Konec omezení na okruhu na východě Prahy. ŘSD otevře nový most přes Chlumeckou

Nový most na D0 přes Chlumeckou. Pramen: ŘSDNový most na D0 přes Chlumeckou. Pramen: ŘSD

Zbourání starého a výstavba nového mostu na Pražském okruhu vyšly na 170 milionů korun.

14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
MaT

No jel jsem tam dnes nejdřív autem nějak před jedné hodině, vypadalo to, že už nějaké dopravní kužely odstraňují, resp. ona už tam část nebyla a mě to zmátlo, tak jsem možná projel někudy, kudy jsem neměl (po novém mostě, že by jako první uživatel nového mostu? 🙂 )…

Pak jsem tam jel ještě kolem páté, tentokrát autobusem ve směru na Prahu a už mi přišlo, že se jezdí po obou částech mostu, takže jak se v článku píše, že se to má pustit až v noci, nebo zítra ráno, tak to asi pustili o něco dříve…

Filip Jirsák

Y je tam správně. V podmětu není žádný člen rodu mužského životného.

lojzik

ta rekonstrukce byla taková demoverze dokončeného okruhu. Kapacitně jim tam 510 nevychází a mikrosimulace vypadala podobně jako situace během omezení při rekonstrukci.

Jedlicka

Týden je to hotové a nic se tam nedělá. Provoz tam mohl být klidnější už dávno. Teď jen, aby lidem došlo ,že dostavba okruhu a napojení na D1 uleví tisícům lidem

LuKo

Též nechápu, na co se čeká. Připravené k otevření to bylo už minulý víkend.

Frantík

Asi penalizace za brzké dodání 😀

Martin

Tak teď se ještě pustit do rekonstrukce Chlumecké a pokračovat Náchodskou. Celý průtah Počernicemi si o to říká už roky. Ale to bychom toho chtěli od TSK asi moc…

Ten_z_Bíliny

hip hip!! Ještě by to chtělo domalovat třetí pruh od napojení hradecké po sjezd na Běchovice, a bylo by to ideál.

Dachs

Už se maluje, ne? Jen se to bude jmenovat vyhrazený pruh pro bus MHD. Navíc to máte jedno, úzký profil Štěrboholské spojky má stejně špuntovací efekt a naprosto špatně je pak napojení z Průmyslové. Ažbudeokruhismus by zde přinesl nejen úlevu, ale i větší bezpečnost. Pak je nějaké zakleté najíždění z D0 na D10, překvapuje mě, kolik řidičů tam zmatkuje.

Jiří Kocurek

https://mapy.cz/s/jecapedoho

Tenhle způsob odobčovacího pruhu zdá se mi poněkud podivným. Dál už ale značení není rozmarné, tak těžko říct.

bkv

Proč podobně je to i u D5…

Filip Jirsák

Čemu na tom nerozumíte? Normální odbočovací pruh společný pro několik výjezdů, které jsou blízko za sebou. V podstatě je to taková mírnější varianta kolektorového pásu.

Ten_z_Bíliny

Namalovaný sice není, ale funguje každodenně celkem dobře. Jen bych se přikláněl k tomu, když by ho přeci jen někdo namaloval. 🙂

lojzik

po dokončení okruhu převezme funkci špuntu 510 mezi D10 a D11. viz dokumentace ŘSD. Princip stejný jako teď JS mezi lanovým mostem a Průmyslovou, moc aut na málo pruhů (i po zkapacitnění) plus příliš krátké odstupy MÚK.