Já myslím, že by se těmito „výběrovými řízeními“ měl zabývat Úřad na ochranu hospodářské soutěže, protože toto hospodářskou soutěž na trhu jednoznačně narušuje.
Zlámalík
3 hodin
Být Turky, tak to žaluju. Resp. žádám o uvěřitelné zdůvodnění. Před lety naši prskali, že se nedá vyhrát tendr „na západě“ a teď děláme my to samý dalším. Klasika.
Jackub
3 hodin
Tak k čemu ta výběrová řízení jsou? Kolikrát tady čtu posměšné poznámky k výběrkům například na Balkáně, že jsou zmanipulovaná a šitá a míru a u nás tohle. Najdi deset rozdílů… 🤪🤦♂️ Tak na co si to tady hrajeme a jiným se posmíváme, že jsou zaujatí a my že jsme rozvinutější??! 😳🤔🙄
JakubN
3 hodin
Turci se na to priste vykaslou, coz Skoda vi a posle nabidku 180 milionu.
Spíš nové VŘ bude mít upravené podmínky a nebudou moct se přihlásit…
JakubN
3 hodin
Vsichni se boji udelat poradne vyberko, kde neni cena nejdulezitejsi parametr a pak se divi, ze jim vyhraje nekdo koho nechteji, protoze jim nevyhovuje v jejich predstavach.
Když utrácím veřejné peníze, tak si ale nemůžu vybírat KOHO chci, ale CO chci. Když pak vypíšu výběrko s kritériem cena, tak to znamená, že chci co nejlevnější trolejbus, a když to pak zruším, tak to prostě smrdí…
Pokud si dobře nadefinují v DP CO chtějí, tak jim značka může být jedno. I v Turecku jsou továrny, které dělají kvalitní karoserie.
Medved
3 hodin
Asi dostanu spoustu minusů, ale asi to chování DP chápu. Turecká karoserie Temsa se ukázala jako velmi problemová a tak se DP bojí a nechtějí řešit zbytečné problémy. Kor když se Turek hlásí s výzbroji Cegelec, která se v Praze též ukázala jako problémová.
Vážně argumentujte Streerwayem? Jaké už mají zpoždění? Jaké s jejich provozem má DPP problémy? Zrovna Streetway je sakra omyl Iveca.
Zpoždění rok a další 3/4 roku ladění a poruch neni dobrá vizitka trolejbusové výzbroje Celegec.
Protože si Škodovka vybrala nesprávnou karoserii pro těžký elektrobus, tak jsou automaticky turecké trolejbusy od jiného výrobce špatné? To je docela velký mentální kotrmelec.
Dnes ráno jsem se vezl ostravskou 36Tr a překvapivě to nevrzalo ani nekvílilo jako pražské 36BB. U Cegelecu byl problém s dodáním, nikoliv s provozem. Ostatně poslední dobou už jezdí 58 plně elektricky, dneska je tam jeden náhradní bus.
Zmiňují tu někde kvalitu či nekvalitu Tureckých trolejbusů?? Ja jen píšu, že po zkušenostech z jiných měst viz DPP a Streetway a DPP a Temsa se nedivím, že se DP bojí Tureckých výrobků tak mi laskavě nevkládejte slova do úst pane mentální kotrmelče!
Ono to tak jednoduché, jak si myslíte není. Bohužel naše zákony to vyžadují. Že je to špatně jít na nejnižší cenu, To je realita. Jenže právě na tu nejnižší cenu všichni slyší, a hlavně třeba voliči protože mají pocit, že stát, kraj, město zbytečně neutrácejí.
Ne, naše zákony to nevyžadují, cena nemusí být jediný parametr. Dá se soutěžit na kombinaci různých parametrů včetně technických, místo ceny můžou být náklady životního cyklu, možností je spousta. Technické požadavky se dají řešit v rámci kvalifikačních kritérií.
Gajda
4 hodin
Za todle by měli být taky pokuty a pěkně vysoký. To, že vyhraje někdo kdo neměl, tak se to zruší je náš národní sport. A když už potřebujou, aby vyhrál někdo, tak maj k tomu upravit podmínky, ve spoustě měst to umí. V Ústí to vždycky vyjde na Škoda+Solaris.
Já myslím, že by se těmito „výběrovými řízeními“ měl zabývat Úřad na ochranu hospodářské soutěže, protože toto hospodářskou soutěž na trhu jednoznačně narušuje.
Být Turky, tak to žaluju. Resp. žádám o uvěřitelné zdůvodnění. Před lety naši prskali, že se nedá vyhrát tendr „na západě“ a teď děláme my to samý dalším. Klasika.
Tak k čemu ta výběrová řízení jsou? Kolikrát tady čtu posměšné poznámky k výběrkům například na Balkáně, že jsou zmanipulovaná a šitá a míru a u nás tohle. Najdi deset rozdílů… 🤪🤦♂️ Tak na co si to tady hrajeme a jiným se posmíváme, že jsou zaujatí a my že jsme rozvinutější??! 😳🤔🙄
Turci se na to priste vykaslou, coz Skoda vi a posle nabidku 180 milionu.
Spíš nové VŘ bude mít upravené podmínky a nebudou moct se přihlásit…
Vsichni se boji udelat poradne vyberko, kde neni cena nejdulezitejsi parametr a pak se divi, ze jim vyhraje nekdo koho nechteji, protoze jim nevyhovuje v jejich predstavach.
Bojí? Čeho? Spíš to neumí, což je dost tristní.
Když utrácím veřejné peníze, tak si ale nemůžu vybírat KOHO chci, ale CO chci. Když pak vypíšu výběrko s kritériem cena, tak to znamená, že chci co nejlevnější trolejbus, a když to pak zruším, tak to prostě smrdí…
Pokud si dobře nadefinují v DP CO chtějí, tak jim značka může být jedno. I v Turecku jsou továrny, které dělají kvalitní karoserie.
Asi dostanu spoustu minusů, ale asi to chování DP chápu. Turecká karoserie Temsa se ukázala jako velmi problemová a tak se DP bojí a nechtějí řešit zbytečné problémy. Kor když se Turek hlásí s výzbroji Cegelec, která se v Praze též ukázala jako problémová.
A turecké karoserie Intouro, Streetway, Bozankaya se ukázaly jaké? Trabant, Audi, všchno stejněj německej šmejd!!
Výzbroje Cegelec v Praze fungují dlouhá léta bez problémů, ty trolejbusy SOR už se taky stabilizovaly.
Vážně argumentujte Streerwayem? Jaké už mají zpoždění? Jaké s jejich provozem má DPP problémy? Zrovna Streetway je sakra omyl Iveca.
Zpoždění rok a další 3/4 roku ladění a poruch neni dobrá vizitka trolejbusové výzbroje Celegec.
Já zejména argumentuju tím, že ne všechno, co se vyrobí v jedné zemi, je na stejné úrovni.
dlouhá léta? Tak to si nepamatuji že by jezdili trolejbusy které by DP vlastnil více jak 2 roky. Citybus nemá výzbroj Cegelec.
Protože si Škodovka vybrala nesprávnou karoserii pro těžký elektrobus, tak jsou automaticky turecké trolejbusy od jiného výrobce špatné? To je docela velký mentální kotrmelec.
Dnes ráno jsem se vezl ostravskou 36Tr a překvapivě to nevrzalo ani nekvílilo jako pražské 36BB. U Cegelecu byl problém s dodáním, nikoliv s provozem. Ostatně poslední dobou už jezdí 58 plně elektricky, dneska je tam jeden náhradní bus.
Zmiňují tu někde kvalitu či nekvalitu Tureckých trolejbusů?? Ja jen píšu, že po zkušenostech z jiných měst viz DPP a Streetway a DPP a Temsa se nedivím, že se DP bojí Tureckých výrobků tak mi laskavě nevkládejte slova do úst pane mentální kotrmelče!
Ale když se Škoda v ČR hlásila do VŘ s 36Tr a vyhrávala, tak VŘ nikdo nerušil.
Zde přece nejde o karoserie Temsa. Bozankaya je jiná společnost. S jiným výrobkem.
Vyhlásili soutěž o nejnižší cenu….a on to vyhrál ten nejlevnějšî…
Ono to tak jednoduché, jak si myslíte není. Bohužel naše zákony to vyžadují. Že je to špatně jít na nejnižší cenu, To je realita. Jenže právě na tu nejnižší cenu všichni slyší, a hlavně třeba voliči protože mají pocit, že stát, kraj, město zbytečně neutrácejí.
Ne, naše zákony to nevyžadují, cena nemusí být jediný parametr. Dá se soutěžit na kombinaci různých parametrů včetně technických, místo ceny můžou být náklady životního cyklu, možností je spousta. Technické požadavky se dají řešit v rámci kvalifikačních kritérií.
Za todle by měli být taky pokuty a pěkně vysoký. To, že vyhraje někdo kdo neměl, tak se to zruší je náš národní sport. A když už potřebujou, aby vyhrál někdo, tak maj k tomu upravit podmínky, ve spoustě měst to umí. V Ústí to vždycky vyjde na Škoda+Solaris.
Taky tam nemají prachy, škrtají provoz a celkově to tam upadá. Ale Škoda vyhraje, to ano, to je opravdu důležité.