Třeba Praha-Kladno-Rakovník (evidentně se totiž srazil spoj z Kladna do Prahy – ten kloubový Man od ČSAD Kladno a z Prahy do Kladna – ten krátký bus od firmy Lamer)
Ehm – Firma Lamer na trase Pha-Kladno jezdí linky 330 a 399 – a obě to jsou přímé linky mezi Kladnem a Prahou (můžete si ověřit na PID, pokud mi nevěříte) . Takže minimálně jedna – jak to nazýváte vy – expesní linka byla.
A ta linka ČSAD nevím, zda byla 300 (polorychlík se zajížďkou do Buštěhradu) nebo 324 (ano, to je „vymeták“)
Se vší úctou, do „kategorie lokálek“ patří zcela jiné trati.
Bavíme se o jedné z nejzatíženějších jednokolejných tratí v pražské aglomeraci, na které mimochodem začne letos modernizace vč. zdvoukolejnění. Opravdu toto považujete za lokálku ?
A na rakovnické autobusové spoje tato nehoda nemá rozhodně žádný vliv.
Se vší úctou – pokud stávající trať posoudím podle dnešního stavu infrastruktury, stavu vozového parku (kdy RegioNova na této trati je běžný/normální stav – byť ne na všech spojích), a podíl cestujících do/z Prahy v porovnáním s busem (a os.auty), kdy vlak má mizerný/dalece nejmenší podíl – tak to lokálka je.
Ano, už několik desetiletí by být neměla, ale pořád je. Snad po roce 2030 to bude plnohodnotná trať a i vozový park bude podle toho vypadat.
ano, jen a zatím – kapacitně daleko za autobusy, frekvencí totéž a kvalitou vozového parku několik desetiletí za úrovní autobusů.
Snad se po roce 2030 dočkáme zlepšení
Však podle webu PID se to týkalo jen několika linek, rozhodně ne komplet celé Kladensko a Slánko.
Některé dotčené linky jezdili dále, ale vynechávali některé zastávky.
Takže šlo o politické prohlášení, jenž nepovídalo skutečnosti.
Vzhledem k tomu, že posypová sůl funguje do cca -7°C až -9°C a teplota na Kladensku nebyla nižší než -3°C – tak by posyp zafungoval. Já jel ve stejný čas ze Slaného do Kladna a byl to jeden led.
To neříkám preventivně solit celou zimu, ale tahle ledovka byla jasně očekávatelná minim. od včerejší 15 hodiny.
Takže preventivně zasáhnout šlo. A tato nehoda baly na hlavní silnici z Kladna k silnici R/D6
vzdy se u podobneho clanku objevi nejaky Honza, ktery (aniz by vubec tusil, co ta prace obnasi) presne vi, kdo co udelal spatne, a ze on by to udelal lépe.
Jak že to bylo….Zrušené lokálky nahradíme autobusy, které v zimě nejezdí.
A prosím, která lokálka by pomohlo této konkrétní zasažené oblasti?
Třeba Praha-Kladno-Rakovník (evidentně se totiž srazil spoj z Kladna do Prahy – ten kloubový Man od ČSAD Kladno a z Prahy do Kladna – ten krátký bus od firmy Lamer)
Eh, no ale ani jedna z toho nebyla expresní linka Praha-Kladno, ono tam jaksi je docela dost obcí mezi, které ty autobusy přímo obsluhují.
Ehm – Firma Lamer na trase Pha-Kladno jezdí linky 330 a 399 – a obě to jsou přímé linky mezi Kladnem a Prahou (můžete si ověřit na PID, pokud mi nevěříte) . Takže minimálně jedna – jak to nazýváte vy – expesní linka byla.
A ta linka ČSAD nevím, zda byla 300 (polorychlík se zajížďkou do Buštěhradu) nebo 324 (ano, to je „vymeták“)
Se vší úctou, do „kategorie lokálek“ patří zcela jiné trati.
Bavíme se o jedné z nejzatíženějších jednokolejných tratí v pražské aglomeraci, na které mimochodem začne letos modernizace vč. zdvoukolejnění. Opravdu toto považujete za lokálku ?
A na rakovnické autobusové spoje tato nehoda nemá rozhodně žádný vliv.
Se vší úctou – pokud stávající trať posoudím podle dnešního stavu infrastruktury, stavu vozového parku (kdy RegioNova na této trati je běžný/normální stav – byť ne na všech spojích), a podíl cestujících do/z Prahy v porovnáním s busem (a os.auty), kdy vlak má mizerný/dalece nejmenší podíl – tak to lokálka je.
Ano, už několik desetiletí by být neměla, ale pořád je. Snad po roce 2030 to bude plnohodnotná trať a i vozový park bude podle toho vypadat.
Ale trať Praha – Kladno přece není zrušená. Jen je zatím málo kapacitní a před rekonstrukcí.
ano, jen a zatím – kapacitně daleko za autobusy, frekvencí totéž a kvalitou vozového parku několik desetiletí za úrovní autobusů.
Snad se po roce 2030 dočkáme zlepšení
Jo jo, kdyby jezdil vlak v 30 min. taktu do Lužce, tak byli Kladeňáci zachráněni.
Večer vyhlásit do 9h rána?
Tohle se dělá podle jednotlivých linek a momentalni situace atd….
Však podle webu PID se to týkalo jen několika linek, rozhodně ne komplet celé Kladensko a Slánko.
Některé dotčené linky jezdili dále, ale vynechávali některé zastávky.
Takže šlo o politické prohlášení, jenž nepovídalo skutečnosti.
Tak to je potom jiná
Do článku se vloudil nějaký šotek, linky 226 a 227 jsou Pražské městské linky na jiném konci Prahy.
Silnicari to necekali no. Vsak je leden
Tohle je opravdu neschopnost dispečerů silnic, buhužel.
Zato vy jste nepřekvapil.
Hele, já už roky čekám, až mi nějaký internetový rozumbrada vysvětlí, jak by si představoval prevenci ledovky při mrznoucím dešti v celém regionu.
Stejně tak bych rád někdy viděl, jak organizuje čištění silnic při sněhové kalamitě, aby to bylo podle jeho představ.
Samozřejmě by měli začít v okolí jeho bydliště… 😀
Vzhledem k tomu, že posypová sůl funguje do cca -7°C až -9°C a teplota na Kladensku nebyla nižší než -3°C – tak by posyp zafungoval. Já jel ve stejný čas ze Slaného do Kladna a byl to jeden led.
Takže budeme preventivně solit úplně všechno celou zimu? Finanční náklady a dopad na prostředí vem čert?
To neříkám preventivně solit celou zimu, ale tahle ledovka byla jasně očekávatelná minim. od včerejší 15 hodiny.
Takže preventivně zasáhnout šlo. A tato nehoda baly na hlavní silnici z Kladna k silnici R/D6
Nikoliv celou zimu, ale ve chvílích kdy vydá varování ČHMÚ
Sůl (solanka) funguje, pokud to hned neodteče v tom dešti.
Ano, diskuse nezklamaly 🙂
vzdy se u podobneho clanku objevi nejaky Honza, ktery (aniz by vubec tusil, co ta prace obnasi) presne vi, kdo co udelal spatne, a ze on by to udelal lépe.
„, kdyby to uměl.“ – jste zapomněl dodat.
A ještě do toho ti meteorologové a ty jejich plané řeči dva dny předem….