB – Rynoltice je na české poměry poměrně exkluzivní. To samé Lvová – Cvikov a Cvikov – Nový Bor. Zbytek trasy do Děčína je na tom špatně natolik, že ŘSD plánuje novou silnici v úplně jiné stopě. Děčín – Ústí je pak také dobrá silnice.
Mohu požádat o rozklíčování „Lvová je proti tomu nic“ Rynoltice jsou cca 1,5 km před Lvovou, jiná silnice tudy nevede tudíž to co projede Rynolticemi musí projet Lvovou ( nebo obráceně ) Rynky jsou průjezdné stejnou 50Km jako Lvová, Rynky projedeš naprosto rovně bez zatáčky a omezení, Rynky mohou využívat i průjezd a průchod pod hlavní silnicí. Nájezd do Lvové je skrze serpentinu dost blbě řešený, přechod na druhou stranu je možný pouze přes hlavní slinici a ve Lvové je i víc míst, kde můžete odbočovat mimo komunikaci , ale vždy přes přes hlavní. Tak kde je ten rozdíl? Netvrdím,… Číst vice »
Aussiger
4 hodin
Není možná!! Už? Ale dost srandiček…Gott sei dank..
Marcel
5 hodin
V celé trase čilý ruch. Všude vrtné soupravy, asi geotech. průzkum. V na začátku trasy již vykáceno. Často potkávám i geodety.
no spíš takovej lepší průtah než obchvat, ale pořád lepší než současný stav, jeden z mála původních úseků na této trase, okolo Jablonného i před Rynolticemi už to je předělané
Ano, mám dojem že půjdu k zemi i dva domy na začátku obce od Liberce.
Aby se směrově navázalo na příjezdy z obou stran obce, asi jiné, než mimoúrovňové řešení, není. Úplná přeložka by vyžádala rozsáhlé stavební úpravy, nejspíš i neefektivní.
copak lvová, ale kdyby raději vyřešili rynoltice, aby se přes ně nemuselo, to je slušný oříšek, jak udělat aby tranzit nemusel brzdit a projíždět rynolticemi. Lvová je oproti tomu nic.
A taky nesmime zapomenout na průjezd cvikovem, to je taky slušný očistec. Kdo dokaže vymyslet obchvat rynoltic a cvikova, tak asi dostane nobelovku, není pořadně jak a kudy by vedl.
A hodil by se obchvat i města jablonné v podještědí a tím myslím plnohodnotný obchvat, ale to už by měl řešit liberecký kraj.
celá trasa od UL až po LB je tragická…nedůstojné spojení krajských měst.
LB – Rynoltice je na české poměry poměrně exkluzivní. To samé Lvová – Cvikov a Cvikov – Nový Bor. Zbytek trasy do Děčína je na tom špatně natolik, že ŘSD plánuje novou silnici v úplně jiné stopě. Děčín – Ústí je pak také dobrá silnice.
Mohu požádat o rozklíčování „Lvová je proti tomu nic“ Rynoltice jsou cca 1,5 km před Lvovou, jiná silnice tudy nevede tudíž to co projede Rynolticemi musí projet Lvovou ( nebo obráceně ) Rynky jsou průjezdné stejnou 50Km jako Lvová, Rynky projedeš naprosto rovně bez zatáčky a omezení, Rynky mohou využívat i průjezd a průchod pod hlavní silnicí. Nájezd do Lvové je skrze serpentinu dost blbě řešený, přechod na druhou stranu je možný pouze přes hlavní slinici a ve Lvové je i víc míst, kde můžete odbočovat mimo komunikaci , ale vždy přes přes hlavní. Tak kde je ten rozdíl? Netvrdím,… Číst vice »
Není možná!! Už? Ale dost srandiček…Gott sei dank..
V celé trase čilý ruch. Všude vrtné soupravy, asi geotech. průzkum. V na začátku trasy již vykáceno. Často potkávám i geodety.