regio-vlak

Jindřichohradecké úzkokolejky má odborně zaštítit bývalý šéf Správy železnic

Drsné kouzlo jindřichohradeckých úzkokolejek. Pramen: JHMDDrsné kouzlo jindřichohradeckých úzkokolejek. Pramen: JHMD

Díky jeho odbornosti by si měla dceřiná firma zkrachovalých Jindřichohradeckých místních drah zachovat osvědčení provozovatele dráhy.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Al de Baran

Pozoruhodné.
Do úzkorozchodek nastupuje člověk, který železnici zasvětil celý život, začínal u ČSD na řadových provozních postech, časem nasbíral i cenné zkušenosti z vysokých pater menežmentu, kromě toho má železnici i jako celoživotního koníčka – a tady? Akorát nenávist a jedovaté sliny. Styďte se.

Karl vB.

Hlod pro zasmání:
Zřejmě bratr zdejšího pana Jana Sůry by podle jednoho drbníku z Vysočiny měl být jmenován šéfem Správy úzkokolejných drah.
Poslední odstavec textu: „Bývalého ředitele Správy železnic Pavla Sůry by v případě jmenování šéfem Správy úzkokolejných drah čekala celá řada problémů, které bude nutné urychleně vyřešit v zájmu zprovoznění úzkokolejky pro letní sezónu.“
Povedený zdroj:
https://www.obcasnik.eu/zazrak-oziveni-jindrichohradecke-uzkokolejky-jmenem-pavel-sury/

dolf

Vážený pane, naučte se číst, nejedná se o bratry, redaktor Jan Sůra pochází ze severu Čech, pan Pavel Surý je z jižní Moravy. Ani nemají shodné příjmení.

Karl vB.

Vážený pane dolf, naučte se chápat psaný text.
Dal jsem to do uvozovek, pročpak asi?
Pokud se vám něco nezdá, můžete si kliknout na link a ten poslední odstavec si vychutnat v originále.

Karl vB.

Má prosím někdo informace o kariéře pana Surého po tom, co opustil SŽDC, do současnosti?

zvukař

Zůstanou jen vzpomínky.
Zbydou mi asi opravdu jen vzpomínky na kouzelná rána ve stanu na tábořišti u rybníka v Černovicích. Na hučící první ranní vláček, který tábořiště skoro objížděl.
A také na motoráček projíždějící přímo mezi stany v kempu v Albeři. I na spoustu krásných míst v české Kanadě, kde jsem sám i s kamarády a dětmi trávil spoustu letních dnů a kam nás vláček kamarád dovezl. Prostě k tomuhle kraji tenhle minivláček patřil.
Zůstanou jen vzpomínky i když stále doufám v zázrak….

Karel

To je úplně jedno kdo tam bude. Pokud se firma neprodá jako celek a nenastoupí nové vedení, je vysoká šance na obnovení.

Karel

této komedie 😃

fous55

Je to marný, je to marný, je to marný! Mrtvolu nevzkřísí nikdo.

Jan

Tak už jenom finanční záštitu a máme to. Kdejací čutálisti mají svého miliardáře, tak proč ne vláčky…

Ondra K.

Jenže ti „čutálisti“ umí při správným vedení generovat nemalý zisky, nebo alespoň můžou sloužit jako pračka na peníze. JHMD je tak akorát černá díra na peníze.

Robert Pražák

Leda by miliardář postavil okolo trati tribuny, na které by vybíral vstupné a navíc dobře prodal vysílací práva nějaké placené TV. Ale to by asi neklaplo.

Šejdr

Jenže ti čutálisté nebo hokejisté jsou mezi miliardáři symbolem nadstandardního majetku. Pokud budu parafrázovat českou filmovou klasiku, uvažují stylem: Vilu se 30 pokoji mám, letadlo mám, haciendu u moře mám, maybach nebo rollse mám… Co nemám? Vlastní sportovní klub!
Vlastnictví sportovního klubu jim zvyšuje sociální status. Vlastnictví železnice neznamená v těchto kruzích nic.

Martin H.

Hm. Jak bych to jen vyjádřil. Z deště pod okap? Případně z bláta do louže? No, je to přehnaně mírné. Co si od tohoto člověka JHMD slibují nevím, ale jisté je, že jim nic dobrého nepřinese…

Pavel

Další kolotočář na drážním orloji. Tohle opravdu není žádná výhra.

VRTjecesta

Tak tím je hotovo.

No, škoda, měl jsem bystřičku rád. Ale pokud se tu někdo začne ohánět Karlovým mostem. Karlův most nás nestál na dotacích přes miliardu. Naopak, ti turisti na něm miliardy přinesli. A taky není ve ztrátě 300 mega.

Martin1

Surý? Ajajaj. No, ale i tak good luck.