Kamery na vlakvedoucích ZSSK pomáhají, přispěly ke snížení agresivity vůči personálu o 21 %
Vlakvedoucí ZSSK s tělovými kamerami. Foto: ZSSK

Tělové kamery jsou součástí výbavy vlakvedoucích slovenského dopravce jeden rok.
V době, kdy si každý natáčí videa na mobil je fajn, že i obsluha vlaku má stejné možnosti. Předejde se pak dohadům, co kdo řekl, nebo neřekl a kdo se jak choval.
Souhlasím s tím. Prostě je taková doba. A ta si žádá důkazy.
A to si agresivní cestující té kamery opravdu všimne?
A využiva se i zaznam při stížnostech na arogantní a antizakaznické chovaní personálu nebo se jede jako doposud…
aké arogantné správanie len sa správajú ako sa správajú ľudia ja som v živote nemal problém s vlakvedúcim
Náš zakazník náš pán. Už by se to mohla i železnice naučit.
Zákazník = ten co platí …máte pocit, že to jsou cestující a ne kraj?
A kraj žije z čeho? Opět jsou to peníze cestujících, ktere jim stát sebere z výplaty.
Danz příjmu FO tvoří cca 15 % daňových příjmu státu. Tolik k tomu sebrání z výplaty. 😉
A tu pořizovanou nebo užívanou věc na kterou je uvalena DPH platíte akciemi nebo výměnným ochodem jablek ze zahrádky? 🙂
Co platí na Slovensku kraj? Řekl bych, že jenom autobusy.
To by dávalo smysl. Buď má vždycky pravdu zaměstnanec (modrogumy) nebo vzdycky cestující (žlutogumy)
Máte často problem s vlakvedoucim? Já třeba neměl nikdy…
Ano, spousta z nich neumí říct ani dobrý den, kámen úrazu je něco s nimi řešit, to se člověk setká s takovou neochotou až to mlatí dveřma.
Vše je o lidech. A úplně všichni pracovníci drah nejsou stejně neochotní, jak píšete. Všeobecně převládají spíš pozitivní zkušenosti.
I v diskuzi narazíte na slušné lidi a pak na voly, kteří si stěžují na všechny kolem sebe jenom proto, že jim to tak vyhovuje.
Hezký den.
Zaznam spousti vlakvedouci.
Pochybuju, tipuju že v takových případech se záznam ztratí nebo z nějakého důvodu nepůjde použít.
S vlakvedoucím snad nikdy problém nebyl (kromě toho, že v případě mimořádností se tváří, jakože k železnici vůbec nepatří), ale mám pocit (že minimálně v čechách) se do osobních pokladen vybírají ti nenepříjemnější a nejneochotnější lidé, čest výjimkám. A nejde jen o modrého národního dopravce, stejné je to u DPP ale i u Jančury, kde bych přecejenom očekával větší ochotu.
Boží oko
Načež zavedení příplatku 3 EUR tuto agresivitu zvýšilo o 50%…
A dalsiho poplatku 1 eur pri zakoupeni jizdenky na pokladne, ktery se uplatnuje i v pripade, ze elektronicke odbaveni je nefunkcni
Šílený. Poslední na tom Slovensku ať zhasne… nebo spíš sfoukne louč.
Jsou vypadky planovane (prirazka se nevybira) a neplanovane (prirazka se vybere a substrat muze zadat o vraceni).