Konec projíždění Radlické. Ve stanici už budou opět zastavovat všechny soupravy metra

Montáž nového výtahu ve stanici metra B Radlická. Foto: DPP – Zdeněk BekMontáž nového výtahu ve stanici metra B Radlická. Foto: DPP – Zdeněk Bek

Omezení si vyžádala instalace výtahu, která momentálně finišuje.

Odebírat
Upozornit na
guest
20 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
EmojiMan

🚇✋🚏⌚

Radomír Horeček

Redakce by měla požádat DPP o podklady k finanční stránce této akce, a tyto analyzovat a všechno zveřejnit, protože tvrdit že tohle je levnější než rampa na stávajícím schodišti je minimálně zvláštní.

Jirka

To je taky dost, opravdu děs každý den s klukem do školky. Jinak ten stav na fotce č.5 už tak byl asi dva nebo tři měsíce. celé se to protahovalo i kvůli rekonstrukci zázemí. Opravdu nechápu, proč s tím výtahem nemákli, aby tam metro mohla zastavovat dřív, i kdyby měl být ten výtah omotaný páskou. nešlo nenabýt dojmu, že to tam chce mít „někdo“ celé na chytané na stříhání pásky.

Honza

Hlavně je na prd,že výtah nejede až na úroveň ulice radlicka..takže vozickar si to musí celé objet po rampe

Jirka

To jsem si hlavně původně myslel, že kvůli tomu to potrvá 10 měsíců, že to půjde až na ulici. Na druhou stranu by to vyjelo na dost nešikovném místě a kdyby chtěl vozíčkář na tramvaj nebo k Motorletu, tak by stejně musel šaškovat na různých rampách.

Honza

To bude saskovat stejne..a nebo se tam dostane z Kutvirtovy,až se otevře vstup do ČSOB
Ale nahoru podél Radlicke k Waltrovce je to fakt nedomysleny

Chytrý

A přitom mohli nechat zavřené jen 2 vagony a jinak mohla souprava zastavit a odbavit cestující v ostatních vagonech.

Kubrt

To dotyčné soupravy neumožňují.

Chytrý

Ani na Zličíně to nebylo možné?

Vadym

Na Zličíně k nástupišti přijíždí prázdná souprava

Lukáš

Dvere s omezenim opatrit foliemi s neprehlednutelnymi instrukcemi a na hranu nastupiste v prostoru omezenych dveri postavit sadrokartonovou pricku taky s obrovskym textem.
Stejne stanici k vystupu v tomto smeru pouzivaji prevazne lide znali situace.

Filip Jirsák

Ty instrukce, které nepřehlédne ani nevidící, bych chtěl vidět.

Lukáš

Hlasku treba „Ve stanici Radlicka neni mozny vystup prvnimi a druhymi dvermi“ prehravanou po odjezdu z kazde stanice uz od Zlicina nevidici nepreslechne.

Pat

Jsem si jistý ze si každý nevidomý počítá u kterých stojí dveří XD

Radomír Horeček

A to je takový problém to nainstalovat? Jedná se o plesnivé 81-71, ale tváříme se jakoby šlo o rakety na Mars.

Filip Jirsák

Obvykle toho moderní věci umí víc, než staré. A pokud je tam jedna linka ke všem dveřím na jedné straně a jedna ke všem na pravé, tak byste musel vyměnit ovládání dveří v celé soupravě. Takže ano, může to být problém to nainstalovat.

Matěj

Zrychlení je v jednotkách m/s²

VS

Přesně tak, zrychlení o ±0,5 m/s² znamená, že za první sekundu se jde z nuly rozjet maximálně na rychlost 0,5 m/s a za další sekundu maximálně na cílový 1 m/s. Totéž, jen obráceně při zpomalování. Tedy rychlost (v metrech za sekundu) jde měnit během jedné sekundy jen o půl metru za sekundu — proto to na druhou.
Prosím o opravu fyzikálního nesmyslu.

Franta Palkoska

Ta cena mi přijde dost šílená, na druhou stranu mělo to být zavřený snad až do podzimu…

Petr Drozda

Jednopatrový výtah za 52 mio s evidentním využitím prostorové rezervy na ochozu ve vestibulu z doby stavby stanice takže se žádné hornické práce nad nástupištěm nemusely dělat, umístění výtahu blízko schodům nepomůže při nutnosti evakuace zaplněné soupravy/souprav či zakouřeného/pohasnutého nástupiště, umístění u schodů bude jedním z 1000 důvodů proč v 21. století nahradit pevné schodiště o 33 schodech eskalátory, rychlost a odezva po přivolání nebude dosahovat jako u všech nových výtvorů ani zdaleka norem EU, asymetrické umístění na nástupišti nadchne každého architekta a designéra, masivní obestavěná hmota jediné kabiny odpovídá technickým řešením z let minulých a při své velikosti musí… Číst vice »