Komplikace pro obchvat Břeclavi. Krajský soud zrušil výjimku, vyhověl Dětem Země
Vizualizace obchvatu Břeclavi. Foto: ŘSD
ŘSD věří, že nové rozhodnutí přípravu stavby zásadně neovlivní.
ŘSD věří, že nové rozhodnutí přípravu stavby zásadně neovlivní.
Děti Země ať táhnou do horoucích pekel.
Demokracie je i o respektu a to nejen pro své “ přežrané“ ego.
30 let tady čekáme na obchvat. To je snad možné jen v Česku.
Tahle kauza ukazuje na směšnost těch „ekologických“ opatření. Jsou to vesměs jen neměřitelné cancy, na kterých se tihle vysí*kové můžou do nekonečna točit a znova a znova napadat. Pokud ministerstvo stanoví, že budou provádět kontroly dvakrát ročně, vysírkové to napadnou a budou chtít 4x. Pokud stanoví 4x, vysí*kové budou chtít 8x. Pokud stanoví 8x, vysí*kové to napadnou, že to je moc a že stát utrácí prostředky neekonomicky. Jakákoliv marginální záminka je pro ně dobrá k šikanování státu a oddalování výstavby. Oni už dneska vědí, že výstavbu silniční sítě zastavit nedokážou ale aspoň se snaží jí zdržet a prodražit. Existuje samozřejmě… Číst vice »
Možná se pletu, ale tady ty neziskovky musí vykazovat nějakou činnost, aby dostávaly peníze. A prostě takové zviditelnění a neustálé napadání je prostě nezisková činnost, za které oni dostávají od státu peníze. Takže stát si vlastně platí lidí, kteří proti němu neustále bojují a zvyšují náklady za soudy.
Ano, pletete se.
neserte, sám nejste lepší.
Deset let? Pokud jako obyvatel Břeclavi vím, o obchvatu se tu mluví a plánuje 30 let (to mi byli sedm, takže dál už nevím). Koncem minulého roku se mluvilo, že jsou pozemky vykoupené a práce že začnou letos.. A ejhle, půl roku uteklo a zase se mluví jinak. Tomu už se musí člověk jenom smát.
Přesně tak. Někdy v polovině 90.tych let se mluvilo o tom, že se bude stavět obchvat. Já bych ty Děti Země nastěhovat na ty vytížené ulice jako je Lidická, Národních hrdinů, Valtická atd.. Myslím, že by je nějaká ochrana živočicha přešla. Kdo do háje chrání životní prostředí našich dětí? Děti Jiné Planety? Kdyby mohlo ŘSD postavit alespoň polovinu trasy k silnici na Lanžhot, pomohlo by to.
Jo, to by hodně pomohlo přinejmenším průmyslové zóně, tiráky by už nemusely objíždět podjezd přes Tvrdonice a Kostice. Plus lepší dostupnost dálnice pro Lanžhot a alternativní spojení pro část Břeclavi – nemuseli by všichni zacpávat Lidickou.
Ale už kuš
To tam rovnou můžou postavit tu dálnici, ten luh to přetne vedví obludným náspem.
Viz. I10 na jihovýchodě USA. Snad stovky kilometrů na mostě a kůlech v bažinách. Tak proč by to nešlo desitky kilometrů u nás?
Naše zákony jsou úplně nahov…k ničemu, když se tady nedá nic postavit a každý, kdo si vzpomene to toho musí neustále házet vidle, protože demokracie. Já si pod demokracií představuji úplně jiného než neustále obstrukce dopravních staveb.
Jako sorry, ale pokud orgán ochrany přírody nedostatečně vymezil povinnosti, jde to na jeho vrub.
Nějaká norma stanoví počet kontrol? Jen žalobce má pocit, že to je málo. Mě zaráží, že takto vágní požadavek soud uznal.
Na to asi nemusíme být docenti, abychom tak nějak tušili, že kontrola jednou ročněje málo. Je to čistě lenost úředníka, takže v tomto konkrétním případě si za to erár může naprosto sám…
A ještě to trapné plakání MŽP u soudu… Soudce je utřel velice trefně…
Četl jste to vůbec?
Zákony jsou zcela v pořádku, v pořádku není jejich aplikace dobře placeným úřednictvem….
Ještě tak vědět, o kolik si řeklo hlavní dítě země, arcilotr Patrik.
Člověk by se tomu i zasmál, ale v situaci kdy všichni úředníci ví, že mají řešit věc komplexně a přesto to jen formálně opindají, to moc ke smíchu není. On jen stále a pořád využívá děr, které vytvářejí jen a jen sami úředníci placení z našich daní….. A je to pořád dokola a stále obdobné věci….
Uroven urednictva krasne dokresluje nedavna serie clanku, jak jim poslali s notebooky UK zastrcku a byl to neresitelny problem. Co vic byste po nich pak jako chtel?
S ohledem na to, jak nizke jsou platy na uradech a jake maji lide zakorene mineni o urednicich, tak proc by tam experti chteli jit delat?
Ona to zase až taková bída není… A línejch expertů je tam plnej barák, jak vidno, už teď…
Zdá se, že Mirek stále ještě trochu žije. Skvělá práce…
Kdyžtak mě opravte ale neříkali celou dobu Děti země že D52 je nesmyl a má se stavět dálnice kolem Břeclavi a to teď vlastně taky blokují??
Kolem Břeclavi to chtěli proto, že by se to daleko lépe blokovalo jak kolem Mikulova.
Okolo, ale za jistých podmínek. Které nebyly splněny.
Ne, úřady si to blokují samy… Patrik jen ukázal na jejich lenost, bohužel pro stavbu…
Jedna Jobova zprava za druhou. Tech neuspechu je posledni dobou opet nejak strasne moc. Je to smutne.
Jo, bud nejaky zlo spolky a nebo pamatkari 🙁 A to tu jsou pak jeste spory mezi dodavately u vyberek …
tohle ale není akce několika minulých let, to se připravuje min. co vím posledních 20 let výsledek byl těžký kompromis všech zúčastněných stran vč ochránců přírody a když se má akce rozběhnout tak se zatrhne ?
I tak si myslim, ze nedavne vyroky ministra, ze do 10 let se podari dostavit zakladni dalnicni sit, jsou proste uplne mimo a vsichni tusime a vime, ze se to nestane. Jednak z duvodu chybejicich financi a jednak kvuli spolkum a nekonecnym soudum, ktere az se dosoudi, tak se zjisti, ze je treba napr opakovat EIA, atd. Je to zacarovany kruh. Jakoby tato republika proste stavet nechtela.
Byla zatrhnuta, protože někdo z odpovědných úředníků neudělal důsledně co udělat měl. Všichni ví, že se pořád točí na detailech a uspěje, pořád a stále dokola. Nač číst judikaturu a vydat manuál, na co….
S tím, že povede kolem jižní části města souhlasím, ale kolem západní ??? Snad jen kousek v Poštorné.
A není to v krátké době již druhé rozhodnutí brněnského soudu ve prospěch protildských organizací ?
Ochrana životního prostředí je primárně prolidská aktivita. Nebo vy žijete i s rodinou na parkovišti kamionů?
Jenže činnost Patrika a jemu podobných nemá s ochranou životního prostředí nic společného !!
Souhlas… Bohužel úředník z MŽP nepochopil, že je tam pro kontrolu dodržování ochrany přírody… Proto ten zcela správný verdikt soudu… Nemohl rozhodnout jinak.,
Obchvaty měst jsou od toho, aby chránily životní prostředí pro lidi.
To ale píšete o řešení následků, nikoli příčiny. Příčinou je přebujelá kamionová doprava a tu nikdo neřeší.
V Česku je.
A je to tady – Břeclav, Mikulov, vše v pr…..i !
Mate pravdu, posledni dobou je tech spatnych zprav opravdu hodne. Jeste bych pridal stredoceska D3, D49 a hlavne ted aktualne problem D8.
Za me kdo jezdi Praha-Viden by mi asi stacil obchvat Znojma … a pryc 60tka v tunelu na obchvatu Jihlavy. Ta cesta pres Vysocinu neni zacpana a docela to je. EV/HEV je to i mirne lepsi nez po dalnici kolem Brna.
Jenže i obchvat Znojma I/38 také aktivisti (jiní) zatím úspěšně blokují…
Pravda. Otázka je, z jakého důvodu…