Konec skladování ve stanech. Ostravské letiště otevřelo vlastní cargo terminál

Nový cargo terminál na ostravském letišti. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýNový cargo terminál na ostravském letišti. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Množství odbaveného nákladu chtějí v Mošnově do tří let zdvojnásobit.

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
qwertz

Nemela ke skladu vest i kolej? Vyhybka tam pripravena je.

Pom

S tou kolejí to tam je těžké…
1. Prvně byly plány na vlečku k halám od PST CLC, jenže projekt byl očividně prodán OAMP a v náhledu hal již kolej není (http://www.multimodalpark.cz/en)
2. Vedle haly Contery má rozjetý projekt DHL, který s přívodem koleje taktéž nepočítá a zabírá víceméně zbytek prostor pro stavbu nějakého překladiště (https://www.msstavby.cz/pz-mosnov-objekt-c-24-01-2023/)
3. Dál směrem k centrální stojánce (ENES terminál) už by bylo složité vlečku vézt přes silnici a dále kolem ostatních budov…

Takže si myslím, že levá odbočka z trati zůstane nevyužitá..

Permonik

Ne. Vyhybka je pro kolej co ma vést takhle: https://mapy.cz/s/legedecelo

Jirka

Na první pohled by to asi dávalo smysl. Nicméně vězte, že prakticky jakékoliv letecké cargo od balíčku až po nadměrné přepravy se kvůli tranzitnímu času sváží a rozváží po silnici. A to čeho je tolik, že se to po silnici už odvést nemůže, se zase vozí buď napřímo vlakem, nebo vlakem+lodí. Protože letecká přeprava by byla buď dráhá, nebo by se to do letadla vůbec nemuselo vejít.