no spíš takovej lepší průtah než obchvat, ale pořád lepší než současný stav, jeden z mála původních úseků na této trase, okolo Jablonného i před Rynolticemi už to je předělané
Aby se směrově navázalo na příjezdy z obou stran obce, asi jiné, než mimoúrovňové řešení, není. Úplná přeložka by vyžádala rozsáhlé stavební úpravy, nejspíš i neefektivní.
Prozatím bude muset stačit stávající stav. Je to ještě na většinu republiky docela luxus. Do budoucna se stejně postaví v rámci koncepce doufám UnL do LIB čtyřpruh.
Ani by nemusel být tunel, severní část Rynoltic jsou jen rekreační chaty a vše by vyřešil odkup a demolice jednoho jediného domu čp. 140 a terénní zářez v tomhle prostoru. Pro přístup do horní rekreační části by se postavil most.
Jarda
3 měsíců
copak lvová, ale kdyby raději vyřešili rynoltice, aby se přes ně nemuselo, to je slušný oříšek, jak udělat aby tranzit nemusel brzdit a projíždět rynolticemi. Lvová je oproti tomu nic.
A taky nesmime zapomenout na průjezd cvikovem, to je taky slušný očistec. Kdo dokaže vymyslet obchvat rynoltic a cvikova, tak asi dostane nobelovku, není pořadně jak a kudy by vedl.
A hodil by se obchvat i města jablonné v podještědí a tím myslím plnohodnotný obchvat, ale to už by měl řešit liberecký kraj.
LB – Rynoltice je na české poměry poměrně exkluzivní. To samé Lvová – Cvikov a Cvikov – Nový Bor. Zbytek trasy do Děčína je na tom špatně natolik, že ŘSD plánuje novou silnici v úplně jiné stopě. Děčín – Ústí je pak také dobrá silnice.
ano taky většina trasy prošla na naše poměry poměrně výraznou modernizací už v minulém režimu, na kousku vznikl i „dálniční“ čtyřpruh u jitravského sedla a pak byla dálničně dostavěná část do Bílého Kostela po revoluci, původní trasa by tak skvělá nebyla i ten Cvikov má obchvat od původní trasy. Původní zůstala jen Lvová a Rynoltice, ale i mezi nimi je silnice vedená v jiné stopě a dosti narovnaná..na původní je mimojiné třeba teď pumpa. A ještě jeden původní kousek je u Kunratických domků, tam je silnice více klikatá, ale tehdy to byl nejlepší kousek, tak se nechal původní
Mohu požádat o rozklíčování „Lvová je proti tomu nic“ Rynoltice jsou cca 1,5 km před Lvovou, jiná silnice tudy nevede tudíž to co projede Rynolticemi musí projet Lvovou ( nebo obráceně ) Rynky jsou průjezdné stejnou 50Km jako Lvová, Rynky projedeš naprosto rovně bez zatáčky a omezení, Rynky mohou využívat i průjezd a průchod pod hlavní silnicí. Nájezd do Lvové je skrze serpentinu dost blbě řešený, přechod na druhou stranu je možný pouze přes hlavní slinici a ve Lvové je i víc míst, kde můžete odbočovat mimo komunikaci , ale vždy přes přes hlavní. Tak kde je ten rozdíl? Netvrdím,… Číst vice »
Většina trasy by musela do novostavby. Kromě úseků Lib – Jablonné, nyní Svor – Nový Bor, se na trase do Děčína zásadně nezměnilo nic. V členitém terénu, stavět plnohodnotné obchvaty, je finančně hodně náročné. I stavby s vyšší proiritou v tomto ohledu naráží na problémy. Nemluvě o ochranářích..
nezměnilo nic? úsek Liberec-Bor je téměř celý „nový“, tam zůstalo původní jen Lvová a Rynoltice (mezi i okolo přestavěno) a pak kus okolo Kunratických domků
Brzy se bude stavět obchvat České Lípy (od Dubice po Dolní Libchavu). Na ní naváže nová silnice mezi Českou Lípou a Novým Borem (od Dolní Libchavy po Okrouhlou (most před Novým Borem)) .No a na tuto novou silnici se bude v Manušicích napojovat nová silnice Manušice- Benešov nad Ploučnicí-Děčín.
Hotová má být v roce 2035.
Aussiger
3 měsíců
Není možná!! Už? Ale dost srandiček…Gott sei dank..
Marcel
3 měsíců
V celé trase čilý ruch. Všude vrtné soupravy, asi geotech. průzkum. V na začátku trasy již vykáceno. Často potkávám i geodety.
no spíš takovej lepší průtah než obchvat, ale pořád lepší než současný stav, jeden z mála původních úseků na této trase, okolo Jablonného i před Rynolticemi už to je předělané
Ano, mám dojem že půjdu k zemi i dva domy na začátku obce od Liberce.
Na Mapy cz už je to zakreslené a podle mě opravdu půjdou k zemi. Týká se to čp.48 a 51.
Aby se směrově navázalo na příjezdy z obou stran obce, asi jiné, než mimoúrovňové řešení, není. Úplná přeložka by vyžádala rozsáhlé stavební úpravy, nejspíš i neefektivní.
od Jablonného to je v pohodě a přejet celou Lvovou a Rynolitce severně s částečným tunelem, jenže to je u nás neprůchozí
Prozatím bude muset stačit stávající stav. Je to ještě na většinu republiky docela luxus. Do budoucna se stejně postaví v rámci koncepce doufám UnL do LIB čtyřpruh.
si nemyslím, jestli se postaví středočeský dálniční okruh, tak ten to převezme
Ani by nemusel být tunel, severní část Rynoltic jsou jen rekreační chaty a vše by vyřešil odkup a demolice jednoho jediného domu čp. 140 a terénní zářez v tomhle prostoru. Pro přístup do horní rekreační části by se postavil most.
copak lvová, ale kdyby raději vyřešili rynoltice, aby se přes ně nemuselo, to je slušný oříšek, jak udělat aby tranzit nemusel brzdit a projíždět rynolticemi. Lvová je oproti tomu nic.
A taky nesmime zapomenout na průjezd cvikovem, to je taky slušný očistec. Kdo dokaže vymyslet obchvat rynoltic a cvikova, tak asi dostane nobelovku, není pořadně jak a kudy by vedl.
A hodil by se obchvat i města jablonné v podještědí a tím myslím plnohodnotný obchvat, ale to už by měl řešit liberecký kraj.
celá trasa od UL až po LB je tragická…nedůstojné spojení krajských měst.
LB – Rynoltice je na české poměry poměrně exkluzivní. To samé Lvová – Cvikov a Cvikov – Nový Bor. Zbytek trasy do Děčína je na tom špatně natolik, že ŘSD plánuje novou silnici v úplně jiné stopě. Děčín – Ústí je pak také dobrá silnice.
ano taky většina trasy prošla na naše poměry poměrně výraznou modernizací už v minulém režimu, na kousku vznikl i „dálniční“ čtyřpruh u jitravského sedla a pak byla dálničně dostavěná část do Bílého Kostela po revoluci, původní trasa by tak skvělá nebyla i ten Cvikov má obchvat od původní trasy. Původní zůstala jen Lvová a Rynoltice, ale i mezi nimi je silnice vedená v jiné stopě a dosti narovnaná..na původní je mimojiné třeba teď pumpa. A ještě jeden původní kousek je u Kunratických domků, tam je silnice více klikatá, ale tehdy to byl nejlepší kousek, tak se nechal původní
Mohu požádat o rozklíčování „Lvová je proti tomu nic“ Rynoltice jsou cca 1,5 km před Lvovou, jiná silnice tudy nevede tudíž to co projede Rynolticemi musí projet Lvovou ( nebo obráceně ) Rynky jsou průjezdné stejnou 50Km jako Lvová, Rynky projedeš naprosto rovně bez zatáčky a omezení, Rynky mohou využívat i průjezd a průchod pod hlavní silnicí. Nájezd do Lvové je skrze serpentinu dost blbě řešený, přechod na druhou stranu je možný pouze přes hlavní slinici a ve Lvové je i víc míst, kde můžete odbočovat mimo komunikaci , ale vždy přes přes hlavní. Tak kde je ten rozdíl? Netvrdím,… Číst vice »
Většina trasy by musela do novostavby. Kromě úseků Lib – Jablonné, nyní Svor – Nový Bor, se na trase do Děčína zásadně nezměnilo nic. V členitém terénu, stavět plnohodnotné obchvaty, je finančně hodně náročné. I stavby s vyšší proiritou v tomto ohledu naráží na problémy. Nemluvě o ochranářích..
nezměnilo nic? úsek Liberec-Bor je téměř celý „nový“, tam zůstalo původní jen Lvová a Rynoltice (mezi i okolo přestavěno) a pak kus okolo Kunratických domků
To taky píšu, ale dál je to klikaté až do Děčína. Třeba úsek čtyřpruhu od Bílého Kostela směr Rynoltice se stavěl ještě za totáče.
Brzy se bude stavět obchvat České Lípy (od Dubice po Dolní Libchavu). Na ní naváže nová silnice mezi Českou Lípou a Novým Borem (od Dolní Libchavy po Okrouhlou (most před Novým Borem)) .No a na tuto novou silnici se bude v Manušicích napojovat nová silnice Manušice- Benešov nad Ploučnicí-Děčín.
Hotová má být v roce 2035.
Není možná!! Už? Ale dost srandiček…Gott sei dank..
V celé trase čilý ruch. Všude vrtné soupravy, asi geotech. průzkum. V na začátku trasy již vykáceno. Často potkávám i geodety.