Karlovarský kraj může začít vyhlížet D6 od východu. ŘSD vypsalo tendr na první úsek
Vizualizace dálnice D6 v úseku Knínice - Bošov. Foto: ŘSD
Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého dálničního spojení mezi Prahou a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů dálnice.
Podle mě by se mělo postupovat se stavbou od KV, kde je to momentálně nejvytíženější ze zbývajících úseků.
Ten rozdíl v zahájení staveb už je tam jenom rok dva , tak už je to jedno. Každopádně paráda tohle tempo.
Co by za takové tempo dala D52,,,
Si říkám, až se dokončí celá D6, tempo je nyní slušné, zda dojde k přesunu části tranzitu do Německa z D5..to pak asi ve Varech nebudu rádi za ten provoz skrz…
Část asi ano, ale D6 nevede nějakým důležitým směrem, zatímco D5 bude pořád nejkratší spojnicí do Mnichova, Norimberku a většiny Bavorska vůbec.
D6 do Německa vede do míst, kde lišky dávají dobrou noc
Zatímco na dálnice se stavi, na silnicích I. třídy se budují obchvaty měst, tak na železnici se připravují studie na chyméru jménem VRT, přitom kapacita tratí není mnohde dostačující a neexistuje plán na zlepšení.
Však ty problémy s kapacitou leckde řeší VRT. Když pojedou tisíce lidí mezi Prahou a Brnem po VRT, koridoru na Pardubice se hned uleví. A i tam se připravuje VRT.
Brno-Přerov bude zdvoukolejnění+elektrifikace, dál VRT Moravská brána, která taky uleví současnému přetíženému úseku Ostrava-Přerov.
Ale všechno to trvá tragicky dlouho.
Příprava VRT se táhne a ještě bude táhnout tak dlouho, že je nelze brát jako řešení čehokoliv. Už vůbec ne akutních kapacitních problémů, to je diletantismus.
Zatímco stavba dalších dvou kolejí, ale ne VRT v úseku Přerov – Ostrava, to by bylo hned, co?
“ Však ty problémy s kapacitou leckde řeší VRT. ”
To je dost omyl. Především třeba do KV by žádná dálnice potřeba nebyla, kdyby tam vedl efektivní vlak.
Ale tady pořád žijeme v minulosti a slyšíme furt jenom “hlavně dostavět základní dálniční síť” – což je přání z minulosti.
Na železnici byla údržba nádraží prohlášena za stavbu desetiletí
Tak cenou to pomalu stavba desetiletí je
Na železnicích se peníze dávají na opravy tratí a opravy budov. Otázkou jsou priority. Je lepší nová VRT trať nebo opravených několik nádraží. SŽDC volí cestu nádraží, peníze nejsou na oboje.
Na železnici se vyhazují peníze z okna.
Kdy vypíše lokomotivu?
Hned co přestanou pršet knedlíky.
Jj. Elvisova železničářská: „Love me tender, love me sweet…“