Klienti Zásilkovny se po roce dočkali zásilek, které uvízly v depu u Liberce
Doručování balíku, ilustrační foto. Pramen: Zasilkovna.cz / Packeta delivery
Událost vyšetřuje policie, která v rámci trestního řízení zásilky z depa převzala a teď je vydala Zásilkovně jako oprávněné osobě.
Mě tam uvízla krabice s objednaným koťátkem ze zverimexu. Jen nevím zda zásilku vůbec chci po roce doručit… 😄
Aha, ftip.
Nechci Vám kazit radost, ale kolega měl objednané potraviny (salámy, sýry, víno atd.). Obávám se, že pouze bod tři neskončí v koši.
tady vám vezu z Olomouce ty tvarůžky…
Článek nepřináší vysvětlení proč to uvíznutí vlastně vzniklo, co přesně za tím stálo.
Zásilkovna dává jen obecné nic neříkající prohlášení.
A to je málo, v takovémto výjmečném případě.
Musíte číst i jinde. Zásilky byly zadrženy v externím skladu po jeho „odstřihnutí“ ze systému. Je to trochu složitější, důležité jsou dvě věci: klienti dostali už dávno vyplaceno odškodnění a to po dodání zásilek nemusejí vracet. Uznávám, že to je chytrý reklamní tah.
Obchodní spor s vlastníkem/provozovatelem depa.
Nejen v Liberci, ale i ve Zlíně Zásilkovna nezaplatila za několik měsícl provozu svým smluvním dopravcům. Několik milionů cca.
Dost řidičů pak mělo problémy, pár měsíců jezdili pro Zásilkovnu zadarmo. Bez nějakého vysvětlení.
Ta ilustrační fotka nemá chybu. „Tak to tady máte, po roce“ 😂😂😂
Zásilkovna je kurýrní služba s loterijním prvkem, přičemž tato událost tomu dává nový rozměr… 😀
Několikrát se mi stalo, že zásilku dodali do jiné náhodně vybrané výdejny, která byla z jejich pohledu blízko. Pokud jsem zboží urgentně nepotřeboval, upozornil jsem obchodníka a nevyzvedával to.
tak to jste teda hrdina, ze jste to neprebral kvuli tomu, ze to odvezli jinam 😀
Není hrdina. Na druhou stranu není důvod, proč by si měl nechat líbit, že to doručí jinam, než bylo objednáno. Já si třeba těžké věci objednávám do nejbližšího výdejního místa, abych je nemusel tahat daleko. Nebo si to objednávám tak, abych to měl při cestě. Kdybych pro to chtěl někam do horoucích pekel, nechám si to poslat na poštu.
Když si v restauraci objednáte řízek a donesou vám smažák, bez řečí ho sníte a ještě nakonec zaplatíte ten řízek? Nebo očekáváte, že dostanete tu službu, kterou jste si objednal?
fajn .. a proč teda za chybu zasilkovny tresta eshop, a pridelava mu tim praci a naklady? .)
nevim, me prijde uplne postavene na hlavu, ze kvuli chybe zasilkovny si to neprevezme.
me proste v tomto pripade prijde relevantni si to vyzvednout, a vyprudit zasilkovnu a nebo jejich sluzby proste prestat pouzivat.
jo, je to tak – tyhle zasadový prudiče nemám rád.
Protože dopravu objednává e-shop, ten musí službu případně reklamovat nebo služby Zásilkovny přestat využívat.
Zásadový prudič jste vy – to vy jste napsal, že byste vyprudil Zásilkovnu. To, že někdo trvá na poskytnutí služby, kterou si objednal, není pruzení.
samozrejme, ze bych prudil zasilkovnu – ta to pokákla.
Je zajímavá ta kombinace, že ostatní označujete za prudiče, přitom vy jediný tu píšete koho byste prudil.
Ale myslím, že to perfektně vystihuje ten spor. Vy chcete někoho prudit, ostatní zde chtějí dostat službu, kterou si objednali a zaplatili.
mate zajimave vnimani logiky. a popirate sam sebe.
vy svym chovanim (nevyzvednutim) prudite eshop, cili nekoho kdo s tim nema nic spolecneho.
ja bych prudil vinika.
nicmene, nepredpokladam ze to pochopite, tak dekuji a posilam klicenku.
Já zase nemám rád lidi jako vy. Když si objednám a ZAPLATÍM službu doručení na konkrétní místo, tak si to tam taky chci vyzvednout. Proč by měl být můj boj, že to kurýr zavezl jinam? Ať si kurýra vyprudi dodavatel..
holt nekteri si kupuji veci, protoze je chteji, a jini aby mohli prudit. a budou a budou ,)
nezlobte se, ale to je postavene na hlavu 🙂
O nabidce dopravy rozhoduje e-shop.
A zkuste „vyprudit Zasilkovnu“ 🙂 vysmejou se vam do xichtu…
E-shop nabízí většinou několik možností dopravy. Pokud jako zákazník zvolím Zásilkovnu, přestože vím, že mi to často dávají jinam, než chci, tak to neobjednám přes ně. Protože jinak je to chucpe.
Někdy ale ne. Nebo nevíte, kdo to bude dopravovat. Třeba některé zásilky ze zahraničí doručuje v ČR Zásilkovna. To vám něco doručuje UPS ze zahraničí na adresu, a najednou lup, předáno lokálnímu dopravci, a za dva dny vám přijde zpráva od Zásilkovny, že máte zásilku uloženou na místě, které vybrali, protože je na stejné polokouli jako adresa, kam to mělo být doručeno.
To sice udělaj, ale pak si můžu objednat s jinou dopravou.
Kde je problém?
Pokud si někdo pořád dokolečka objednává přes zásilkovnu, která to pořád doručuje jinam, by se měl v první řadě zamyslet nad sebou.
Je lepší to nedostat nebo si zajít na první volně místo?
Ono je to někdy to samé. Protože to „první volné místo“ má třeba takovou výdejní dobu, že se tam několik dní nedostanu. Nebo kvůli tomu musím překopat svůj program, abych se tam v následujících dnech vůbec dostal. Lepší by bylo, kdybych si mohl třeba vybrat. Zda to chci doručit později na mnou vybrané místo, nebo jinam hned. Vzhledem k tomu, že tam mám uživatelský účet a zásilky mi do něj automaticky přidávají podle telefonního čísla, mohl bych si třeba dokonce v aplikaci zvolit třeba tři náhradní místa, a když to nebudou moci doručit na vybrané výdejní místo, doručí to na… Číst vice »
Problem je, ze se neda zvolit kam to maji ulozit kdyz to nejde na puvodne vybrane misto.
Mě vždy došel email kam uložit zásilku pokud je Z-BOX plný a pokud nevyberu do určité doby odvezou to pro ně nejlepší místo což mě přišlo kolikrát nelogické, ale vždy jsem popravdě byla upozorněna tím emailem 😅
Já jsem nikdy takový dotaz nedostal. Vždy jen oznámení, že je to někde kilometr a půl vzdušnou čarou daleko (což v Praze není ideální, když si to posílám tak, abych si to mohl dojít vyzvednout pěšky).
A to mám jejich aplikaci v mobilu, takže by fakt nebyl problém poslat mi tam dotaz, kam to mají uložit jinam.
Objednal jsem si a zaplatil neco jineho, sorry.
Rozdil metro Budejovicka (chodim kolem) a Druzstevni Ochoz (vylet na 45 minut). Kdo je na to zvedavej?
U nás má loterie jiný rozměr, na depu ve věznici prohazují štítky a lidé tak dostávají cizí zásilky…
Pokud je zásilka určena do boxu, ale nesplňuje parametry (nevejde se), tak jako náhradní doručení putuje do výdejny poblíž.
Proč to lze podat? na pobočce říct odesílateli, že nesplňuje parametry (+nabídka okolních míst). Pokud to odesílatel hází do boxů, proč tam není warning („bacha příjemcovi boxy jsou menší, hlídej si rozměr a × b × c“)
ono to samozrejme podat nejde.
ale obcas se proste stane, ze v cilovem boxu neni pro danou velikost misto, protoze si nekdo vybral zasilku pozdeji, nebo prislo vice zasilek, protoze se nejaka zpozdila apod.