JIKORD nově vede dlouholetý zaměstnanec Michálek, kraj chystá výběrové řízení
Jihočeská celokrajská jízdenka Jikord Plus. Pramen: JIKORD
Jihočeský organizátor dopravy JIKORD má po aféře s Playboyem nového šéfa.
Jihočeský organizátor dopravy JIKORD má po aféře s Playboyem nového šéfa.
A dotkne se tato personální rošáda provozu, či případných změn na Bechyňce?
Ty jo zase krajská jizdenka doprde.. to nejde udělat že si to koupím z bodu A do bodu B a jedu at chci s kýmkoliv? Nebo si koupím časovou jízdenku třeba na 24H a zase kam sednu tam sednu a jedu?
Už mě to studování dopravců a krajů atp nebaví.
24h existuje, ale prodává se na asi 12 místech v kraji 🙁 škoda že jí neprodá řidič v autobuse….. ale jen paní u okénka
Dnešní odpověď z JIKORDu napoví snad více ohledně integrace veřejné dopravy: V návaznosti na Vaše dotazy k dané problematice Vás chci opakovaně ujistit, že cílovou vizí Jihočeského kraje a organizátora veřejné dopravy (společnost Jikord) je plná integrace celého Jihočeského kraje, tzn. zapojení všech dopravců v závazku veřejné služby. Cílem plné integrace není pouze územní pokrytí celého Jihočeského kraje, ale zejména zlepšení podmínek v oblasti odbavování cestujících. V současné době mají cestující na železnici a ve veřejné linkové dopravě v rámci zaintegrovaného území možnost využívat pouze přestupní časové jízdenky (měsíční, čtvrtletní a roční), poř. kombinaci těchto jízdenek s jízdenkami MHD České Budějovice. V dalším období počítáme samozřejmě… Číst vice »
Na jihočeské poměry jde o velmi střízlivou odpověď.
Jsem mimo, avšak by mne ze zvědavosti zajímalo, co taková ztráta důvěry v 34 letého odborníka přes koordinaci a logistiku dopravy ve veřejném prostoru (tedy bezpochyby toho nejlepšího z nejlepších), vlastně znamená ve skutečnosti? Že to dal do Playboy-e a vykázal jako reklamu do rádia, s tím co se v této zemičce děje, by na NKÚ (prosím – brát tak trochu jako příměr, neb s kontrolou samosprávy je to ze strany NKÚ problém) nezvedl zadek ze židle ani vrátnej. P.S.1: Nebo to bylo tak šíleně předražený, že to cinkalo o vrata (to však nikde nebyla ani zmínečka)? P.S.2: Nebo „zavangloval“… Číst vice »
Proč ne, když můžeme mít 33 letého ministra zdravotnictví s rychlostudiem na soukromé škole s titulem, který české zákony ani neznají…
Tak snad po výběrovém řízení se toho ujme někdo schopný a udělá z toho opravdovou KRAJSKOU integrovanou dopravu.
Aktuálně je to spíš takový organizátor do počtu aby se dalo říkat, že v jižních Čechách něco takového existuje.
Záleží na tom, jak se bude k veřejné dopravě stavět nové vedení kraje po volbách. Je to jen a jen politika.
Nadějní kandidáti, kteří už se vyjádřili, že stav veřejné dopravy v jižních Čechách je špatný, jsou Radek Nejezchleb (KSČM, zároveň pracuje jako průvodčí ČD) a František Konečný (ANO). Sice je pravda, že jsou ze stran, ze kterých se mnohým zvedá žaludek, na druhou stranu není příliš z čeho si vybírat. Martin Kuba (ODS) byl ten, který upozornil na inzerát JIKORDu v časopise Playboy, ale od něj není zřetelné, kam by to chtěl přesně posunout. Např. Jiří Švec (STAN), současný radní Jihočeského kraje pro dopravu, by zlepšení asi nepřinesl. Už vůbec nedoporučuji volit ČSSD a Změnu 2020, v níž koneckonců kandiduje… Číst vice »
KSČM a ANO ako nádeje? A inak ste normálne? Vymeníte slobodu za totalitu, len aby sa trochu zdvihla mhd?
Na krajské úrovni toto není rozhodující. Znám řadu lidí, kteří volí jinak v krajských a jinak v parlamentních volbách.
Obecní a krajská politika je o konkrétních lidech, ne o barvě stranické legitimace.
To mi nedává žádný smysl… 🤔 Člověk, který vstoupí do jakékoliv strany, tak činí proto, že s jejím programem, zaměřením a vizí (alespoň do značné míry) rezonuje a souhlasí. Takže i když budu Frantu Vomáčku znát dobře, přece jen od něj nemůžu čekat, že bude mít názory významně odlišné od názorů strany, za kterou kandiduje. Těžko čekat např. od komunisty, že bude snižovat daně bohatým (vím, že daně se nenastavují na krajské /komunální úrovni, šlo mi o příklad).
Smysl to nedává, ale je to realita. Popisuji své zkušenosti z praxe.