Kolešovka si připomíná 140 let, výročí oslaví nezvykle v pátek a motorovou jednotkou

RegioSprinter Die Länderbahn CZ na trati Rakovník - Kralovice. Foto: Tomáš Duroň / Die Länderbahn CZRegioSprinter Die Länderbahn CZ na trati Rakovník - Kralovice. Foto: Tomáš Duroň / Die Länderbahn CZ

Větší akce proběhne další víkend s hektorem.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
bvovka

Nevíte jak je to s obnovou trati Kralovice – Mladotice? Myslím, že je toho škoda. Navíc by v Kralovicích mohly končit vlaky od Plzně a vyřešil by se tak problém posledního většího města v PK, které nemá přímé spojení s Plzní.

Kubrt

Kralovice samozřejmě mají přímé spojení s Plzní. Změna na vlak ny zde znamenala pomalejší cestu, nástup na odlehlém nádraží a pro některé nutnost využití MHD v Plzni, když bus má pár zastávek po městě.

Petr Herbrik

Kraj chce obnovit úsek z Kralovic do Mariánské Týnice a jedna soukromá firma si chce pronajmout trať do Trojan a obnovit tam nakládku dřeva. Intenzivně se o tom jedná a když to dobře dopadne, 125 let trati se bude slavit příští rok vlakem do Týnice. S úsekem Trojany – Mladotice se ovšem již nepočítá a pravděpodobně to bude jedna z prvních zakonzervovaných tratí podle nedávno přijaté novely zákona.

M19

Tam konzervace již fakticky proběhla, jen to dát na papír.

Škrpál

OKAMŽITĚ ZRUŠIT!!! Jakákoli investice do takto zybtečné trati je zpronevěrou.

Profesor

Sám se zruš ty zpronevero

Luboš

Nejjednodušší řešení, že?? Někteří by tady rušili všechno 🙂

Osamělý Vlk

Okamžitě zrušit příspěvek, na nějž reaguji. I těch pár vteřin, které strávíte přečtením, je naprosto zbytečná ztráta času.

xyz

Letos už do Kolešovic nejezdily snad ani ty letní vlaky (?). https://www.spravazeleznic.cz/documents/50004227/151805805/k125.pdf/e9913258-99df-47e5-8068-5fcd6775afbc

Mmch. tím pádem jde o trať ohroženou tzv. konzervací.

glosátor

Středočeský kraj prý nechtěl poskytnout potřebnou finanční podporu.

Jiří Kocurek

Cestující by toho zneužili a přestupovali v Chrášťanech … dokonce na autobus!

fabec

Což je jen argument pro to, aby případný zajemce zkusil sehnat sponzory jinde. Spoléhat se výhradně na jedinou státní instituci je poměrně naivní. Je spousta soukromých firem, které by mohli poskytnout podporu. Ta částka, kterou od kraje dostávali, nebyla až tak závratná, aby jí nemohl poskytnout třeba i jeden subjekt.

M19

Tak nějakého sežeňte…

Fsp

finanční podporu? kde je #potenciál?

Petr Herbrik

Zakonzýervovat trať mohou maximálně z Kněževsi do Kolešovic. V Kněževsi je vlačka KHKD, které nesmí upřít napojení na veřejnou síť.