Kolem Nové Paky roste nový obchvat, začíná stavba 423 metrů dlouhé estakády
Stavba obchvatu Nové Paky, stav 05/2023. Foto: ŘSD
Stavba za více než miliardu korun má být hotová v roce 2025.
Stavba za více než miliardu korun má být hotová v roce 2025.
Takový hezký louky..
Louky, lesy, pole, to všechno můžeme oželet, hlavně, že bude moci jezdit více aut, voda i jídlo se dá dovážet.
Hlavne je úplně zbytečný a akorát usnadní pražským autíčkářům ničení přírody při jejich zbytečných cestách do Krkonoš, místo toho, abysme je přinutili jet udržitelně a ekologicky vlakem.
Jak presne se urcuje „zbytecnost“ cest do Krkonos? A jak nas, ty rozumbrado, chces prinutit?
Úplně jednoduše zavedením spotřební daně ve výši pěti násobku pořizovací ceny vozu a dále roční silniční daně ve výši cena auta pravidelně valorizované o inflaci + mýto na všechny druhy silnic. A pak si to točvolanti jako ty rozmyslí.
No a jak jsi s tim programem dopadl u voleb? Povidej 🙂
Máte pravdu, pro většinu lidí je důležitější vlastní pohodlí, než to, co tady zanechají dětem.
Tak zkuste navrhnout nějakou rozumnou, pohodlnou a časově úspornou variantu přepravy po železnici až do horských středisek… Jo pardon, já zapomněl, že něco takového u nás neexistuje. Koleje vedou maximálně do Jilemnice, Vrchlabí či Svobody nad Úpou, k cíli je to pak ještě pěkných pár kilometrů. A dostat se i do těch kotěhůlek vlakem je cesta na půl dne. To fakt ve 21. století neprojde, když se to dá z Prahy autem zvládnout systémem ode dveří ke dveřím za méně než 2 hodiny. A přímé autobusy i s vymetáním sídel po cestě to zvládají zhruba za 3 hodiny. Tady bude… Číst vice »
Netuším, proč by se mělo pokračovat v dostupnosti každého místa v republice. Krkonoše a třeba Adršpach jsou čítankovým příkladem, jak se devastuje příroda ve velkém. Ty dvě hodiny ode dveří, ta suprová dostupnost mnohde místním zpomalují sanitky a vlastní nezbytnou dopravu.
Vlak je výrazně pomalejší, je pohodlnější, bezpečnější a tak ten, kdo opravdu chce do těchto míst, ten pro to něco udělá.
april je prvního dubna
Přinutit? Nestačí ohleduplnost k těm, co přijdou po nás?
A proč tam tahat vlak, když stejně jedou zbytečně ?
To je příliš rozsáhlá logika, pokud to není podle toho jak si přeje ředitel zeměkoule, tak je to zbytečné. Například Praděd. Než by se tam ředitel zeměkoule nedostal, tak ho nechá rozpluhovat, aby se tam nedostal ani nikdo jiný.
v 80. letech se uvazovalo o zachytnem parkovisti ve vrchlabi a dal trolejbus!
Zbytečný jsou akorát retardovaný jednobuňky, přesně jako jsi ty
ano vlakem do kérkonoš přes tři hodiny a ještě tam kam nechci
Zabetonovat celé Česko a jezdit podle kompasu. Byl by jste tam ještě dříve.
tohle je titanske dilo – a taky strasne zpozdene, ale diky za nej.
jeste by to chtelo pokracovat a objet nejak zirafu a restauraci na spici…
Obchvat Horek je myslím ve výhledu někdy ke konci desetiletí. Ale to už je taková třešnička na dortě po odstranění toho špuntu v Pace
Žirafu už před aspoň 5 lety z toho sloupu sundali, ne? Resp. mluvím o té žluté žirafě v Nové Pace-Vrchovině, ale ona je asi myšlena ta dřevěná jako poutač na safari u Horek.
To teda čumím, že tohle někdo dokázal dotáhnou až do fáze stavby…