Konec sporů o podnákladové ceny. RegioJet a České dráhy se dohodly na smíru
Lokomotiva 150 Českých drah v čele vlaku RegioJetu. Foto: Bohuslav Škoda
Jde o reakci na zastavení řízení u Evropské komise.
Jde o reakci na zastavení řízení u Evropské komise.
Vtipné, takže plná pusa keců a ..
Pro narovnání vztahů byl tedy RJ podán další podnět a je třeba posoudit, zda prodej kolejí SŽ nebyl nezákonnou podporou.
Troufám si tvrdit, že takto se vztahy nenarovnávají.
Ale kdo jsem já abych soudil.🤷♂️
Holt oba jsou velcí dopravci a mají mezi sebou tím pádem hodně vztahů.
Výluka či mimořádnost na trati kde jezdí oba = většinou se dispečeři dohodnou jak převést cestující. (Často ČD sežene autobus „fyzicky“ a Žluťák jim proplatí svoje jizdenky)
Soutěž na nějakou linku/soubor = hlásí se každý zvlášť jako konkurenti.
Jabko s Ťamťungem si taky zároveň dokážou prodávat elekro součástky a soudit se o něco jiného.
A já si celou dobu myslel, že ČD žaluje RegioJet, že zavedl tak nízké jízdné, aby vyhladovel konkurenci, a on nakonec žaloval RegioJet ČD. Úplny Absurdistán, podobně když začal jezdit RegioJet (Student agency) na trase Praha Brno za 5 Kč, aby vytlačil konkurenci. A také myslím to skončilo stejně, že RegioJet vyhrál.
Absurdní jsou spíše vaše neznalosti soutěžního práva. I nadále platí, že když něčemu nerozumíte, je lepší mlčet.
Tady má potřebu se vyjádřit každý nymand
A je zajímavé, že hned v dalším článku je naprosto stejný problém, o čem zde mluvím, a očividně je to v pořádku, páč jak říkám, Regiojet svými nízkými podnákladovýmí cenami utlačil jiného dopravce. Ten dopravce od něho nejspíše dostane 21MKč. Ten článek jste také psal vy, tak mi můžete říci, jaký je v tom rozdíl, o čem zde píšu já a naopak vy? Když tedy píšete v jednom článku, že to je špatně, ale v druhém dobře, nepiště je hned prosím po sobě. Takhle to vypadá, že jen kopírujete články odjinud a vůbec si to po sobě nečtete. viz článek:… Číst vice »
začněte zde. https://uohs.gov.cz/cs/slovnicek-pojmu.html
nepíšu ani v jednom textu, zda je to dobře nebo špatně, popisuji pouze realitu. Ostatní vaše moudra s dovolením nechám bez komentáře.
Tady si přečtěte aspoň stručný úvod a pak se k nám vraťte, ať se můžeme bavit trochu k věci: https://cs.wikipedia.org/wiki/Hospodářská_soutěž
Důležitý znak u tohohle podráždění konkurence je, že predátor má většinu.
Prťous smí mít zaváděcí ceny či jiný marketing, korpa nesmí držet ceny pod náklady a nechat vyhladovět konkurenci.
Pokud v roce kdy začal jezdit Regiojet Praha – Havířov někdo podrážel konkurenci, tak ten kdo prodal víc jízdenkek.