Konec sporů o podnákladové ceny. RegioJet a České dráhy se dohodly na smíru

Lokomotiva 150 Českých drah v čele vlaku RegioJetu. Foto: Bohuslav ŠkodaLokomotiva 150 Českých drah v čele vlaku RegioJetu. Foto: Bohuslav Škoda

Jde o reakci na zastavení řízení u Evropské komise.

Odebírat
Upozornit na
guest
10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
cenek

Vtipné, takže plná pusa keců a ..

Nokkonen

Pro narovnání vztahů byl tedy RJ podán další podnět a je třeba posoudit, zda prodej kolejí SŽ nebyl nezákonnou podporou.
Troufám si tvrdit, že takto se vztahy nenarovnávají.
Ale kdo jsem já abych soudil.🤷‍♂️

Leinad

Holt oba jsou velcí dopravci a mají mezi sebou tím pádem hodně vztahů.
Výluka či mimořádnost na trati kde jezdí oba = většinou se dispečeři dohodnou jak převést cestující. (Často ČD sežene autobus „fyzicky“ a Žluťák jim proplatí svoje jizdenky)
Soutěž na nějakou linku/soubor = hlásí se každý zvlášť jako konkurenti.
Jabko s Ťamťungem si taky zároveň dokážou prodávat elekro součástky a soudit se o něco jiného.

David

A já si celou dobu myslel, že ČD žaluje RegioJet, že zavedl tak nízké jízdné, aby vyhladovel konkurenci, a on nakonec žaloval RegioJet ČD. Úplny Absurdistán, podobně když začal jezdit RegioJet (Student agency) na trase Praha Brno za 5 Kč, aby vytlačil konkurenci. A také myslím to skončilo stejně, že RegioJet vyhrál.

Marty

Tady má potřebu se vyjádřit každý nymand

David

A je zajímavé, že hned v dalším článku je naprosto stejný problém, o čem zde mluvím, a očividně je to v pořádku, páč jak říkám, Regiojet svými nízkými podnákladovýmí cenami utlačil jiného dopravce. Ten dopravce od něho nejspíše dostane 21MKč. Ten článek jste také psal vy, tak mi můžete říci, jaký je v tom rozdíl, o čem zde píšu já a naopak vy? Když tedy píšete v jednom článku, že to je špatně, ale v druhém dobře, nepiště je hned prosím po sobě. Takhle to vypadá, že jen kopírujete články odjinud a vůbec si to po sobě nečtete. viz článek:… Číst vice »

Juraj

Tady si přečtěte aspoň stručný úvod a pak se k nám vraťte, ať se můžeme bavit trochu k věci: https://cs.wikipedia.org/wiki/Hospodářská_soutěž

Leinad

Důležitý znak u tohohle podráždění konkurence je, že predátor má většinu.
Prťous smí mít zaváděcí ceny či jiný marketing, korpa nesmí držet ceny pod náklady a nechat vyhladovět konkurenci.
Pokud v roce kdy začal jezdit Regiojet Praha – Havířov někdo podrážel konkurenci, tak ten kdo prodal víc jízdenkek.