Káva a čaj zdarma v regionálním vlaku. Leo Express testuje občerstvení na Orlickoústecku

Alstom Lint v barvách Leo Expressu v Ústí nad Orlicí. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czAlstom Lint v barvách Leo Expressu v Ústí nad Orlicí. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Pro členy věrnostního programu spustil Leo Expres na podorlických tratích prodej časových jízdenek.

Odebírat
Upozornit na
guest
24 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
král j

Čím je ten Mlýnický Dvůr významný, že tam končí vlaky a že se zde budou jako v konečné stanici doplňovat nápoje?

Belgičan

Sjezdovkou.

MilanSima

Z jakého důvodu nezajíždí vlaky až do Štítů a končí už v Mlýnickém Dvoře? Nějak jsem to nemohl dohledat. Děkuji za upřesnění.

Sova

Pravděpodobně z důvodu krajské hranice. Štíty jsou již v Olomouckém kraji a ten si tam nejspíš žádnou dopravu neobjednal.

Belgičan

Vlaky do Štítů se zrušily při optimalizaci dopravy, kterou dělala před lety společnost OREDO.

jiný Petr

Rád bych upozornil autora textu, že pod Orlickými horami nejezdí dopravce Leo Express, ale Leo Express Tenders.

Libor

Lepší než káva, čaj, voda nebo noviny zdarma, je důležité celková kvalita vlaků. Na to by měly kraje a MD tlačit při objednání…

Řiditel

Už dneska tam LE nabízí na vlaku noviny zdarma (MF DNES). Což je super, ale bohužel realita je typicky česká: Ráno přijde člověk z nejbližší bytovky, sbalí z vlaku celý balík novin a zase zmizí.

Ferda Vomáčka

Chudý kraj, no 😀

Miroslav

Ta diesel linka na elektrifikované trati je na cenu ropák roku.

Řiditel

Jako kdyby nikde jinde v ČR diesely pod dráty nejezdily, že?
A co myslíte, že cestující ocení víc? Že zachrání žabičky, nebo že nemusí v Lichkově zbytečně přestupovat?

Jiří Kocurek

Taky by se mělo v Otrokovicích přestupovat na trolejbus, namísto naftového vlaku 😀

Jiří Kocurek

… a že nikdy nevadilo ježdění s naftou po Vláře.

Jiří Kocurek
Twix

A byla lepší ta 150tunová souprava s nerekuperujícím peršanem, ze které se v Lichkově přestupovalo do reginy nastartované na volnoběhu? Diesel pod dráty není ideál ale ten osobák planetu nespasí, důležitější tam budou EC a náklady v elektrice.

Kamzu

Tady měly být požadovány hybridní jednotky.

Twix

Časem na nějaké BEMU asi dojde.

MilanSima

Tak kousek vedle, na osobce Česká Třebová-Zábřeh také jezdí diesel pod dráty. Na ten počet cestujících praktičtější než třeba peršink s jedním vozem.

T448

Ve chvíli, kdy existuje integrovaný tarif (IREDO) a dopravce má nějakou motivaci zavést traťové jízdné, tak to svědčí o tom, že je něco s integrovaným tarifem velmi špatně…
V tomto případě extrémní uživatelská nepřívětivost, nutnost složitého pořizování čipové karty a absence (skutečného) e-shopu.

maaaca

Což snad bude brzo odstraněno novou IREDO aplikaci…

Zbyněk

Na krátké regionální trase člověk víc propije než kolik stojí jízdenka 😀 pokud to nebude nějaký rozpustný hnus, který za den nebude potřeba ani doplňovat 😀

none

A kolik tady propije?

Frantisek

Z Usti do Lethradu vede podel trati pekna cyklostezka – usetrite jeste vic!

Ladislav

Jako na Švestkové dráze.