Konec souznění na západní dráze. Vlaky mezi Vídní a Salcburkem se vracejí k normálu
Railjet na nádraží ve Vídni. Foto: ÖBB / Harald Eisenberger
Západní dráha Vídeň – Salcburk je z provozního hlediska obdobou české „východní“ dráhy Praha – Ostrava.
Se divím že tu nikdo jako obvykle neřešil „Wien“ a „Salzburg“…..
Tímto příspěvkem to přestalo platit..
Chytrý…
Štastný lid švýcarský a nizozemský nemusící řešit „dopravce“ a může s platnou jízdenku nastoupit do libovolného vlaku kteréhokoli dopravce …..
Protipříklad: Thalys
A to si kanton Graubünden „dovoluje“ mít nejen vlastní vlaky, ale i vlastní dráhu.
Není jedinej.
Šťastný český lid toto může taky, pokud mu nevadí dráhy tafir SJT vycházející ze zlodejskeho TR 10 🙂
Ministerstvo ochrany klimatu? Ježíš, to je komedie! 🤡🤡🤡
Úlitba lidovců Zeleným. Leonore Gewesler už dokázala zdražit daň na nová auta a chystá se zaříznout tunel pod Lobau.
No jo no, Al Gore. Lidi zpátky na stromy, on letecky na konferenci vlastním tryskáčem. Pokrytec.
Spise tragedie.
.. jim fandím, pochopili že s přírodou je zle a směřují investice tam kam to dává smysl především pro budoucnost. Omezili podporu silniční dopravy, protože uděláte tři pruhy, za 10 let to nestačí a můžete dělat 4. Lidská pohodlnost roste a nemá smysl ji dále protěžovat. Oni to pochopili a snaží se to aplikovat V té naší kotlině se stále budují dálnice, byť draho a pomalu… ale rozhodně ne v poměru jako železnice. Přestože Rakousko je dosti hornatá země, 200km/h jim není vůbec cizí…a stále na tom pracují Tady se o tom dvě století mudruje… Takže co je větší tragédie,… Číst vice »
Tak Elfové přihřátýho Boba Kartouse už zavítali i na tento web. Dobrý den. A nechtěli byste si založit nějakej vlastní a prudit tam? Že by tam nikdo nechodil?
„Dopravci se na oplátku musely“, prosím opravte si to 😉
opraveno