Ke stavbě D11 do Polska je nejblíže polský Budimex, cena v tendru klesla o 1,7 miliardy korun
Vizualizace budoucí dálnice D11 Trutnov - státní hranice, most v Lamperticích. Foto: ŘSD
Úsek má stavební povolení, v trase už běží archeologický výzkum.
Úsek z Trutnova k PL může stavět kdokoliv. Tam moc lidí nepojede, já (do PL) nikdy.
No vidite, ja tam jezdim pravidelne, tak aspon budu delat kvoty za vas 🙂
To jsme rádi, aspoň tam bude od takových lidí klid 😉
Nechejte to postavit Poláky! Zkušeností z vlasti mají více než dost🙂
Neslo by ten úsek do Trutnova postavit rychleji, aby se celá dálnice Jaromeř – hranice otevřel najednou?
Není povolení, tak nešlo. Pták brzdí…
Tak možná Budemix staví ten úsek S3 na polské straně, tak pro něj bude vhodnější ty stroje posunout jen kousek na naší část
To dělá Porr.
Já jsem pro. Poláci to udělají rychleji, kvalitněji a levněji.
#🇵🇱👍
Kvalitněji? No nevím…
Přejeďte si všechny dálnice S silnice po Polsku a uvidíte. Já je jel a mohu potvrdit kvalitu, rychlost a parametrizace staveb. Pak hodnoťte.
Nevím jestli budou platit všechny tyto superlativy naráz… potřebovali bychom spíš polské stavební řízení a výkup, než polské stavební firmy.
Na to bychom se ovšem museli stát součástí Polska. Což bych zase úplně nebral.
Nicméně ano, na výstavbu VRT bude, kromě výměny vedení SŽ a rozbití monopolů, nutné jít opravdu polskou cestou, jinak to nebude nikdy.
Myslíte než Rakušané, Francouzi, Švedi a podobně?
jo v sedmdesátkách dělal Budimex rekošku silnice č. 10, Pyrám Liberec, Dobrá práce
Budimex stavěl R10 Praha – Turnov
Já si nemyslím, že by naším problémem byla výstavba. Spíše to, co k ní vede
Mno pokud si SŽ vybere variantu, která není v posudku EIA, tak za to stavební firmy ani projektatni nemůžou. Ikdyž by to úderka z dlážděné neraději hodina na dotčenou obec a srvnala ji se zemí.
velmi důležitá a vůbec ne zaujatá informace v diskuzi ke článku a stavbě dálnice
Tak už i dálnice si jezdíme kupovat do Polska 😀
Poláci zas jezdí nakupovat dálnice k nám. Říká se tomu obchod. https://www.metrostavpolska.pl/referencje/
Záleží na ceně, třeba Budimex dal naopak jednu z nejdražších nabídek v tendru na napojení severního Rokycanska na D5.
ale to nezní tak líbivě pro jednoduchý komentář, který má rádoby vtipně naznačit, že polské firmy jsou levnější než naše, což dle dostupných informací není pravda ani za mák.
Které naše? Účastnil se maximálně Metrostav, ale spíš očekávám, že další v pořadí budou francouzské , rakouské a německé firmy.
A vy jste majtielem Metrostavu, že ho považujete za vaši firmu?
No a jak je Eurovia francouzská, tak Budimex je španělská firma jen tak mimochodem…
Akcie Ferrovial taky nejsou ze 100% Španělské a Ferrovial má jenom 50.14% většinu. Hra co kdo vlastní není tak jednoduchá.