Jižní obchvat Říčan získal zelené razítko. Musí však počkat na otevření části Pražského okruhu
Zpomalovací pryžové prahy v Říčanech. Foto: ricany.cz
Rozdělení dopravního zatížení mezi dvě silnice má Říčanům ulevit od tranzitu.
To je „moje“ cesta….já tam jezdím mnoho let každý den,abych se vyhnula Říčanům. Mně to tedy stačí,jak to je. Jen za tou zatáčkou v lese jsem zažila dvě nehody.A štvou s nakladakama,co nerespektuji daný zákaz..
A nestačil by okruh? Tohle je vcelku klidné místo, pole, vesnice a následně les, ten hluk z aut se na rovině ponese hodně daleko.
Nestačil. Po I/2 přijíždí dost aut a ta by se valila přes Říčany, resp. Radošovice. Ten provoz je tam šílený.
Tak ho pošlem do poslední klidné lokality v okolí, mezi dálnicí a hlavní silnicí.
Samozřejmě, že stačil. Škody na životním prostředí budou nedozírné a především navždycky
Jo, až do konce vesmíru… Možná že to i ten vesmír zničí…
Tak doufám, že po celé délce budou radary, jak se na Říčany sluší a patří 😃
Bydlím v této oblasti 8 let, nedostal jsem jedinou pokutu. Ale pravda, já stanovené rychlosti dodržuji nejenom pod radary, ale i mimo ně.
I když o této skutečnosti vím a snažím se jezdit víceméně dle předpisů (nejen v Říčanech), přesto mi odtamtud onehdá pokuta přišla. Náhoda? Moje blbost? A nebo jen nějaká skrytá past?
nehledejte problemy jinde, nez ve skutecnosti jsou.
To vážně nehledám, po najetí zhruba 200tis. km za poslední 3 roky mi přišla 1 pokuta z Berlína a 1 z Říčan. Vidíte někde nějaký problém? 🙂
asi jste podle predpisu nejel 🙂
co resite?
Panáčku, já nic neřeším a uznávám svoji extrémní chybu, že jsem zřejmě ve změti značek přehlédl tu důležitou, zakazující mě jet rychleji, než je zdrávo. Mě jen mrzí to, že zde se absolutně nejedná o bezpečnost, ale o ziskovost místní radnice 🙂
V Berlíně? 😉
V Berlíně byla ta 2. pokuta. Tam jsem ráno rozespalý vyjel od hotelu a zaujal mě ufon uprostřed ulice. No a já pro změnu zaujal ufona, protože na mne hnedka bliknul 🙂
kdybyste jel tolik, kolik byl limit, byl by zisk nulovy.
hledejte problem u sebe
Já žádný problém nehledám, dostal jsem pokutu a pykám 😃. Mne by zajímalo, jaký problém hledáte Vy?
no vy jste tady bajil o skryte pasti … ne ja.
Úvodní foto není v Říčanech, ale v pražských Hlubočepech.
https://mapy.cz/s/lonanamabe
Ale vyskytuje se jako úvodní fotka snad v každém článku o Říčanech 🙂
jo nespěchejte, sice to můžete otevřít minutu po tom, co se otevře 511, ale radši začí stavět až v roce 2027.
A co maj dělat? od EIA k zacatku stavby jeste spousta casu uteče.
ONi nečekaj proto, že by je to bavilo.
Já jsem z článku pochopil, že zprovoznění D0 je podmínkou pro *povolení* této předložky, tedy že nemůžou začít stavět, dokud to nebude
Povolení provedení stavby nebo povolení užívání stavby? Jestli mají v roce 2025 EIA, začnou projektovat a žádat o povolení stavby tak to mají do roku 2027 co dělat.
„Podmínkou povolení obchvatu je tak právě zprovoznění úseku 511 Pražského okruhu“
napsal jsem to zkratkovitě, podmínka se samozřejmě týká jen 511, ne celé D0.
Bude tam 50 a radar jako na sz obchvatu ?:)
Proč? To vede někde skrz obec?
protože Říčany
Našly by se obce, kde postavili obchvat a po pár letech tam dali padesátku.
70 🙂
Na SZ obchvatu je mimo křižovatky 70. A na těch křižovatkách je takový provoz že je tam ta 50 víc než potřeba.
Super stavba jen škoda že nemá rovnou 4 pruhy klidně s nižší rychlostí ale s oddělenými protisměrnými pruhy 🙁
K čemu?
Přesně tak. Proboha proč absolventi VŠŽ musí mít všude 4 pruhy? To máte doma na svém herním písíčku nějaký kvalitnější model dopravního zatížení pro výhledový rok 2050 nebo jenom tak koukáte do kulatého předmětu ze skla?
To proto, aby mohli nerušeně vystřelit levým pruhem vpřed a na nejbližším semaforu stáli delší čas na červené 🙂
No vzhledem k tomu, že za takových padesát let to bude páteřní komunikace v souvisle zcela zastavěném území…