Karlovy Vary získají přes léto přímé spojení s Tureckem
Boeing 737-800. Foto: Smartwings
Linka bude fungovat jako charter, letenky nebudou samostatně v prodeji.
Linka bude fungovat jako charter, letenky nebudou samostatně v prodeji.
Kolik kraj namazal peněz tomu Polskému čedoku??Podobně jako v Pardubicích,kde nic nelétá a město to dotuje
Že to Čedok nenaplní jste říkali i u dálkových linek s LOTEM do Zanzibaru a Dominikány a ejhle… lety jsou úplně plne a operaci prodlužují.
bude to dotovat kraj a dost tučně
To letiště,ješte funguje?Polský čedok to nevytrhne
Napadlo mě, zda by tuto linku mohli využívat i Turci co bydlí v Německu, kdyby tato linka nebyla pouze pro klienty Čedoku
Až bude hotová dáknice D6, bude letriště v KV naprosto zbytečné. Je to velký přepych.
Je více letišť blízko sebe v jednom státě a s dobrým vzájemným pozemním spojením, a přesto v pohodě existují. Např.: Burgas-Varna, Kodaň-Billund, Vilnius – Kaunas – Klaipeda, Heraklion-Chania, Cannes-Nice, Pula-Rijeka, Istanbul-.Bursa, Drážďany-Lipsko, Katowice-Kraków, Poprad/Tatry – Košice atd. Současná neutěšená situace v lázeňství a v turistice obecně nebude trvat věčně. Až se poměry vrátí do normálu, rozběhne se i provoz na karlovarském letišti.
Škoda jen, že linka bude sloužit pouze klientům Čedoku. To si jsou SW a Čedok tak jistí, že se jim podaří kapacitu letů zcela naplnit? Indiviuálních turistů, kteří nepotřebují služby cestovek, ale bez služeb aerolinií se neobejdou, je docela dost. Ignorovat by se neměli.
2800 cestujících z KV kraje (a blízkého okolí možná) je v průběhu tří měsíců počet, který si nepochybně Čedok zajistí. I proto je to asi čistý charter a nefunguje v modelu, že část sedaček zůstává ve volném prodeji, jak je běžné u mnoha sezónních linek, kdy CK nakoupí většinu kapacity a zbylých pár sedaček jde do individuálního prodeje.
A bude to čistě pro KLV? V minulosti už se do Antalye létalo ale bylo to s mezipřistáním v PED.
Ano, budou to přímé chartery z Varů do Antalye.
Já tedy nevím, zda to je správný směr. Z KV to do Ruzyně není až tak daleko. To letiště kdyby uzavřeli tak udělají nejlépe. Mezinárodní letiště v krajích nemají smysl a s rozvojem VRT bude jejich význam úplně marginální. každý kdo tam bude létat za to bude chtít ještě platit.
A kdy že povede do Varů ta VRT? 😀
Vždycky se najde někdo, kdo musí zpochybnit dobrou,věc jako je tahle linka a mít pořád proti něčemu námitky…
a co je na tom dobrého pro svět?
A co je na tom tak strašné špatného?
Docela by mě zajímalo, jak je myšleno toto: „“Věřím, že s podporou letiště i kraje si tato linka mezi obyvateli regionu najde své cestu jící a že je to začátek dlouhodobější spolupráce s Čedokem,“ řekla Alice Justina Undus, jednatelka Letiště Karlovy Vary.““ Jako že chartery by měly dostávat nějakou podporu? To doufám, že ne finanční…. chápu, že v současné situaci je to zajímavý business, ale pořád se bavíme o 2800 cestujících a 16 letech, což na výnosech znamená nějakých 1.760.000, pokud by lety byly plné. To je sice zajímavý příjem, ale pokud by se měly tyto chartety podporovat financne… To… Číst vice »
Předpokládám, že poplatky budou se slevou, určitě jim nedají plnou výši. A k tomu ještě na reklamní plochy města a kraje nacpou reklamu na onu linku a to bude podpora, co bude darem.
No, pokud by to bylo reklamních plochách, tak dejme tomu, ale obávám se, že kraj ani město takovými plochami nedisponuje (ale mohu se mýlit…). Slevy z poplatků bych chápal, kdyby to byla pravidelka (byť sezónní), ale u čistého charteru… Jakkoliv chápu, že přesvědčit TVS, aby z KV létal asi nebylo snadné.
Kdysi jsem letěl k moři z Prahy s mezipřistáním v KV.
Výborná zpráva, ještě přidat např. Tunisko, Egypt atd. Sám jsem z LKKV v letech 2007 – 2008 létal.
Bude zajisté chvályhodné, když se záměr charterové linky podaří v plném rozsahu realizovat. Už ale bohužel neplatí poslední věta článku, linka LED-KLV-LED je na celý LLŘ zrušena…
Každá nová linka je dobrá zpráva, ale nebude to paradoxně vycházet letišti hůř? Kvůli jednomu letadlu týdně bude muset nasmlouvat spoustu personálu – checkináře, bezpečáky, lidi na naložení zavazadel… Nejsem si jistý, jestli se to letišti ekonomicky vyplatí (po stránce PR se to ale vyplatí určitě).
Tak letiště základní ansámbl těchto profesí má, navíc na jednu linku se to naprosto v pohodě dá pořešit brigádníky… Na odbavení takového letu potřebujete 2 lidi na check-in, 6 na security a 5 na handling a náklad. Navíc na tomto letišti je běžná kumulace aktivit, v pohodě to zvládne běžná směna, pokud to bude naplánované.
Kdyby se vědělo, kolik lidí za kolik peněz se na tomto bohem a lidmi opuštěném letišti kope do pr…e….
Kam se na nás hrabe Švýcarsko.
Můžu žádat podrobnější informace? Takhle obecně to dokáže střelit každej jouda!