Karlovy Vary získají přes léto přímé spojení s Tureckem

Boeing 737-800. Foto: SmartwingsBoeing 737-800. Foto: Smartwings

Linka bude fungovat jako charter, letenky nebudou samostatně v prodeji.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Miloš

Kolik kraj namazal peněz tomu Polskému čedoku??Podobně jako v Pardubicích,kde nic nelétá a město to dotuje

Sami

Že to Čedok nenaplní jste říkali i u dálkových linek s LOTEM do Zanzibaru a Dominikány a ejhle… lety jsou úplně plne a operaci prodlužují.

Miloš

bude to dotovat kraj a dost tučně

Miloš

To letiště,ješte funguje?Polský čedok to nevytrhne

Jiřík

Napadlo mě, zda by tuto linku mohli využívat i Turci co bydlí v Německu, kdyby tato linka nebyla pouze pro klienty Čedoku

král j

Až bude hotová dáknice D6, bude letriště v KV naprosto zbytečné. Je to velký přepych.

Zdeněk

Je více letišť blízko sebe v jednom státě a s dobrým vzájemným pozemním spojením, a přesto v pohodě existují. Např.: Burgas-Varna, Kodaň-Billund, Vilnius – Kaunas – Klaipeda, Heraklion-Chania, Cannes-Nice, Pula-Rijeka, Istanbul-.Bursa, Drážďany-Lipsko, Katowice-Kraków, Poprad/Tatry – Košice atd. Současná neutěšená situace v lázeňství a v turistice obecně nebude trvat věčně. Až se poměry vrátí do normálu, rozběhne se i provoz na karlovarském letišti.

Zdeněk

Škoda jen, že linka bude sloužit pouze klientům Čedoku. To si jsou SW a Čedok tak jistí, že se jim podaří kapacitu letů zcela naplnit? Indiviuálních turistů, kteří nepotřebují služby cestovek, ale bez služeb aerolinií se neobejdou, je docela dost. Ignorovat by se neměli.

Apex

2800 cestujících z KV kraje (a blízkého okolí možná) je v průběhu tří měsíců počet, který si nepochybně Čedok zajistí. I proto je to asi čistý charter a nefunguje v modelu, že část sedaček zůstává ve volném prodeji, jak je běžné u mnoha sezónních linek, kdy CK nakoupí většinu kapacity a zbylých pár sedaček jde do individuálního prodeje.

Joe

A bude to čistě pro KLV? V minulosti už se do Antalye létalo ale bylo to s mezipřistáním v PED.

Katka

Ano, budou to přímé chartery z Varů do Antalye.

Ala

Já tedy nevím, zda to je správný směr. Z KV to do Ruzyně není až tak daleko. To letiště kdyby uzavřeli tak udělají nejlépe. Mezinárodní letiště v krajích nemají smysl a s rozvojem VRT bude jejich význam úplně marginální. každý kdo tam bude létat za to bude chtít ještě platit.

Webster

A kdy že povede do Varů ta VRT? 😀

zdenek

Vždycky se najde někdo, kdo musí zpochybnit dobrou,věc jako je tahle linka a mít pořád proti něčemu námitky…

tom the second

a co je na tom dobrého pro svět?

Apex

A co je na tom tak strašné špatného?

Apex

Docela by mě zajímalo, jak je myšleno toto: „“Věřím, že s podporou letiště i kraje si tato linka mezi obyvateli regionu najde své cestu jící a že je to začátek dlouhodobější spolupráce s Čedokem,“ řekla Alice Justina Undus, jednatelka Letiště Karlovy Vary.““ Jako že chartery by měly dostávat nějakou podporu? To doufám, že ne finanční…. chápu, že v současné situaci je to zajímavý business, ale pořád se bavíme o 2800 cestujících a 16 letech, což na výnosech znamená nějakých 1.760.000, pokud by lety byly plné. To je sice zajímavý příjem, ale pokud by se měly tyto chartety podporovat financne… To… Číst vice »

Gajda

Předpokládám, že poplatky budou se slevou, určitě jim nedají plnou výši. A k tomu ještě na reklamní plochy města a kraje nacpou reklamu na onu linku a to bude podpora, co bude darem.

Apex

No, pokud by to bylo reklamních plochách, tak dejme tomu, ale obávám se, že kraj ani město takovými plochami nedisponuje (ale mohu se mýlit…). Slevy z poplatků bych chápal, kdyby to byla pravidelka (byť sezónní), ale u čistého charteru… Jakkoliv chápu, že přesvědčit TVS, aby z KV létal asi nebylo snadné.

Růža

Kdysi jsem letěl k moři z Prahy s mezipřistáním v KV.

Jindra CV

Výborná zpráva, ještě přidat např. Tunisko, Egypt atd. Sám jsem z LKKV v letech 2007 – 2008 létal.

avijan

Bude zajisté chvályhodné, když se záměr charterové linky podaří v plném rozsahu realizovat. Už ale bohužel neplatí poslední věta článku, linka LED-KLV-LED je na celý LLŘ zrušena…

Zbyněk

Každá nová linka je dobrá zpráva, ale nebude to paradoxně vycházet letišti hůř? Kvůli jednomu letadlu týdně bude muset nasmlouvat spoustu personálu – checkináře, bezpečáky, lidi na naložení zavazadel… Nejsem si jistý, jestli se to letišti ekonomicky vyplatí (po stránce PR se to ale vyplatí určitě).

Apex

Tak letiště základní ansámbl těchto profesí má, navíc na jednu linku se to naprosto v pohodě dá pořešit brigádníky… Na odbavení takového letu potřebujete 2 lidi na check-in, 6 na security a 5 na handling a náklad. Navíc na tomto letišti je běžná kumulace aktivit, v pohodě to zvládne běžná směna, pokud to bude naplánované.

tom

Kdyby se vědělo, kolik lidí za kolik peněz se na tomto bohem a lidmi opuštěném letišti kope do pr…e….
Kam se na nás hrabe Švýcarsko.

avijan

Můžu žádat podrobnější informace? Takhle obecně to dokáže střelit každej jouda!