Konec nosičů kufrů, na Veleslavíně jezdí ode dneška eskalátory
Autobus DPP na Letišti Václava Havla. Foto: Jan Sůra
Dneškem skončila jedna pražská dopravní ostuda. Mezi autobusovým obratištěm a podchodem ve stanici metra A Nádraží Veleslavín se ráno se
Tak dnes 16.4 moje dalsi osobni obhlidka toho slavnyho eskalatoru – dusicky kriklounu maji klid – uz ho zprovoznili a dopadlo to presne jak jsem predpokladal 😀 Jelikoz tam NENI na povrchu o tom eskalatoru ani carka/ ani obrazek – tak stejne VSICHNI co prijedou busem z letiste jdou pekne do nejblizsiho vkezu fo metra – tj. Do toho s PEVNYM SCHODISTEM a kufry tahaj po pevnym…a to i pres blbuvdorny znaceni k výtahu, jako jiz tradicne NUDICI se portyr zustal a stale je presvedceny ze tam je jen pro okrasu (at uz je to zrovna na smene ten den… Číst vice »
hmm, tak teď ještě postavit eskalátory na Zličíně, kde musí turisti pořád tahat kufry do schodů
Tam je taky vytah primo vedle schodu..
Ale dobbrej postreh – tam to nikomu nikdy nevadilo 😀
Johnny Gomez:
A porovnal jste si někdy frekvenci „leteckých“ cestujících v relaci Zličín – letiště a Veleslavín – letiště (a samozřejmě i opačně, ale to není ten důležitější směr)? I autobusy linky č. 119 jezdí výrazně častěji, než autobusy linky č. 100 – toho jste si nevšiml?
Tím samozřejmě rozhodně nechci tvrdit, že by eskalátory neměly být už dávno (= „odjakživa“) i na Zličíně!
Celá stanice metra Nádraží Veleslavín je od počátku zmršená. Je fajn, že přibyly 2 eskalátory, ale výstupního ostrůvku od všech autobusů chybí. Po schodech dolů asi nepůsobí gravitace. Dále výtah moc nefunguje, na počátku ho zastavil uprostřed šachty průvan od vlaků metra, regulace na nastavená tak, že při přivolání z podchodu je čekání neúměrné. prostě mezistanice výtah ignoruje. Schody směrem do starých Vokovic bez stříšky jsou při každém silnějším dešti, či námraze velmi, velmi kluzké. Dnes ráno jsem tam odchytil Dolínka (ČSSD) po PR rozhovoru do ČT, tvrdil, že kluzké schody je vina IPR a on s tím údajně nic… Číst vice »
Mezistanice výtah většinou ignoruje docela logicky – protože je zaplněn už z výchozí stanice cestujícími na jeho druhý konec …
Dolínka raději ani nezmiňujte, nebo redakce bude muset jen mazat vulgární komentáře, a nebude mít proto čas na psaní jiných článků – jsem přesvědčen, že ani zdaleka nejsem sám, kdo by pro něho slušného slova nenašel!
A proto patří MHD v Praze k nejlepším na světě
To byl ten slavný den, kdy k nám byly zavedeny eskálátory.
To byl ten slavný den, kdy k nám byly zavedeny eskálátory.
Střídavé, střídavé, jezdí nahoru i dolu, střídavé střídavé, zkrátka jezdící schody.
:))
Jan Sindelar:
Diky za Vas komentar – zase jste si nabelh a potvrdil zim ze jste na miste nikdy nebyl…
Doporucuji opravdu zajet na stanici Nadrazi Veleslavin a tam vystoupit. Tam je vpravo primo vedle trojiteho eskalatoru vytah – a primo nad tim vytahem jsou PIKTOGRAMY VOZICKARE A CLOVEKA S KUFREM..
Johnny Gomez: Nedělám to sice rád, ale musím konstatovat, že jste evidentní magor: v „terminálu“ Veleslavín (ten „terminál“ je v uvozovkách cíleně, protože podle Béma a jeho nohsledů tam žádný terminál nesměl nikdy vzniknout, a pokud se o jeho vhodnosti někdo zmínil, jeho další kariéra skončila – to následné nouzové řešení je proto jen „z nouze ctnost“) přestupuji dost často a výtahu jsem používal, protože je mi už dost nepohodlné chodit po pevných schodech i dolů – tím spíše mohu potvrdit konstatování autora, že kapacita výtahu je naprosto nesrovnatelná s kapacitou i jen jednoho ramene pohyblivých schodišť v každém směru:… Číst vice »
Z clanku je jasne pazrne ze autor na danem.miste evidentne nikdy nenyl – jinak by nemohl psat zakove bludy… Kdezto ja se tam pohybuju denne.. 1.) Eskalatory z horniho vestibulu jsou instalovany jen v jednom vystupu na povrch a jsou tam 2!!! Hubene jenpro jedno cloveka v jednom smeru – zakze s velkym kufrem vedle sebe se tam stejne nevejdete.. Takze ty bludy o dvojici eskalaturu nahoru a dalsi dvojici eskalatoru dolu jsou uplne mimo realitu. 2.) Z clanku by neznaly.mohl nabyt dojmu ze tam tedy zadne eskaltory nikdy nebyly – ackolyv tam od sameho zacatku dve trojice eskalatoru byly…… Číst vice »
Ad 1) Ano, nebylo to tak myšleno, ale z formulace mohlo vyplynout, že jsou tam čtvery pohyblivé schody. Upravili jsme. Že jsou schody užší, než je běžné, je v článku zmíněno (taky proč tomu tak je). Z dostupných videí je zřejmé, že cestující jízdu dobře zvládají, kufr nemusejí mít vedle sebe, ale na schodě pod sebou. Ad 2) Je vaše věc, jakého dojmu jste z článku nabyl. Linkou 119 na letiště nejezdí „pár líných pitomců“ ale stovky tisíc lidí měsíčně všech věkových kategorií, různé fyzické zdatnosti a zdravotního stavu. V této souvislosti považuji vaši zmínku o výtahu (na druhé straně… Číst vice »
Jan Sindelar: Ja na lince 119 jezdim denne – tj. Ujit vzdalenost do max. 20 metru k vytahu opravdu neni neprekonatelny vykon.. Jen tak mimochodem pro zasmati: dojit ze zastavky busu 119 pri prijezdu do Veleslavina do toho vlezu do metra, kde dneska zprovoznily ty slavne doplnene eskalatory je IDENTICKY STEJNE „DALEKO“ jako dojit k tomu mnou zminovanemu vytahu ktery je tam od zatku – proste prejde velmi prehlednou bocni silnici rizenou svetelnou signalizaci… a jeste si musim rypnout do autora predesle odpovedi – pana Sindelare – jinak to proste nejde – cestujici tak ted „musi“ prekonat 2 silnice.. a… Číst vice »
Výtah a eskalátor se kapacitně vůbec nedají srovnávat … výtah je určen primárně pro vozíčkáře a nikoliv pro davy cestujících s kufry
Ta zchátralá budova v blízkosti stanice je v soukromém vlastnictví. Jestliže by s tímto stavem tedy někdo něco měl dělat, tak by to měl být magistrát města. Marek Illiaš
Tak postreh z dneska – nove eskalatory spusteny – poprtyr zustal a nove pribyl i k vystupu do Vokovic..
Jinym slovy – spustenim novych eskalatoru portyri nejenze nevymizeli ale dokonce je jich dvojnasobek – tedy 2…