Konec tramvajové dopravy ve Washingtonu to ale nebude. Pokud se do roku 2028 podaří otevřít purple line, tak jen jeden americký trendy transport k ničemu (obama streetcar) nahradí jeho nástupce („light rail“ na tělese a trase se zastavovací politikou pro heavy metro)
Matfyzák
5 hodin
Touto tramvají se mi „poštěstilo“ jet. Musím říct, že to bylo velké zklamání. Tramvajová trať vede hned vedle pruhu, kde parkují auta a často blokují tramvaje. Neexistuje žádná preference na křižovatkách. Tramvaje tedy byly tak pomalé, že je předjížděly autobusy a běžec na chodníku.
Tehdy byla navíc přeprava touto tramvají bezplatná a mělo to své důsledky v cestujících a udrženosti interiéru. Stačilo se svézt jednou. Oproti Evropským tramvajím je toto jen parodie.
Kubrt
6 hodin
České (moravské 🙂 ) tramvaje v USA jezdí ještě v Seattlu a sousední Tacomě.
Průvodce původní Aleš
7 hodin
Kocourkov. Z původně plánovaných 5 tras se postavily dvě, z nichž jedna nebyla nikdy zprovozněna. První tramvaje byly vyrobeny v roce 2007, cestující začaly vozit v roce 2016. Po dalších devíti letech se rozhodlo tramvajový provoz zrušit.
Podobný Kocourkov je třeba v Honolulu. Velkorysé nadzemní metro jezdí odnikud nikam, provozní doba omezena a vlaky jezdí víceméně prázdné.
Ivan_pha
7 hodin
Úplně se nedivím, že není zájem, když je to jedna linka a ještě ne moc dlouhá. Kdyby k tomu postavili další tratě, mohlo by to vypadat jinak.
Tam bylo problemem v reseni trati, linka byla nespolehliva a pomala, casto ji i blokavala spatne zaparkovana auta. Cestu jsem zvladal 3x rychleji autobusem, ktery jel na totozne trase.
Konec tramvajové dopravy ve Washingtonu to ale nebude. Pokud se do roku 2028 podaří otevřít purple line, tak jen jeden americký trendy transport k ničemu (obama streetcar) nahradí jeho nástupce („light rail“ na tělese a trase se zastavovací politikou pro heavy metro)
Touto tramvají se mi „poštěstilo“ jet. Musím říct, že to bylo velké zklamání. Tramvajová trať vede hned vedle pruhu, kde parkují auta a často blokují tramvaje. Neexistuje žádná preference na křižovatkách. Tramvaje tedy byly tak pomalé, že je předjížděly autobusy a běžec na chodníku.
Tehdy byla navíc přeprava touto tramvají bezplatná a mělo to své důsledky v cestujících a udrženosti interiéru. Stačilo se svézt jednou. Oproti Evropským tramvajím je toto jen parodie.
České (moravské 🙂 ) tramvaje v USA jezdí ještě v Seattlu a sousední Tacomě.
Kocourkov. Z původně plánovaných 5 tras se postavily dvě, z nichž jedna nebyla nikdy zprovozněna. První tramvaje byly vyrobeny v roce 2007, cestující začaly vozit v roce 2016. Po dalších devíti letech se rozhodlo tramvajový provoz zrušit.
Podobný Kocourkov je třeba v Honolulu. Velkorysé nadzemní metro jezdí odnikud nikam, provozní doba omezena a vlaky jezdí víceméně prázdné.
Úplně se nedivím, že není zájem, když je to jedna linka a ještě ne moc dlouhá. Kdyby k tomu postavili další tratě, mohlo by to vypadat jinak.
Jenže to není osamocená veřejná doprava, je to doplněk k metru.
Tam bylo problemem v reseni trati, linka byla nespolehliva a pomala, casto ji i blokavala spatne zaparkovana auta. Cestu jsem zvladal 3x rychleji autobusem, ktery jel na totozne trase.