Karlovarský kraj může začít vyhlížet D6 od východu. ŘSD vypsalo tendr na první úsek

Vizualizace dálnice D6 v úseku Knínice - Bošov. Foto: ŘSDVizualizace dálnice D6 v úseku Knínice - Bošov. Foto: ŘSD

Ze zhruba 130 kilometrů dlouhého dálničního spojení mezi Prahou a Karlovými Vary zbývá dokončit 63 kilometrů dálnice.

Odebírat
Upozornit na
guest
18 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
P_V

Podle mě by se mělo postupovat se stavbou od KV, kde je to momentálně nejvytíženější ze zbývajících úseků.

J.K.

Ten rozdíl v zahájení staveb už je tam jenom rok dva , tak už je to jedno. Každopádně paráda tohle tempo.

Láďa

Co by za takové tempo dala D52,,,

Libor

Si říkám, až se dokončí celá D6, tempo je nyní slušné, zda dojde k přesunu části tranzitu do Německa z D5..to pak asi ve Varech nebudu rádi za ten provoz skrz…

Tom

Část asi ano, ale D6 nevede nějakým důležitým směrem, zatímco D5 bude pořád nejkratší spojnicí do Mnichova, Norimberku a většiny Bavorska vůbec.

Pan Král

D6 do Německa vede do míst, kde lišky dávají dobrou noc

noerf

Zatímco na dálnice se stavi, na silnicích I. třídy se budují obchvaty měst, tak na železnici se připravují studie na chyméru jménem VRT, přitom kapacita tratí není mnohde dostačující a neexistuje plán na zlepšení.

Ondřej

Však ty problémy s kapacitou leckde řeší VRT. Když pojedou tisíce lidí mezi Prahou a Brnem po VRT, koridoru na Pardubice se hned uleví. A i tam se připravuje VRT.

Brno-Přerov bude zdvoukolejnění+elektrifikace, dál VRT Moravská brána, která taky uleví současnému přetíženému úseku Ostrava-Přerov.

Ale všechno to trvá tragicky dlouho.

Sova

Příprava VRT se táhne a ještě bude táhnout tak dlouho, že je nelze brát jako řešení čehokoliv. Už vůbec ne akutních kapacitních problémů, to je diletantismus.

pzag

Zatímco stavba dalších dvou kolejí, ale ne VRT v úseku Přerov – Ostrava, to by bylo hned, co?

Jaaa

“ Však ty problémy s kapacitou leckde řeší VRT. ”

To je dost omyl. Především třeba do KV by žádná dálnice potřeba nebyla, kdyby tam vedl efektivní vlak.

Ale tady pořád žijeme v minulosti a slyšíme furt jenom “hlavně dostavět základní dálniční síť” – což je přání z minulosti.

Clovek

Na železnici byla údržba nádraží prohlášena za stavbu desetiletí

ToMa

Tak cenou to pomalu stavba desetiletí je

petr

Na železnicích se peníze dávají na opravy tratí a opravy budov. Otázkou jsou priority. Je lepší nová VRT trať nebo opravených několik nádraží. SŽDC volí cestu nádraží, peníze nejsou na oboje.

Jaaa

Na železnici se vyhazují peníze z okna.

Jarek

Kdy vypíše lokomotivu?

Marcel

Hned co přestanou pršet knedlíky.

Pako

Jj. Elvisova železničářská: „Love me tender, love me sweet…“