Konec nádražní ostudy. Nová budova v Mladé Boleslavi bude do poloviny příštího roku
Vizualizace nové podoby stanice Mladá Boleslav hl. n. Foto: AFRY CZ

Namísto stávající budovy vznikne zcela nový objekt.
Namísto stávající budovy vznikne zcela nový objekt.
Až se někdy postaví z Lysé n. L. přes Milovice do Ml. Boleslavi nová dvoukolejná trať, přestaví Ml. Boleslav město (pět nástupních hran), tak současné hl.n. ztratí smysl. Bude tam jedno ostrovní nástupiště 90 m dlouhé a tato nová budova, vypadající jako skladiště, bude skoro zbytečná. Ale kdy k tomu dojde, neví ani SŽ.
Myslím že k té budově mohly rovnou opravit i nádraží a udělat nástupiště na550 a podobně
Už tam nejezdím a bydlím 300 km daleko, ale až to postaví, tak se tam asi stavím, až budu mít cestu kolem. To bylo vandrů co tam začínalo…
Co bude se jim tam stýskat po té hrůze stejně jako v Jihlavě teď slzí a moc se jim stýská po džungli plné odpadků, křoví, feťáků, které prý bylo parkem a po té znetvořené výpravní budově, kde se člověk štítil sáhnout na kliku u dveří…
A nová ostuda na obzoru. Vypadá to jak takový to vesnický skladiště, u kolejí..
Ale prd. Je to hezký. Jen je škoda, že se nepřestaví rovnou i kolejiště a neupraví trochu okolí.
To přijde až s přestavbou uzlu MB a na hlaváku bude hlavně redukce nástupišť na 1 u budovy a 1 ostrovní
Souhlas. Jen doufám, že ten vzhled skladiště v realitě bude trochu přijatelnější.
Do takového drážního skanzenu se tak pěkná budova snad ani nehodí…
Ta budova na nádraží je především zbytečná… bez blízkosti jakýkoliv cílů cesty, přestupů a nebo parkování.
Byl jste tam vůbec někdy? Zrovna přestupů zde probíhá docela dost. A to ani nemluvím o sezoně.
Na přestup nepotřebuješ budovu. Parkoval jsi tam někdy a jak dlouho? :-)))
Nutně ji nepotřebuju, ale když tam můj připoj ještě nestojí, rád počkám v budově – zvlášť když bude takto přehledná, s výhledem do kolejiště, s nějakým tím občerstvením… skoro bych řekl že zrovna tady má ta budova větší význam pro přestupy než pro nástup z města.
Víc než i Bondy centra, kde je autobusák? Hmm…
Volejte sláva a tři dni si radujte 🙂
Tak která budouva teď převezme žezlo?? Nějaké návrhy??
Třeba Bystřice pod Hostýnem nebo Zlín střed.
Zlín střed už je v návrhu. Viz článek zde https://zdopravy.cz/nova-vypravni-budova-ve-zline-nabidne-v-sesti-patrech-parkovani-i-hotel-238716/
Obrnice?
Tam ta budova ale odpovídá zmaru města.
Nbk. Hl. N
Na pár let dobrý. Po stavbě bezděčínské spojky a přesměrování téměř všech vlaků na město to bude už k ničemu.
Doufejme, že to je jen na pár let. Obávám se však, aby z toho nebylo 10 – 20 let.
Počítejte spíš 20+
Aspoň pár. V Třinci se vyhodilo 100 mega až poté, co už odtamtud kromě pár šichtovních vlaků cestující téměř zmizeli.
Az budou spojky, nova budova bude ve stavu te dnesni. Soucasny rok dokonceni je 2031, pricemz roky dokonceni nejsou u vetsich staveb nikdy dodrzeny.
Vítám nová přímá spojení (Mladá Boleslav – Jaroměř, Starkoč, Náchod), jakož i návrat dávno opuštěného loga SŽDC.
Budova je ostudou díky nulové údržbě ze strany těch co se teď vytahuji že za naše peníze postaví novou..
Mohli to před zbouráním ještě zrekonstruovat ZA NAŠE PENÍZE, to by jistě dávalo větší smysl.
Nebo to mohli v předchozích desetiletích prostě jen udržovat a drobně modernizovat. Třeba by to stálo nakonec stejně, ale budova by celé ty roky až dodnes ve vyhovujícím stavu.
Za mě by to bylo lepší, než desetiletí ostudy, pak teprve demoli, novostavba až pak snad dobrá nová budova.
P.S. Ty venkovní „sochy“ aut jsou naprostá šílenost – drahé a ve venkovním prostředí budou brzo zničené. Proti automobilnímu motivu jako takovému ale nic nemám…