dkv_obrazok

Konec Knödel-Expressu. Dráhy definitivně stáhly z Berlína původní restaurační vozy

Restaurační vůz WRmz815. Pramen: České dráhyRestaurační vůz WRmz815. Pramen: České dráhy

Původní restaurační vozy budou nadále nasazovány na vlacích linky Ex1 Praha – Ostrava – Bohumín s jejími prodloužení do Polska a na Slovensko.

Odebírat
Upozornit na
guest
21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Tom

Ekonomika je nemilosrdná. Samozřejmě, že by šlo udělat vůz v ComfortJetu, který by nabízel kompletní restauraci a možná i lepší zážitek než současné WRmz. Jenomže, aby se provoz toho vozu zaplatil, svíčková by pak stála 600 Kč a pivo 150 Kč. 🙁 Je strašně smutné, jak hospodaření vraždí poetiku.

Twix

Tak pivní speciál od Chrousta už stojí 158 Kč, nestačí to tedy? 🙂 Ale Plzeň tedy „jen“ 98 Kč (samozřejmě píšu ceny na německém území). Je pravda že se hledá nějaké ekonomické optimum, aby ten jídelák nebyl moc velký (a nevozilo se tam tolik prázdých stolů, protože i ti hosté mají většinou svou sedačku zároveň někde jinde ve vlaku), ani moc malý (aby vůbec měli pro koho vařit a lidi neodcházeli zklamaní, že je plno). A vyrobit to bistro takové neútulné je možná cestou, jak zabránit tomu aby tam někdo poeticky dlouho vysedával…

Radek Strnad

Původní jídelní vozy budou jezdit na Bohumín, do Polska a na Slovensko,…….. To by mohly zmizet ty nemožné ARmpee, kde si v 1.třídě spojené s bistrem člověk připadá, jak v průchoďáku a u některých sedadel kouká namísto z okna jenom úzkou škvírou nebo čumí přímo do stěny. Na kterépak lince budou mít to „štěstí“, že je ČD o vozy ARmpee „obohatí“. Typoval bych Balticy.

Marťas

Tipujete naprosto správně…

JacobK

Ale budou alespoň přeznačené na 2. třídu

Marťas

Jo? Tak to se mi ještě nedoneslo… Ovšem co vím, v Polsku si ve vlaku můžete z alkoholu dát jen pivo a jen v jídeláku… No a v Polsku z Wroclawi jezdí velká polská hospoda a kluci říkali, že furt narvaná (možná jen přes léto…?)… Takže se sebere skoro 40 míst a dá se deset…

Maces

Ty nové bistrovozy jsou strašné. I když se vám poštěstí a bude mezi těmi asi 10 místy volno, je to hrozně stísněné a chcete co nejrychleji dojíst a zase vypadnout.

Oby

To byl zřejmě účel

Nose Peak

Což je správně…

Martin Chovanec

„Neznamená zhoršení služeb“ – no nevím. Včera jsem tím jel. Ano, byl extrémní den. Ale to bistro je na tuhle linku za mě poddimenzované. Kapacitně kolikrát nestačí bistra v railjetech, tak bych čekal u comfortjetů nějaké zlepšení.

Obsluha byla ze situace snad ještě zklamanější a frustrovanější než já, který jsem se tedy spokojil s jídlem do krabičky na místo.

Martin S.

Pan manažer JLV až při první jízdě zjistil, že jim kloužou stoly. Prostě absolutní nezájem o produkt.

Martin S.

No a Krapinec, ten lže o celém Zázraku dlouhodobě.

Punkz

Buďme rádi za bistrovozy, nemuselo taky být nic. Jídelák je z pohledu ekonomiky provozu mrtvá váha. Vydělají si jídeláky dnes alespoň na provozní náklady?

Martin S.

No, to bistro už si nevydělá na konec nic, návrh je špatně. Stačilo by aspoň mít výdejní okno otočené na druhou stranu… No nic. Líp už bylo.

Bobek

Na otázku v obecné rovině odpovídá skutečnost, že ČD za to JLV platí.
Konkrétně to nerozklíčujeme, komplet stravování je v jednom balíku. U přeshraničních spojů bude šance na rentabilitu patrně vyšší.

Honza S.

Ale bistrovůz u dlouhé trasy může rozhodnout, jestli pojedu vlakem nebo autem. Tj. pokud jsou vlaky plně vytížené, tak máte pravdu. Pokud stojí o další cestující, tak se musí snažit především kvalitou služeb.

tm2

Jaký je důvod chybějících ubrusů v Comfortjetech? Vždyť to vypadá hrozně smutně

F. K.

Katování kostů.

Martin S.

Pan manažer JLV až při první jízdě zjistil, že jim kloužou stoly. Prostě absolutní nezájem o produkt.

Marťas

Pane, vy shazujete práci na slovo vzatých odborníků… Vždyť současný produkt je výsledkem mnohaleté snahy spousty gastronomických vědců a celých marketingových týmů, které si od pusy odtrhovaly, trápily se, nespaly, jen aby vytvořily finální produkt pro spokojenost všech cestujících… Ubrusy určitě obsahovaly spousty bakterií, lampičky mohly probíjet, 30 míst nestačilo, takže dáme 18, zpovykaní hosté si zvykli na jídla, připravená kuchařem na pánvi – no to vůbec, to je nehygienické, dáme vše unifikované z plastu… No a i to klouzání věci po stole má svůj strategický důvod… Když lahev ujede, spadne a vylije se, tudíž je třeba objednat novou, a… Číst vice »

medd

😂