Kolem Nové Paky roste nový obchvat, začíná stavba 423 metrů dlouhé estakády

Stavba obchvatu Nové Paky, stav 05/2023. Foto: ŘSDStavba obchvatu Nové Paky, stav 05/2023. Foto: ŘSD

Stavba za více než miliardu korun má být hotová v roce 2025.

21 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gryf

Takový hezký louky..

Petr David

Louky, lesy, pole, to všechno můžeme oželet, hlavně, že bude moci jezdit více aut, voda i jídlo se dá dovážet.

Patrik

Hlavne je úplně zbytečný a akorát usnadní pražským autíčkářům ničení přírody při jejich zbytečných cestách do Krkonoš, místo toho, abysme je přinutili jet udržitelně a ekologicky vlakem.

Realita

Jak presne se urcuje „zbytecnost“ cest do Krkonos? A jak nas, ty rozumbrado, chces prinutit?

Patrik

Úplně jednoduše zavedením spotřební daně ve výši pěti násobku pořizovací ceny vozu a dále roční silniční daně ve výši cena auta pravidelně valorizované o inflaci + mýto na všechny druhy silnic. A pak si to točvolanti jako ty rozmyslí.

Realita

No a jak jsi s tim programem dopadl u voleb? Povidej 🙂

Petr David

Máte pravdu, pro většinu lidí je důležitější vlastní pohodlí, než to, co tady zanechají dětem.

Panoramix

Tak zkuste navrhnout nějakou rozumnou, pohodlnou a časově úspornou variantu přepravy po železnici až do horských středisek… Jo pardon, já zapomněl, že něco takového u nás neexistuje. Koleje vedou maximálně do Jilemnice, Vrchlabí či Svobody nad Úpou, k cíli je to pak ještě pěkných pár kilometrů. A dostat se i do těch kotěhůlek vlakem je cesta na půl dne. To fakt ve 21. století neprojde, když se to dá z Prahy autem zvládnout systémem ode dveří ke dveřím za méně než 2 hodiny. A přímé autobusy i s vymetáním sídel po cestě to zvládají zhruba za 3 hodiny. Tady bude… Číst vice »

Petr David

Netuším, proč by se mělo pokračovat v dostupnosti každého místa v republice. Krkonoše a třeba Adršpach jsou čítankovým příkladem, jak se devastuje příroda ve velkém. Ty dvě hodiny ode dveří, ta suprová dostupnost mnohde místním zpomalují sanitky a vlastní nezbytnou dopravu.
Vlak je výrazně pomalejší, je pohodlnější, bezpečnější a tak ten, kdo opravdu chce do těchto míst, ten pro to něco udělá.

JGR

april je prvního dubna

Petr David

Přinutit? Nestačí ohleduplnost k těm, co přijdou po nás?

PvvS

A proč tam tahat vlak, když stejně jedou zbytečně ?

Jiří Kocurek

To je příliš rozsáhlá logika, pokud to není podle toho jak si přeje ředitel zeměkoule, tak je to zbytečné. Například Praděd. Než by se tam ředitel zeměkoule nedostal, tak ho nechá rozpluhovat, aby se tam nedostal ani nikdo jiný.

Georg

v 80. letech se uvazovalo o zachytnem parkovisti ve vrchlabi a dal trolejbus!

Jakub

Zbytečný jsou akorát retardovaný jednobuňky, přesně jako jsi ty

JGR

ano vlakem do kérkonoš přes tři hodiny a ještě tam kam nechci

Petr David

Zabetonovat celé Česko a jezdit podle kompasu. Byl by jste tam ještě dříve.

Georg

tohle je titanske dilo – a taky strasne zpozdene, ale diky za nej.
jeste by to chtelo pokracovat a objet nejak zirafu a restauraci na spici…

stl

Obchvat Horek je myslím ve výhledu někdy ke konci desetiletí. Ale to už je taková třešnička na dortě po odstranění toho špuntu v Pace

Twix

Žirafu už před aspoň 5 lety z toho sloupu sundali, ne? Resp. mluvím o té žluté žirafě v Nové Pace-Vrchovině, ale ona je asi myšlena ta dřevěná jako poutač na safari u Horek.

Koro

To teda čumím, že tohle někdo dokázal dotáhnou až do fáze stavby…