V roce 2027 to mělo být hotové a ne začit!!! Vlastně na konci 2026.
Slibovali že privaděče budou dřív než dálnice….!!!
SYN
1 měsíc
Když vezmu že obchvat bývá obvykle „půlkruh“ tak tohle je maximálně půlobchvat…
Jeffer
1 měsíc
Ale, samozrejme, nedáva zmysel jazdiť z Chocně na Hradec autom, keď tam SŽ už dávno má zrýchlenú a dvojkoľajnú trať cez Týniště… vo vizualizácii. (A do Pardubic plánuje rozkopať koridor – to len tak pre istotu.)
ABCD
1 měsíc
Je to taková salámová metoda. Snad to s ní půjde dál. Nejdřív obchvat Vysokého Mýta aka přímý sjezd z dálnice směrem na Choceň. Pak obchvat Chocně na který zatím peníze nejsou. Bohužel při vzniku krajů nějakým nedopatřením došlo k tomu, že Pardubický kraj má jeden z nejmenších příspěvků v rámci rozpočtového určení daní. Navíc pro kraje obecně realizovat potřebné přeložky silnic druhých tříd, je celkem slušné sousto. Aby to dávalo smysl, tak tyto přivaděče musí vytvořit obchvaty a tady se to finálně musí týkat i obchvatu Libchav po I/14. Smyslem těchto obchvatů v rámci memoranda mělo mimo jiné být napojit… Číst vice »
Tvorba krajů bylo hloupé politikum, které těm, co se nedostali do Sněmovny zaručí korýtka. Logiku v tom nehledejte. Hradecký a Pardubický, Kalrovarský a Ústecký či Plzeňský a Jihočeský. Zlínský a Olomoucký, Vysočina? Co k tomu „rozdělení říct? Logické nesmysly..
Grolich (hejtman JMK, SPOLU) sa snazil niekolko rokov zmenit RUD. Najprv sa dohodli vsetky kraje, co nebolo lahke. Potom aby nikto neprisiel o peniaze dohodol kompenzaciu tusim 6mld na prvych par rokov od MF CR. Ale pre vladu to nikdy nebola priorita a ked ziadal poslancov JMK, aby to kazda strana tlacila do PS, tak ANO a SPD to nepodporili!
Jiří Urban
1 měsíc
V sobotním tištěném Deníku byl na titulní stránce k tomuto článek, a v perexu stálo: „.. nový obchvat je potřeba, protože dálnice D35 zvýší dopravní zátěž ve městě. “ .. Chápu jak to autor myslel, ale vzhledem k dnešní dopravdní situaci ve Vysokém Mýtě je to opravdu úsměvné tvrzení.
Myslíte našeho Gejtmana? Ten toho nakeca. Jen ta nová lanovka vedle jeho apartmanu na Dolní Moravě i pres jeho tlak na krajské úředníky stale nedopadla.
V roce 2027 to mělo být hotové a ne začit!!! Vlastně na konci 2026.
Slibovali že privaděče budou dřív než dálnice….!!!
Když vezmu že obchvat bývá obvykle „půlkruh“ tak tohle je maximálně půlobchvat…
Ale, samozrejme, nedáva zmysel jazdiť z Chocně na Hradec autom, keď tam SŽ už dávno má zrýchlenú a dvojkoľajnú trať cez Týniště… vo vizualizácii. (A do Pardubic plánuje rozkopať koridor – to len tak pre istotu.)
Je to taková salámová metoda. Snad to s ní půjde dál. Nejdřív obchvat Vysokého Mýta aka přímý sjezd z dálnice směrem na Choceň. Pak obchvat Chocně na který zatím peníze nejsou. Bohužel při vzniku krajů nějakým nedopatřením došlo k tomu, že Pardubický kraj má jeden z nejmenších příspěvků v rámci rozpočtového určení daní. Navíc pro kraje obecně realizovat potřebné přeložky silnic druhých tříd, je celkem slušné sousto. Aby to dávalo smysl, tak tyto přivaděče musí vytvořit obchvaty a tady se to finálně musí týkat i obchvatu Libchav po I/14. Smyslem těchto obchvatů v rámci memoranda mělo mimo jiné být napojit… Číst vice »
Tvorba krajů bylo hloupé politikum, které těm, co se nedostali do Sněmovny zaručí korýtka. Logiku v tom nehledejte. Hradecký a Pardubický, Kalrovarský a Ústecký či Plzeňský a Jihočeský. Zlínský a Olomoucký, Vysočina? Co k tomu „rozdělení říct? Logické nesmysly..
A tak Česká Třebová v roce 2014 přivaděč zamítla a může jezdit do Opatova. Kdo chvíli stál,stojí opodál..
Otázka jak dlouho mají občané trpět za chybu svých dočasných politiků.
Grolich (hejtman JMK, SPOLU) sa snazil niekolko rokov zmenit RUD. Najprv sa dohodli vsetky kraje, co nebolo lahke. Potom aby nikto neprisiel o peniaze dohodol kompenzaciu tusim 6mld na prvych par rokov od MF CR. Ale pre vladu to nikdy nebola priorita a ked ziadal poslancov JMK, aby to kazda strana tlacila do PS, tak ANO a SPD to nepodporili!
V sobotním tištěném Deníku byl na titulní stránce k tomuto článek, a v perexu stálo: „.. nový obchvat je potřeba, protože dálnice D35 zvýší dopravní zátěž ve městě. “ .. Chápu jak to autor myslel, ale vzhledem k dnešní dopravdní situaci ve Vysokém Mýtě je to opravdu úsměvné tvrzení.
Autor toho článku evidentně přes V. Mýto nikdy nejel autem.
Tohle mohlo stát už dávno a nemuselo se čekat na dálnici.
Jojo, mnoho let zpátky se nejmenovaný hejtman vytahoval, že přivaděče budou stát dříve než dálnice a … dopadlo to jako vždycky
Myslíte našeho Gejtmana? Ten toho nakeca. Jen ta nová lanovka vedle jeho apartmanu na Dolní Moravě i pres jeho tlak na krajské úředníky stale nedopadla.
On fakt nemá na Dolní Moravu přivedenou dálnici? Divné…
Předpokládám, že vy máte všechno doma hotovo, při neděli 😉
Když se podíváte, jak včas byl přiváděč do Holic, zda je nový přiváděč do Sezemic apod. … možná tam najdete co to má společného.