KLM má první Embraer E2, od konce března s ním bude létat do Prahy

Embraer E195-E2 v barvách KLM. Foto: EmbraerEmbraer E195-E2 v barvách KLM. Foto: Embraer

Nové letadlo je oproti původní generaci výrazně tišší a úspornější.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Milo Pokorný

tak jako neznalec čumím co umí vyrobit nějaká Brazílie, není tak dobře aby nemohlo být líp

Y.K.

Nějaká Brazílie… Řekl bych, že na rozdíl od nějaké ČR ji zná každý na téhle planetě. 😀
To jste myslel, že tam všichni žijí stále v pralese? Je to šestý největší stát na světě i co se týče populace. Embraer je fabrika s vojenskou tradicí, know how měli.

mrondy

Aktuálně letí delivery flight jako KL9968 registrace PH-NXA.
https://www.flightradar24.com/KL9968/26e82bf8

XX

Ještě doplním, že článek mi připomenul toto krásné video o prvním E175 pro KLM.😃
https://youtu.be/Vc8ShxfOkW0

Honza

S KLM Embraer jsem pravidelně z PRG létal. Za mě velmi pohodlná a prostorná kabina, moderní letoun. Také bych rád viděl srovnání s A220.

XX

Vypadá naprosto suprově, tak snad budu mít někdy tu čest se s ním proletět. Kabina vypadá stále pěkně prostorně jako u předchůdce E190/5.😃

Peeetr

Krásné moderní letadlo se zářivou budoucností. Né jak ta EU dotovaná mastodontí zrůda A380.

MildaIV

Pasažéři lítají mnohem raději v A380.

...

To se přece nedá srovnávat. Tohle je letadlo pro kratší trasy, přesně pro případy, kdy v šest večer chcete ukončit někde v Holandsku jednání a v devět nebo v půl desáté být doma.

Tomas

No, z Prahy do Amsterdamu bych teda raději letěl v tom Embraeru, než v A380. A nejspíš i 99% ostatních cestujících.

Lukáš F.

Já jsem letěl z Curychu do Prahy v B777-300ER 🙂

Tomas

o to nejde… nějaká exotika fajn (ve smyslu různé PR, treninkové lety apod).

ono ale než naboardujete A380 (a pak vyboardujete), tak to trvá … a tu cestu to prodlouží na dvojnásobek.

Y.K.

Schválně jaký je rozdíl mezi A220 a A380.
Je to jako srovnávat osobní auto s autobusem. E195 do Asie ani Austrálie nepoletíte.

Miroslav

Smartwings by to klidně lítali, třeba s 8 mezipřistáními, to je jejich styl 🙂

Jiří Kocurek

A protože A220 míň žere, tak místo jedné A380 jich poletí hned pět. Výpočet celkových nákladů vč. spotřeby je za horizontem událostí. Bohužel se takoví proderou do čela, vezmou si pravomoc rozhodovat a vedou dílo ke krachu.