Jihlava objednala další autobusy od SOR Libchavy

Autobus SOR v Jihlavě. Foto: DPMJAutobus SOR v Jihlavě. Foto: DPMJ

Výrobce má na dodávku 10 měsíců.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Happy

Tak kupovat bus se spalovacím motorem mně přijde pro MHD s trolejbusovou sítí dnes už poněkud mimo… Už jen kvůli hlučnosti…

Pavel S.

Pořád existují autobusové linky, mimořádnosti apod. A varianta elektrobus je dražší. I tak nejvíc kilometrů odjezdí trolejbusy.

MiRo

Myslím že je třeba vypíchnout to, že je to na BIO CNG. Spalovat to tedy bude přeneseně řečeno nějaký bioodpad. To mi přijde rozumné i v dnešní době, byť samozřejmě trolejbusy v Jihlavě hrají a budou hrát prim.

Kubrt

A když nebude bioCNG, tak se natankuje fosilní CNG a nikdo nic nepozná 🙂
Nevím, jak to mají namyšlené v Jihlavě, tak jen pro zajímavost – pokud onen bioCNG pochází z městských čistíren odpadních (splaškových) vod, jedná se o množství využitelné pro cca 30 autobusů – v pražské čistírně na Trojském ostrově. Pak jsou samozřejmě zemědělské bioplynové stanice, kde už se dostáváme od kejdy i do sféry zplynování kukuřičné siláže, což už je takové na hraně.

Frantisek

Jo, ta baterka by tam byla lepší…