Každé třetí vozidlo mělo problém, hlásí Kupkovy jednotky po prvním měsíci. Většina byla ze sousední země
Jednotky silniční inspekce INSID. Foto: MD ČR

Kontroly probíhaly jak na dálnicích, tak ve městech a obcích.
Kontroly probíhaly jak na dálnicích, tak ve městech a obcích.
👍 bravo, jen tak dále za bezpečnější provoz na silnicích.
Starých a hlavně přetížených dodávek je na silnicích mraky. Od nás z práce jich denně jezdí desítky. Nepochopím, jak vůbec můžou odjet z STK. A kdo sedí za volantem? Taky si dokážeme domyslet. Ale aby narazily(i) na jakoukoliv hlídku? To dřív lidi budou bydlet na Marsu.
Jsem zvědav,kdo bude jezdit s auty,kde budou firmy brát řidiče
?
Tak jako dosud, Ukrajina, Bulharsko, Moldávie…
Tam kde do teď… pro řidiče se nic nemění, jen sebou nesmí nechat orat
ja bych cekal, ze budou kontrolovat ta auta, ktera maji misto vyfuku komin…po tydnu mimo republiku jsem si vcera zase uvedomil, jak spatne to tady v tomto ohledu je…
Takže elektromobily? 😉
co?
To se tak říká, že elektromobily mají místo výfuku komín elektrárny … 🙂
ja spis mel na mysli ty preslouzile dodavky a koncernove TDI starsiho data vyroby
TDI=ten dým ignoruj
Co hulí to jede….. Až se budu chtít svézt bzučákem tak půjdu na trolejbus……
Komín mají mnohdy hlavně starší osobní auta, zejména když do nich neodborně “vrtají” jejich majitelě.
Hrozně mi vadí zaparkované kamióny na sjezdech a nájezdech z dálnice. Nejedná se o poruchy, mají zatažené závěsy a odpočívají. Přijde mi to ale dost nebezpečné…
Souhlas, ale tohle je spíš chyba státu, že pro ně nezajistil dostatečný počet míst.. když se po nich vyžaduje dodržování povinného odpočinku, tak by měl stát ještě zajistit kde..
Stát po mě požaduje dodržování hygieny v podniku. Má mi tedy přijít každý večer úředník a vytřít?
Ne, ale stát (byť nepřímo) garantuje čistotu vody (infrastrukturu), kterou k tomu úklidu (splnění povinnosti) potřebujete.
Dosť miesta áno, kľudne plateného (aj tá voda na umývanie nižšie je platená). A potom, uznávam, by išlo intenzívne pokutovať tých odstavených inde.
Nějak mi tam chybí údaje o osobních vozidlech, nebo se zaměřují pouze na kamiony a autobusy?
téměř výhradně
Bohužel…
Já bych to zavedl i na dodávky a osobáky.
Dodávky již jsou v hledáčku s kamiony a busy.
Udělat tohle na železnici, možná bychom se ještě hooodně divili…
Naštěstí dnes je to o trochu lepší.Dřív bylo celkem normální být na lok třeba i skoro15 hod.Pro neznalé-přímo na lok a potom další hodiny při cestě do domovského depa.
Tak ty věštby v minulé diskusi, že se hromadně soustředí na „obyčejná osobní auta vobycejnych vobčanů a tim ohrozí dopravní demokracii“ se jaksi nenaplnily.
Jen houšť a víc takových kontrol…
Bohužel. Na ty rakoviny na kolečkách, které šíří dehet po našich městech by se měl někdo taky zaměřit. Pak se má dát v Praze dýchat.
Těch kontrol je ale strašně málo, cca do padesáti denně. Pravděpodobnost, že dané vozidlo bude zkontrolováno, je moc malá. Musí se násobně zvednout počet kontrol, jinak poměr přestupků ku počtu kontrol nebude klesat.
zhruba 200 za den, tohle byl jen rozjezd
Z článku chápu tím počtem kontrol ta skutečná zastavení. Automatických kontrol hodnot v tachografech bylo výrazně víc, ne?
tak predpokladam ze se vybiraji auta ktera by mela mit nejaky problem, od toho jsou tyhle jednotky. nepredpokladam ze to jsou jen buzeracni kontroly a zastavuji toho, kdo jede zrovna kolem, takze kazde 3 je za me v poradku
je to tak, nadpis může být trochu zavádějící. Třetina aut měla problém, ale výběr nebyl čistě náhodný 😉
Podle článku: Prováděli kontrolu ve dvou kolech, v prvním kole bez zastavení vozidla a jen vytipovávali možné problémy, jako ten tachograf.
Takže 1/3 kontrolovaných, nikoliv 1/3 projíždějících. Počet projíždějících není uveden, ale takové srovnání by nebylo od věci.
Počet projíždějících kamionů po D1 je cca 23 tisíc denně u Brna. To jen tak orientačně pro vytvoření obrazu o situaci.