Karlovarský kraj pošle další peníze do svého letiště, uvolní přes 12 milionů korun
Letiště Karlovy Vary. Zdroj: Letiště Karlovy Vary

Peníze mají pomoci pokrýt závazky související s udržením provozu letiště
Peníze mají pomoci pokrýt závazky související s udržením provozu letiště
Tvrdím pořád, komerční smysl mají u nás pouze PRG, BRQ a OSR… Víc netřeba, to je už pak marnotratnost. Až vyřešíme jiné problémyna nebudeme vědět co s penězi, tak pak klidně…
Z Ruzyně je to do K.V. autem 1:20 a to ještě není dokončena celá dálnice. Po dokončení dálnice to bude kolem hodiny, autobusem hodina a čtvrt.
Při trvalém úbytku obyvatel karlovarského kraje a po dostavbě dálnice je to letiště pro civilní účely zbytečné a ztráta bude jen a jen větší. Letiště předejte armádě.
Kde kdo tady plive jedovaté sliny na Jč. kraj a hejtmana Kubu za podporu letiště v ČB (které by podle mě stejně nikdo nezrušil a držel by je stát jako záložní pro armádu), ale třeba jeho smysl je přitom v současnosti už nyní už mnohem větší než letiště karlovarského, které už drží při životě zjevně jen tradice a vzpomínky na lepší časy, protože i pro případné lázeňské hosty je Ruzyně z KV i kraje snadno a dobře dostupná (na rozdíl od Jč. kraje). Dobré by bylo třeba i porovnat celková množství dotací na provoz jednotlivých regionálních letišť a podíly (průměry)… Číst vice »
Kuba letiště v ČB zdědil po hejtmanovi za ČSSD Zimolovi.Těžko ho může jen tak myrnyx tyrnyx zrusit ,když do něj socani nacpali miliardy.
Klidně ať regionální letiště dostávají dotace, ale až po změně RUD, ať JMK neživi ostatní kraje v rámci solidarity. Klidně ať je zivi Hl.m. Praha,
Kterou 100 let dotuje celá republika+vedení úřadu a sídla firem, apod. A pak si můžou postavit třeba 10 linek metra a 8 okruhů.
Pokud se i v budoucnosti všechno bude přepočítávat na peníze(za korunu koupit, za dvě prodat), tak budou lidé žít jen v Praze a okolí a životní potřeby se budou dovážet ze zahraničí-pokud je bude čím zaplatit.
Kdyby tihle naprosto nekompetentní darmožrouti ty peníze investovali např. do lepší propagace regionu v zahraničí, tak by na to letiště možná létalo i něco jiného než Smaaartwings do Antaaalije (nataženo a počeštěno záměrnĕ).
S tou větší propagací lázeňského regionu máte sice nejspíš pravdu, ale samotnému letišti by to asi stejně žádný zázračný prospěch nepřineslo: od Žida už se tam létá, Arabové mají své „akcie“ spíše v Teplicích (což je z Ruzyně asi blíž než z KV), z Nšmecka je to asi většinou výhodnější autem, a že by to zachránila ostatní Evropa, to příliš nadějně nevypadá. Ale možná by něco pomohlo aspoň trochu k rychlejšímu umoření nákladů na odbavovací prostory pro cestující z „mimoschengenu“, o nichž se v textu píše.
Blázni, za ty všechny peníze můžou zadotovat Airportexpress do PRG a ještě jim zbyde…