Kampaň proti jízdě na černo: Nižší pokuta za celoroční předplatné

Tramvaj. Ilustrační foto. Autor: DPPTramvaj. Ilustrační foto. Autor: DPP

V pražské městské a příměstské dopravě začíná dnešním dnem kampaň proti černým pasažérům. Akce bude mít v první fázi podobu především samolepek,

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Pavel Šmídek

No já mám ročni kupon, tak snad si ho nezapomenu prodloužit.

já

„Všichni by si měli uvědomit, že cestovat na úkor ostatních je naopak hloupé a trapné“ každý kdo používá MHD cestuje na úkor ostatních, neboť veřejná doprava je těžce dotovaná a jízdné je spíš symbolické.

Oskar

To je však správně. MHD do měst patří. Navíc vytváří pracovní pozice, je mnohem bezpečnější a rozhodně přívětivější pro vzduch.

Aslanex

Tenhle slogan už jsem někde slyšel, nepřevzali to náhodou od jiného DP?

Míchal M

Kdyby ten svuj system naučili posílat SMS nebo emaily s upozorněním na konec platnosti kupónu, nemuseli by lepit samolepky.

Josef Petrák

EMS to tehdy zdůvodňoval tím, že notifikace o konci kuponu spadá pod obchodní sdělení a protože většina uživatelů nedala při pořízení Opencard souhlas se „spamem“, nemohly by se ani takové notifikace posílat… Facepalm.

Lukáš F.

Myslím, že když se kupon koupí přes internet, tak upozornění přijde. Nicméně, i kdyby ne, to je pro vás takový problém si nastavit vlastní upozornění do kalendáře?

Jiří Novák

Ten systém to už dlouhá léta dělá. Stačí být při nákupu v eshopu přihlášen a před koncem platnosti kupónuu přijde informační mail. Jenom to není spárované a pošle se, i když už mám zakoupený další kupon…

Míchal M

@Josef Petrák: děkuji za vysvětlení. Typické české, pro zákaznický přístup nula. Vaše chyba, tak plaťte.
@Lukáš F: jasně, řešil jsem to přes Google kalendář, ale když při žádosti vyplňuji email, tak v dnešní době beru upozorňování jako samozřejmost.
@Jiří Novák: na opencard mi to nefungovalo. Lítáčku si už neprodlužuji.