Kampaň proti jízdě na černo: Nižší pokuta za celoroční předplatné
Tramvaj. Ilustrační foto. Autor: DPP
V pražské městské a příměstské dopravě začíná dnešním dnem kampaň proti černým pasažérům. Akce bude mít v první fázi podobu především samolepek,
No já mám ročni kupon, tak snad si ho nezapomenu prodloužit.
„Všichni by si měli uvědomit, že cestovat na úkor ostatních je naopak hloupé a trapné“ každý kdo používá MHD cestuje na úkor ostatních, neboť veřejná doprava je těžce dotovaná a jízdné je spíš symbolické.
To je však správně. MHD do měst patří. Navíc vytváří pracovní pozice, je mnohem bezpečnější a rozhodně přívětivější pro vzduch.
Tenhle slogan už jsem někde slyšel, nepřevzali to náhodou od jiného DP?
Kdyby ten svuj system naučili posílat SMS nebo emaily s upozorněním na konec platnosti kupónu, nemuseli by lepit samolepky.
EMS to tehdy zdůvodňoval tím, že notifikace o konci kuponu spadá pod obchodní sdělení a protože většina uživatelů nedala při pořízení Opencard souhlas se „spamem“, nemohly by se ani takové notifikace posílat… Facepalm.
Myslím, že když se kupon koupí přes internet, tak upozornění přijde. Nicméně, i kdyby ne, to je pro vás takový problém si nastavit vlastní upozornění do kalendáře?
Ten systém to už dlouhá léta dělá. Stačí být při nákupu v eshopu přihlášen a před koncem platnosti kupónuu přijde informační mail. Jenom to není spárované a pošle se, i když už mám zakoupený další kupon…
@Josef Petrák: děkuji za vysvětlení. Typické české, pro zákaznický přístup nula. Vaše chyba, tak plaťte.
@Lukáš F: jasně, řešil jsem to přes Google kalendář, ale když při žádosti vyplňuji email, tak v dnešní době beru upozorňování jako samozřejmost.
@Jiří Novák: na opencard mi to nefungovalo. Lítáčku si už neprodlužuji.