Jsme v zisku, tvrdí ZSSK o IC vlacích. Ale bez oprav. Začnou jezdit i do Vídně
Z vlaku ZSSK. Foto: ZSSK
Slovenský státní dopravce ZSSK tvrdí, že necelý rok po odchodu RegioJetu z trasy Bratislava – Košice je jejich provoz už
Výborně, Jančuru vyhnali, zajistlili si prachy za vození někoho „zadarmo“ ve vlacích mizerného standardu. Teď 80% pozornosti vedení spotřebovávají IC na páteřní lince, protože dobře vědí, že jsou schopní tam prodělat kalhoty i bez Jančury. Zbytek pozornosti zabere boj proti Žlutozlu na jihu, protože a tuší, že Žlutozlo bude zase levnější a odveze toho 3x tolik.
Díky vytížení kamuflážní činností a kalením vody ovšem na jakékoliv další činnosti a rozvojové aktivity ZSSK nezbývá prostor a proto to na slovenských železnicích vypadá tak, jak to tam vypadá – stagnace a propad do háje.
A jsou teda schopný ZSSK to tvrzení o ziskovosti nějak doložit?
Protáhnout je do Vídně je poměrně chytré.
Je fakt, že sebevědomí slovákům nechybělo nikdy. Ale to je tak všechno. A nejlepší jsou ti, co nás tu poučují, jak máme co dělat, jak je to tady špatné, jak my jsme zlí. Tak proč si to své sebevědomí neseberou a netáhnou zpátky domů?
Jinak k článku asi tolik, jednak u „státního dopravce“ ta čísla nikdo neověří a pak taky, když si to nekonkuruje s jízdným zadarmo placeným státem, tak pak můžu být v zisku jak chci, že…
Ty máš asi silné komplexy však? O čom vás my Slováci poučujeme? Vieš mi povedať?
Poprvé IC vlak z Košic do Vídně?
A co je potom tohle?
https://www.youtube.com/watch?v=9hfY7k7HS98
A kde je napísané poprvé? ICčka tam jazdili cca 5 rokov dozadu, potom ich zrušili a teraz ich znova spúšťajú.
Mates: původní text byl panem Sůrou na základě mého komentáře editován a uveden na pravou míru. Původně psal, že je to v historii poprvé.