To bude pěkný masakr. A už vidím příslušníky Bundespolizei jak budou stát v Nößlach / Gries am Brenner a říkat, že sjet z totálně zasekané dálnice může jen místní občan. Tak si budeme povídat o rovných podmínkách pro všechny občany EU.
tak jestli se za zhruba pětku (10 éček) drbat nahoru brenerem, nebo za třeba dvacku se zanořit někde u insbrucku a vyhřeznout v bolzanu, no jako dneska za těch 10 euro není v itálii na svahu ani svatá trojice grappa, espresso a velký pivo.
ano, na tý dálnici se platí bez milosti mýto za průjezd už teď. a ještě je nutné připočítat mýto za italskou část dálnice, která mě rozmazlenýmu středoevropanovi připomíná silnici smrti.
Pokud by se tam někdy postavil tunel, tak rozhodně ne až do Bolzana. Podívejte se na železniční tunel, který je ve výstavbě a povede jen k Franzensfeste.
Hmm před lety jezdila i tramvaj a auta po Karlově mostě. A že to v dnešní době neobstojí asi chápe každý. No a tohle je jenom otázka času. Každá dopravní stavba, která je dobře vymyšlená holt utrpí tím, že je o ní zájem a nakonec se původně počítané dopravní zatížení ukáže jako podhodnocené.
Nebylo by rozumnější během této opravy, co nejvíce kamionů převést na RoLu ?
Zavést třeba vlak každou hodinu mezi Innsbruckem a Brennerem a naopak ?
Jak velký problém by byl zavést posilové autovlaky, něco jako ve Švýcarsku, co funguje přes Furku nebo Lötschberg tunnel ?
Případně, co už v Rakousku roky znají a tím je přeprava přes Tauerenský tunel ?
RoLa jezdi z Worglu do Brenneru uz leta, ale jeji kapacita nema nejmensi sanci uplne pokryt potrebu: rocne prepravi cca 150 tis. kamionu, pricemz pres Brenner jich projede 2,4 milionu…BBT kapacitu trate urcite zvysi, ale takhle zasadne pochopitelne ne…
Ne, i železnice je už dnes v tomto úseku přetížená. Pokud vím má být postaven nový tunel pro tuto trať, který by ji zkapacitnil (nevím, zda se už nestaví, ale je to běh na dlouhou trať).
Nehledě na to, že „díky“ technickému stavu tahačů a návěsů často dochází ke zpoždění, protože tu upadne Turkovi kardan, onde zase prorezlý náves neudrží litevskou plachtu… Ty vlaky směr Brennersee pak čekají v trati na vjezd, protože tam prostě není kde uhnout. Ta trať byla budována v poměrech dopravy a podmínkách přelomu 19./20. století a je tomu bohužel plně poplatná. Navíc v protisměru na Seehof často probíhají kontrolní akce na zachycení migrantů, což provoz taky výrazně zpomaluje. Do 26.7. je (jako již tradičně každé léto) zavřená trať přes Tarvisio, takže Brennero a Jesenice mají násobně vyšší objem prepravy. Tady už… Číst vice »
Jan
3 měsíců
Vzhledem k horentním sumám které výběr mýtného na Brenneru generuje bych očekával že tu rekonstrukci zvládnou řádově rychleji…
Ne, dotyčný (a IMHO celkem správně) navzouje hypotetickou situaci, kdy by třeba u nás došlo k uzavírce kusu D1 na zkoušku, pro získání nějaké analytiky.
To samé je třeba udělat na Kbelské. Převést kamiony do protisměru, aby bylo možné opravit uliční vpusti na středu vozovky. Zatím se neví, jak se to udělá, třeba se inspirujeme v zahraničí.
Sorry ale v dnešní době jsou tyhle zkoušky úplně mimo. Zvlast na breneru,kde díky mýtné bráně správce ví přesně počty vozidel a i kdyby ne,Google tyto informace umí poskytnout. Umělá inteligence dost presne umí nasimulovat provoz a jak se bude chovat provoz v případě omezení. Takže tako zkouška je úplne zbytečná
Než napsat takový váš ad hominem útok, bylo by lepší v klidu napsat, v čem ta zkouška bude prospěšná. Tím uživateli „Jméno“ zalepíte ústa mnohem lépe, než osobním útokem.
Věřím, že důvod pro zkoušku je, sám jej ale jen trochu tuším (že se řidiči nechovají jako jakýkoliv model, něco nenasimulujete). Takže napsat konkrétní důvody, proč to nelze efektivně a věrohodně nasimulovat, ty by mne také zajímaly.
Já bych si dovolil dokonce pracovat s hypotézou, že si to Asfinag nasimuloval a nyní si chce v praxi ověřit, nakolik se jeho simulační model bude odchylovat od reality.
To bude pěkný masakr. A už vidím příslušníky Bundespolizei jak budou stát v Nößlach / Gries am Brenner a říkat, že sjet z totálně zasekané dálnice může jen místní občan. Tak si budeme povídat o rovných podmínkách pro všechny občany EU.
Co je to za blábol. Tohle pravidlo plati i pro tranzitujici Rakušany, Němce…
Jeli jsme přes průsmyk letos vlakem a myslím, že nejlepší variantou je zde vybudovat silniční tunel a dálnici na povrchu úplně zrušit 👍
Když si to automobilisté zaplatí..
tak jestli se za zhruba pětku (10 éček) drbat nahoru brenerem, nebo za třeba dvacku se zanořit někde u insbrucku a vyhřeznout v bolzanu, no jako dneska za těch 10 euro není v itálii na svahu ani svatá trojice grappa, espresso a velký pivo.
ano, na tý dálnici se platí bez milosti mýto za průjezd už teď. a ještě je nutné připočítat mýto za italskou část dálnice, která mě rozmazlenýmu středoevropanovi připomíná silnici smrti.
Pokud by se tam někdy postavil tunel, tak rozhodně ne až do Bolzana. Podívejte se na železniční tunel, který je ve výstavbě a povede jen k Franzensfeste.
Ještě to vymyslet tak, aby se cena dopravy nepromítala do ceny zboží, což automaticky nastane.
A to jste nezmínil, že přijde hladomor.
Škoda, že jste nebyl u toho, když tu dálnici před lety plánovali. Mohl jste jim dobře poradit.
Hmm před lety jezdila i tramvaj a auta po Karlově mostě. A že to v dnešní době neobstojí asi chápe každý. No a tohle je jenom otázka času. Každá dopravní stavba, která je dobře vymyšlená holt utrpí tím, že je o ní zájem a nakonec se původně počítané dopravní zatížení ukáže jako podhodnocené.
Koukám že nicky Dejv a Dejf zmátly i mě…
Nebylo by rozumnější během této opravy, co nejvíce kamionů převést na RoLu ?
Zavést třeba vlak každou hodinu mezi Innsbruckem a Brennerem a naopak ?
Jak velký problém by byl zavést posilové autovlaky, něco jako ve Švýcarsku, co funguje přes Furku nebo Lötschberg tunnel ?
Případně, co už v Rakousku roky znají a tím je přeprava přes Tauerenský tunel ?
Nejsem si jistý, ale myslím že Ro-La tam funguje už mnoho let. Ale naposledy jsem tam byl předloni, tak nevím.
RoLa jezdi z Worglu do Brenneru uz leta, ale jeji kapacita nema nejmensi sanci uplne pokryt potrebu: rocne prepravi cca 150 tis. kamionu, pricemz pres Brenner jich projede 2,4 milionu…BBT kapacitu trate urcite zvysi, ale takhle zasadne pochopitelne ne…
Ne, i železnice je už dnes v tomto úseku přetížená. Pokud vím má být postaven nový tunel pro tuto trať, který by ji zkapacitnil (nevím, zda se už nestaví, ale je to běh na dlouhou trať).
BBT se staví už řadu let, ale jeho dokončení bude někdy kolem 2030 a do té doby asi ty mosty nevydrží…
Jezdíme každou hodinu jeden pár, prakticky nonstop. Víc už terminál v Brennersee prostě nepojme. Rola není řešení, rola je přežitek!
Nehledě na to, že „díky“ technickému stavu tahačů a návěsů často dochází ke zpoždění, protože tu upadne Turkovi kardan, onde zase prorezlý náves neudrží litevskou plachtu… Ty vlaky směr Brennersee pak čekají v trati na vjezd, protože tam prostě není kde uhnout. Ta trať byla budována v poměrech dopravy a podmínkách přelomu 19./20. století a je tomu bohužel plně poplatná. Navíc v protisměru na Seehof často probíhají kontrolní akce na zachycení migrantů, což provoz taky výrazně zpomaluje. Do 26.7. je (jako již tradičně každé léto) zavřená trať přes Tarvisio, takže Brennero a Jesenice mají násobně vyšší objem prepravy. Tady už… Číst vice »
Vzhledem k horentním sumám které výběr mýtného na Brenneru generuje bych očekával že tu rekonstrukci zvládnou řádově rychleji…
To by museli úplně uzavřít celou dálnici na několik let.
Uzavírka na zkoušku, good, už vidím u nás ty stovky hejtu, že to by se v zahraničí nemohlo stát…
Úplně moc nechápu váš komentář (neprudím, opravdu se ptám). Někde u nás bylo dopravní omezení na zkoušku zavedeno a byl s tím problém?
Já totiž Váš příspěvěk chápu tak, že někde u nás se tohle odehrálo a byl na to obecný názor že „to by se v zahraničí nestalo“.
Díky za nakopnutí 🙂
Ne, dotyčný (a IMHO celkem správně) navzouje hypotetickou situaci, kdy by třeba u nás došlo k uzavírce kusu D1 na zkoušku, pro získání nějaké analytiky.
To by bylo v diskusích napliváno.
Pak už mi to smysl dává. Díky.
Tak mi to teda přijde ujeté pokud vím, kolik aut a jakou rychlostí se daným úsekem projíždí, tak je to matematický model.
Spíš se bude testovat ten nesmysl s pomalým levým pruhem.
Tak to je nesmysl z dopravního hlediska, ale z hlediska statiky to může mít smysl.
To samozřejmě, ale zas je divné, že si tam vybírají mýto navíc a nejsou schopni včas opravit most?
To samé je třeba udělat na Kbelské. Převést kamiony do protisměru, aby bylo možné opravit uliční vpusti na středu vozovky. Zatím se neví, jak se to udělá, třeba se inspirujeme v zahraničí.
Pocet aut a rychlost sice vite.
Zapominate ale na to nejdulezitejsi – lidsky prvek – ridice – ktery vam z jakekoli matematiky dela jen nezavazny teoreticky predpoklad.
Sorry ale v dnešní době jsou tyhle zkoušky úplně mimo. Zvlast na breneru,kde díky mýtné bráně správce ví přesně počty vozidel a i kdyby ne,Google tyto informace umí poskytnout. Umělá inteligence dost presne umí nasimulovat provoz a jak se bude chovat provoz v případě omezení. Takže tako zkouška je úplne zbytečná
Živí řidiči se opravdu nechovají jako počítačovej model.. AI opravdu neumí nasimulovat iracionální…
aa, uz je to tady. Diskusni experti promluvili
Napiste jim, at se priste zeptaji vas 🙂 Usetri spoustu casu a penez.
Než napsat takový váš ad hominem útok, bylo by lepší v klidu napsat, v čem ta zkouška bude prospěšná. Tím uživateli „Jméno“ zalepíte ústa mnohem lépe, než osobním útokem.
Věřím, že důvod pro zkoušku je, sám jej ale jen trochu tuším (že se řidiči nechovají jako jakýkoliv model, něco nenasimulujete). Takže napsat konkrétní důvody, proč to nelze efektivně a věrohodně nasimulovat, ty by mne také zajímaly.
Já bych si dovolil dokonce pracovat s hypotézou, že si to Asfinag nasimuloval a nyní si chce v praxi ověřit, nakolik se jeho simulační model bude odchylovat od reality.