Konec kyvadlového provozu v Losiné, ŘSD otevřelo novou okružní křižovatku na hlavním tahu I/20
Obec Losiná je i bez kyvadlového provozu výrazně postižená tranzitní dopravou. To má definitivně v budoucnu vyřešit nový obchvat.
Obec Losiná je i bez kyvadlového provozu výrazně postižená tranzitní dopravou. To má definitivně v budoucnu vyřešit nový obchvat.
Zbožňuju tyhle floskule o zklidnění dopravy (rozuměj zpomalení jízdy umělými překážkami). Jinak přes Losinou jezdí denně 16 tisíc aut a obchvat tam měl být dávno, rok 2028 je ostudou ŘSD i Plzeňského kraje.
Bohužel to blokují místní, resp. novomístní. Ti noví majitelé domečků netušili že tam, bude obchvat a tak blokují…..a to peníze několikrát i byly a ŘSD by stavělo, ale….
Zaplať Pánbůh že je to už bez semaforů, ty kolony byly nechutný.
Velmi dobře, mám radost. Ještě by to chtělo na té silnici I/20 obchvat Kasejovic, Hněvkova a těch obci mezi Losinou a Nepomukem. Někdy mám dojem, že je rychlejší za Nepomukem prostě zahnout a jet na Plzeň přes Přeštice.
A nebo šlo pro cestě PM-ČB jet Nezvěstice – Spálené Poříčí – Starý Smolivec – Lnáře. Teď to ale brzdí opravy v Nezvěsticích.
Rychlík tu ale dobou jízdy slušně konkuruje, škoda že jezdí jen v dvouhodinovém taktu a ne zcela spolehlivě.
Ano kdysi nejrychlejší R trať. I dnes do Nepomuka a Budějic je to lepší a rychlejší vlakem.
Spíš by to chtělo dálnici někde mezi I 20 a I 27/22
Užitečná by byla D19 která by vedla mezi I/19 a I/20 a pak podél I/34 do Svitav, kde by se napojila na D35.
D19 od Plzně po D1 u Humpolce dává rozhodně smysl a zřejmě by měla být zařazena do nové koncepce rozvoje dálniční sítě po roce 2030, ale od Humpolce na Svitavy to nemá opodstatnění. Co ale zřejmě bude navrženo je dálnice ve stopě I/38 Jihlava/Humpolec-HB-Kolín-Poděbrady-D10 a dále na západ podél I/19 přes Mělník,D8,D7(Slaný) příp. D6 u Řevničova
chyba.. na západ podél I/16 samozřejmě…
Trasa Plzen – Tabor – Humpolec podle mne primo bije do oci, snad se timto smerem pujde. Aby se vse v Cechach tahlo pres Prahu mi prijde jako spatna koncepce. Od Humpolce dal – otazka je nakolik na to jsou prepravni toky, na Svitavy to uplne nevidim, to uz spis na Pardubice a pak dal Hradec, Trutnov a Polsko. to by bylo i pro mezinarodni tranzit z Rakouska do Polska.
Souhlas.
Já to bral jako doplnění sítě, propojení trasy na Olomouc/Ostravu, variantní odklonovou trasu. Jinak souhlas s Bohdanem.
Dálnici Cheb-Plzeň-Tábor-Brno plánovali už za Masaryka.
Když za Nepomukem prostě zahneš, tak jedeš právě po I/20… 🙂
Ale souhlas, Nepomuk – Přeštice – Plzeň je kolikrát lepší, než přímo. Dost záleží, kam se v té Plzni jede…