Kolony, výluky. Dopravu v Ostravě komplikuje oprava důležitého mostu
Demolice mostu v Rudné ulici v Ostravě. Foto: ŘSD

Zasaženy jsou hned dva hlavní tahy na Ostravu - od Beskyd i Havířova.
Zasaženy jsou hned dva hlavní tahy na Ostravu - od Beskyd i Havířova.
A pak, že se nic nestaví.👌
Na jak dlouho to je?
A co si článek přečíst, je to tam uvedeno viz. “ Hotovo má být v polovině příštího roku.“
Alespoň že vznikla nová parádní zkratka z Vítkovic na Rudnou, mimo rozkopaný most – stačí od Vítkovic projet kolem slévárny v dolní oblasti, přes koleje do kovošrotu a u Hornbachu pohodlně najet na Rudnou. Jen to není pro auta s moc nízkým spodkem.
V opačném směru je to časově trochu horší, protože na Rudné se to štosuje už před Hornbachem diky nesmyslnému Bus pruhu, takže už před mostem přes Ostravici se to zužuje na jeden pruh…
No nevím nevím. Než ve směru od centra do Havířova kličkovat na tom tankodromu v dolní oblasti, tak to pořád bude lepší klasicky kolem dopravního inspektorátu a pak na světlech vlevo přes most.
V opačném směru u Hornbachu vpravo na kruháč, před šroťákem vlevo a rovnou na Místeckou mi to dává větší smysl.
Letos je co se týče do likvidace dopravy velmi úspěšný.MHD si moc nepomůžete, když se podíváte na letošní výluky.Ale na pohodu, kolony co mají v prahe už dorazily i k nám.
Prosím upravte si některé věci v textu.
Hned první věta: „V Ostravě pokračuje rekonstrukce frekventovaného mostu na Rudné ulici v Ostravě.“
Dále „silnice I/II“ – je to I/11
Z Návsí do centra Ostravy autem je to cca 40 minut. Vlak přes Havířov cca 1h – 1h,15min. nehledě na to, jak dlouho už se modernizuje Havířov a často tam vnikají další zpoždění. K tomu v několika lidech je cesta autem výrazně levnější, když dojíždíte každý den. Mohu porovnávat, 5 let jsem dojížděl vlakem, teď pro nespolehlivost vlaků radši autem. Nehledě na to, že přímé vlaky Ostrava Stodolní – Návsí a zpět (v časech normálně použitelných) jsou v jízdním řádu až od poslední změny. Před tím musel člověk přestupovat v Kunčicích, Těšíně a jel kolikrát hodinu a půl. Z hlavního… Číst vice »
Kolik z těch, co si tak stěžují, by mohlo jet MHD? Z obou směrů jezdí elefanty/panthery/pushpully.
Nemluvě o tom, že dopravní omezení (zákaz nad 3.5t se tam evidentně taky nedodržuje). Pak všichni stojí v kolone
Podívejte se, za prvé tam je zákaz nad 12t, na nad 3,5t, jak uvádíte VY, za druhé, Vámi zbožňované vlaky opravdu nejezdí všude a MHD je (jak so můžete přečíst v článku) rekonstrukcí samozřejmě ovlivněna také. Já jsem jedním z těch, co tudy jezdí denně. Pokud je Rudná (čirou náhodou) bez uzavírek, dostanu se do práce za cca 30 minut autem, když to jde (počasí) jezdím na motorce – dám to za 20 minut, nemám problém s parkováním. Autobus + tram minimálně hodina + cesta na/ze zastávky dalších cca 15 minut, nehledě na to, že bus jede jednou za hodinu… Číst vice »
Máte pravdu, je tam zákaz nad 12t, nicméně ten taky není zjevně dodržován.
Co se týče MHD, to přece vůbec není o preferencích. Pokud je někde výluka a hrozí stát desítky minut v koloně, pak je skutečně lepší jet městskou hromadnou. Jasně, když bydlíte v nějaké prdeli (pardon) s taktem 1x za hodinu, pak asi znovu zvolíte auto, ale cestující z okolních měst Ostravské aglomerace fakt můžou dočasně jezdit vlakem.
ale jo kasírují
Oprava nebude posun k lepšímu
Az cesta dvere-dvere nebude pomoci zdejsi nejlepsi mhd v evrope trvat 2 hodiny (autem za 25 minut), tak potom tu piste takove hlouposti… Ale opravdu nebudu travit 4 hodiny denne (pul sichty, sestina zivota) v mhd, to jako sorry… Navic cenove to vyjde uplne stejne, ikdyz jedu autem sam !
Taková MHD neexistuje. I v případě, že máte zastávky doslova přede dveřmi, bude auto v Ostravě a okolí vždy minimalne 2x rychlejší. A s rozbitým mostem klidně knucte dal v kolone.
Policie denně na auta nad 12 číhá.
Nejezdi nad 3,5 t