Jihlava může začít se stavbou nového terminálu, cena v soutěži spadla o 29 %
Vizualizace centrálního dopravního terminálu Jihlava. Foto: Jihlava.eu
Stavba autobusového terminálu doplní velkou proměnu železniční stanice.
Stavba autobusového terminálu doplní velkou proměnu železniční stanice.
Jak se přišlo na parkoviště s 68 místy? Počet míst se prakticky neliší od stávajícího (nedostačujícího) stavu.
Toto je nesmysl, ale aspoň, že v blízkosti bude stát parkovací dům, jenž postaví ICOM
Prostě tu přípravu na VRT berou pěkně z vostra…snad v těch 68 autech bude aspoň 1.5 člověka na auto.
Od loňska ale tamní stání jsou v „modré zóně“. Jsem zvědav na ten budoucí stav.
Projektant spočítal počet míst, které se mu na daném prostoru podařilo vytvořit. 🙂
To uz pocitame s tim, ze tam budou stavet ruske vlaky?
Jo, podle oken i barevného provedení je to Sapsan. Autora vizualizace by měl za kolaboraci okamžitě odsoudit lidový tribunál…
.. tak to mu nepomůže ani útěk do Argentiny. Taková chyba na vizualizaci je horší než ostřelovat britské rybářské čluny v domění, že se jedná o japonské torpédoborce. https://mapy.cz/s/cosebavohu
Mimochodem, dá se říct, že Sapsan je ruský vlak, když ho koupili Rusové pro provoz v Rusku, ale zní to stejně divně, jako by se řeklo, že Vectron na 230 je česká lokomotiva.
Nevim. Odkud, kam by jste z Jihlavy jeli vlakem?
Do Havlbrodu, kolem rychle a hezké jedničky…
V budoucnu třeba do Prahy a do Brna.
No osobně bych si dokázal představit větší prostory pro čekárnu. Chápu že při příznivém počasí budou stejně lidé raději čekat venku ale v zimě těžko. A při nějakých mimořádnostech se budou mačkat uvnitř.
Dotaz na místní: co plánuje město namísto současného autobusáku?
Ten by snad zůstal, je mnohem blíže centru
Mnohem blíže centru? Je to blíže asi o 200 metrů, to si nemyslím že se vyplatí mít nadále rozbité přestupy bus-vlak takovou vzdáleností.
Ano, současný autobusák je opravdu mnohem blíže centru, mnohem blíže „městu“, zástavbě, ale třeba i nemocnici, novému zimnímu stadionu, vysoké škole atd… A taky nejde jen o vzdálenost, ale primárně o výškové převýšení…
Město s tím moc plánů mít nemůže, autobusák patří ICOMu.
Autobusák patří soukromé osobě. Současný autobusák zůstává, s přesunem celého autobusáku se počítá až v další etapě. Teď tam bude jen pár zastávek.
Ajo, jak jsem mohl zapomenout že je to icom nádraží… No předpokládám že ten to snad prodá, protože krajské linky budou jezdit na nové nádraží, regiojet asi taky, tak co by s tím potom dělali?
Prodávat to asi nebude. Spíš bych čekal, že tam něco postaví. Třeba byty/kanceláře.
„Termín výluk zatím není upřesněn“…. Ten už probíhá…je tam neskutečný bordel, vlaky na to nádraží zajíždí nepravidelně…ještě 5 minut před odjezdem vám paní u okýnka tvrdí, že vlak na Brod určitě bude vyjíždět z Jihlavy město, pak se dozvíte že čeká na hlavním nádraží a na město vůbec nebude zajíždět… v aplikaci Můj vlak je to také špatně, no prostě katastrofa…
Na té vizualizaci v úvodu mě nejvíc fascinuje, že tam dají nějakou německou soupravu ICE, která tady nejezdí a zbytek tam dají nějaký Karosy namísto třeba moderního busu Regiojet
Přesně, navíc takové autobusové vykopávky už v závazku veřejné služby dávno nejezdí.
Řešíte naprosto nepodstatnou věc. Vozidla se po dobu životnosti stavby budou měnit, lidé se budou jinak oblíkat (dle počasí) a jestli je na vizualizaci vlevo Mercedes, nebo něco jiného, je fatk úplně buřt při běžném uzívání.
Lidi a vozidla jsou tam jako stafáž: Pro představu, jaké rozměry má stavba.
Tak ono hlavně ICE 3 BR 403 je vykopávka z roku 1997, tak nevím co máte.
Toho ICE jsem si taky hned všiml, možná se za pár generací dočkáme.
Dost těžko ale bazarového úlovku ICE 3. Když, tak ICE 5. Ale Evropou křižuje asi 100 typů vysokorychlostních vlaků, tak nevím, proč je tolik lidí zatížených nemlich na ICE 3 co se už pro zastaralost ani nevyrábí.
To není ICE, podle barevneho provedení je to Sapsan…
Jako byste řekl: To není ovoce, to je podle hnědé barvy třešeň.
Ne, oboje je z rodiny Siemens Velaro, ale ICE3 a Sapsan se liší (například tím, že Sapsan má širší rozchod a díky tomu o 33 cm širší skříň). Je to jako byste tvrdil, že to je jabko a já bych řekl, že to není jabko, ale hruška a vy pořád lpěl na tom, že to je jedno, že jabka i hrušky jsou ovoce… Mimochodem, není to poznat jen podle barevného provedení, ale i podle pohohy a tvaru světel.
Nepsal jste o ICE3, ale o ICE. Sapsan samozřejmě patří mezi ICE spolu s ICE1, ICE2, ICE4 a dalšími. Dál, Sapsan je varianta Velara, a všechny jeho varianty spolu s dalšími řadami samozřejmě patří do rodiny ICE 3.
ICE je obchodní značka Deutsche Bahn. Nic co není provozováno nebo spoluprovozováno Deutsche Bahn nemůže být označováno jako ICE. Není to označení výrobků jedné firmy.
Mimochodem když ICE-L je Talgo, tak každé Talgo je také ICE? A když ICE-T je z rodiny Pendolino, tak nám v ČR také jezdí ICE? 😀