Jídlo a pití ve vlacích ČD zůstává u stejné firmy, dopravce využil opci na další dva roky
Vůz ČD Restaurant v ComfortJetu. Foto: Vojtěch Očadlý / Zdopravy.cz

Smlouva platí do změny grafikonu na konci roku 2027.
Smlouva platí do změny grafikonu na konci roku 2027.
Dříve jlv bylo dobré, ale přijde mě že je to rok od roku horší a horší. U jlv si hrají na to že budou zákazníkům nabízet nějaké pokrmy moderní gastronomie co připravují šefkuchaři v restauraci. Jenže lidi chtějí možná něco jiného. Lidi se chtějí levně a dobře najíst a napít. Pokud já si něco dávám u nich je to spíše česká klasika řízek nebo svíčková. Snídaně dříve byli lepší že zákazník toho dostal hodně k té snídani. Teď dostane takovou očesaný výběr snídaně. U čaje tak tam dříve byli konvičky na čaj. Dnes už zákazník dostane jenom hrnek. Jediná pozitivní… Číst vice »
Nejlepší je když se podíváte na vlastnickou strukturu JLV. Před Covidem CD vlastnili casl JLV. Takže i když zaplatí CD za služby JLV , tak vlastně platí sobě.
No já jako zákazník si vybírám spojení i podle toho, zda je ve vlaku jídelní bistro od JLV.
Obávám se, že ČD, resp. JLV, si nějak neuvědomily, že občerstvení ve vlaku má být především služba cestujícím, ne přiležitost k obohacení.
Takže ČD minibar rád využívám, ale služby JLV nechávám výstředním milionářům.
A ještě rok 2000. 🙂
https://web.archive.org/web/20000108102335/http://www.jlv.cz/j_vozy/menu_cz.htm
Vzhledem k proběhlému flame níže v diskuzi, přikládám pro připomenutí ceny JLV z dubna 2011, tedy pár měsíců před výjezdem RegioJetu:
https://web.archive.org/web/20110515205321/http://www.jidelnivozy.cz/files/jidelni-listek-2011-2-nemecko-rakousko.pdf
Tedy onen slavný kuřecí řízek stál 310 Kč. Od prosince šel najednou u JLV za 129 Kč. Tedy brutální cenový propad dolů a přesto na tom nebyli ztrátoví.
Celková inflace CPI (2011–2025): cca +45–50 %.
Od roku 2011 zdražil řízek a další hlavní jídla u JLV (z 129 na 229 Kč)– což odpovídá růstu o ~77 %, což přerůstá běžnou CPI inflaci.
To jen pro obrázek, jak JLV bere lidi jen jako dojnou krávu, nikoliv jako klienty.
Pane „PetrN“, zmenil bych doktora nebo léky.
Ale jo JLV asi v pohodě i když úplně bez chyb to také není ,hlavně personál na lince Ex7 to je někdy opravdu tragédie ,tam někteří nejsou schopni ani pořádně ohřát svíčkovou v konvektomatu. A když vidím jednu určitou partu ,tak to si raději ani nic nedávám.
Jo jo, linky směr Budějovice vždy byly v něčem nejhorší, ať už to bylo dlouhé roky stavem vozového parku, nyní je to personálním obsazením bistro vozů, které je opravdu tristní v mnoha případech.
Rostík dělá pořád u JLV? Tam musí být už dvacet let
Dělá 🙂
Ještě že tak. Byla by tragédie, kdyby nejlepšího jídlo ve vlacích v Evropě skončilo jen proto, že by to někdo uměl ošidit a tak udělat levněji.
No, všimněte si, kolik za to JLV od ČD inkasují – 510 milionů za tři roky (+ tržby od cestujících). Ta půlmiliarda se provjeví v nákladech ČD do soutěží. A podívejte se, jaké podmínky na catering MD v poslední soutěží na Ex6 mělo a bude je mít i na dalších expresních linkách: Prodej teplých a studených nápojů a drobných snacků. Nic víc. Ani nevyžeduje vyhrazené bistro a pokud h odopravce nabídne, nezapočítává se do kapacity vlaku. Takže stejně nakonec vyhraje ten, kdo nejlevněji splní požadavky MD, ne ten, kdo to udělá nejkvalitněji. Takže užívejte si JLV, dokud to lze.
Přesně tak, to je obecně problém ČD – neschopnost reagovat na zadání. Jasně, že samostatné bistro je lepší, než nějaký automat. A jasně, že nové soupravy jsou lepší než ojeté. Ovšem když to objednatel nepožaduje, jsou to jen zbytečné náklady navíc. Kvalitu máme chtít po objednatelích, dopravci se mají snažit splnit zadání co nejlevněji. Dokud se ČD nenaučí chovat tržně, budou přicházet o výkony navzdory tomu, že mají lepší zázemí než kdokoliv jiný.
Vzhledem k tomu, že na současných linkách Ex6 toho kvalitního občerstvení aktuálně moc není i s ČD, bych to neviděl jako degradaci. Snad jedině Pendolino má bistro a to tam nejezdí zrovna hustě.
Nejde o Ex6, ale o to, co bude MD požadovat na dalších Ex linkách.
Vy už víte, co tam Arriva nabídne? Podívejte se třeba na nabídku RJ na R23, jak plní podmínku studených a slaných pokrmů. Jedny slané tyčinky a gumoví medvídci. Noc víc. Proti tomu je i ČD Minibar hotový Alcron.
Pardon, mělo být sladkých, nikoliv studených.
Řekl bych, že v ČR je několik tisíc restaurací, které vaří dobře. Překdpokládat, že JLV jsou jediné na světě, které umí uvařit dobře… Urblík?
Urblík?! No, to byl dobrý bizár, personál vylitý na cestě z Prahy už v Kolíně a za Pardubicema došly zásoby. Plus jako bonus menu „co dům dal“. LOL.
Já si u Urblíka pamatuji na „vývar“, což byla taková ta polévka v pytlíku pro jednoho, v praxi jen obarvená voda a na dně pár kousků rovných nudlí, které ani nezvládly změknout.
Jžš, ani mi to nepřipomínej!
Urblík byl dle dávno zaprášených zpráv naposledy spatřen kdesi v Anglii… Též jsem se tam nějaký čas vyskytoval… Bezva doba 🤣
Za mě špatná volba. Cenově ve srovnání se soukromou konkurenci na úrovni zlodejny, ani ne tak hlavní jídla, jako spíš doplňkový sortiment a minibar, za takové ceny by se nestydely ani švýcarské drahy….Chtít za instantní kafe-břecku 65 korun nebo za čaj do papírového kelimku 55, je opravdu zlodejna, zvlášť, když to u konkurence jde za zlomek ceny. Ostatně je to taky vidět na nulovem zájmu o projíždějící vozík, provozuje li ho JLV. Zlaté CD minibary.
Pane, jezdím tam mnoho let… A naprosto netušíte, o čem mluvíte.. kafe břečku za 65 neznám, je tam za 59 Starbucks, který v jejich kavárně koupíte řekněme od 80 a víc… Čaje… Máme Pure, které jsou naprosto vynikající a hygienicky balené, narozdíl od úžasných věcí z ČD minibar či konkurence… Co se týče cukrovinek, vždy při toulání se libovolným supermarketem jen tiše nechápu, jelikož na MEZINÁRODNÍM EUROCITY se ty ceny zas až tak neliší… A možná se stačí ráno postavit k libovolnému mezinárodnímu vlaku a uvidíte úžasnou věc.. spousta cestujících si nese kávu V KELÍMKU (většinou Costa café) za cca… Číst vice »
1. Starbucks z pytlíku u JLV a od Starbucks nemá nic kromě značky společného. Snad leda, že ani jedno není kafe.
2. Lidi si to nesou v kelímku, protože to konzumují na místě, ne v jídeláku. A tam to z minibaru do žádného porcelánu ze stroje nedostanou. A cena to, že to taky dáváte do kelímku, nijak nezohledňuje.
Das ist pravda… Ovšem 59 je pořád míň, než 80…. Do porcelánu na místo to dostane 1. třída, jinak není problém s kelimkem, ovšem pořád 55,-… Co se týče kvality, máte velikou pravdu – je to pořád Starbucks…
Ale preso z mašiny není Starbucks, ale Piacetto
Není, všehoznalý minusáři…? Poučte mě, co prodávám… Předem díky 😂
😅😅😅😅😅😅😅
Lidi vám dávají mínusy jednoduše proto, že lzete, fabulujete a píšete nesmysly. Tvrdit, ze ten hnus za 69 je Starbucks, kor, když pro JLV jezdíte tolik let, je z vaší strany buď vrchol naprosté drzosti, nebo totalni neznalosti, což těžko říct, co je horší. Obojí zní strašně. Cena tě kávy se fakt nedá srovnávat se Starbucksem ani náhodou, nákupní cena toho jednoho pytlíku čaje Pure bude tak maximálně 5 Kč, a to jsem hodně drahý a záměrně ve vás prospěch nadcenuji, takže prodávat to do papírového keliku za cenu 55 Kč, je sorry jako, zlodejna a nic jiného.
Pane, kde jste vzal 69? Starbucks 59 z originálního pytlíku Starbucks, dále jakési Tchibo za 20,-, jež už naštěstí skončilo… Nákupní cena vám může být zcela jedno, čaje Pure jsou top na gastroscéně a jsou minimálně k sehnání… Ovšem samozřejmě máte volbu. Koupit či donést svoje. Taky stojíte na Staromáku pod Orlojem a hulákáte na ně, že jsou s jejich cenama zloději …? Pokud se podívám na kavárny v Praze, minimálně tři čtvrtiny mají ceny větší, než my … A znovu opakuji – není to bufet pro každého, je to restaurace a minibar na mezinárodním vlaku… Kdysi to byla první… Číst vice »
„jakési Tchibo za 20,-, jež už naštěstí skončilo“ Pravda, bylo moc levné, protože jako jediné mělo cenu odpovídající kvalitě. Důležité je prodat to stejně hnusné, ale 3x dražší. Přesně jako uvažují všichni zaměstnanci JLV. Nejde o službu cestujícícm, ale jen o to, jak odrbat kaštany. No už jen dle keců tady v diskusi si přeji, abyste co nejdříve vypadli ze všech linek. Bohužel to bude trvat až do 2034. „Taky stojíte na Staromáku pod Orlojem a hulákáte na ně, že jsou s jejich cenama zloději …? “ Ano, vzhledem ke kvalitě jsou. Viz videa Kluků z Prahy. „A znovu opakuji… Číst vice »
A ta konkurence je s vámi přítomna v místnosti?
A víte co? Přijďte se podívat. Zvu vás
Na které trase jezdíte?
koukam, ze vy mate problemy nejen s QS , ale zda se, ze je mate vsude, kde se ocitnete. jestli ono fakt nebude problem nekde jinde, nez u onech poskytovatelu sluzeb.
Mám problém přesně tam, kde služby stojí za vyliz prdel. To znamená JVL a QS. Ono hodně Čechů je zvyklých si nechat srat na hlavu a mávnutím rukou a prostě to zaplatit, proto ostatně tyhle 2 společnosti se u nás drží, ale zejména na západ od nás by neměly šanci. Ale chápu že insideri to budou zuby nehty óbhajovat,byť bez relevantních argumentu, viz vy a tady pan z jlv.
Ok, obhajte mi cenu tretinky coly za 39 nebo toho hnusneho 7 days croissant za 35 tuším…
Cola 45, 7days taky nestojí „jen“ 35…
Třetinka coly není 39, ale 45… Projděte se ne přímo po centru, to byste se nedoplatil, ale po obvodu (Vinohrady, Vršovice, Žižkov, Karlín,…) a budeme skoro nejlevnější. Croissant též nestojí 35, ale 39, ovšem jak už jsem mnohokrát říkal – nejsme Naděje, ale RESTAURACE V MEZINÁRODNÍM VLAKU. Zvláštní je, že problémy ta cena dělá jen těm, kteří by si to nekoupili ani za polovic…
Fakt máte tu nehoraznou drzost argumentovat cenami na staromaku
Fakt máte tu nebetycnou drzosti argumentovat cenami na staromaku, kde podnika soukromý subjekt v turistické zóně s občerstvením ve vlaku dotovaném z peněz nás všech? Beru to z vaší strany jako vtip, byť hodně drzý.Restaurace v mezinárodním vlaku? Nástupce někdy do konkurenčního mezinárodního vlaku s cenami méně než tretinivymi. Takže argument mezinárodního vlaku opět selhává. Problémy mi ta cena dělá čistě z principu, nerad svými penezy podporuji arogantní zloděje vašeho typu, ale nemám problém si připlatit za kvalitu. Ovsem tu vy nenabízíme, zneužívate toho, že člověk nemá možnost volby. A na co se mám přijít podívat, na co mě zvete?… Číst vice »
zatim se tady jako vulgarni a tezce arogantni projevujete hlavne vy.
„7 days croissant za 35…“ Na to, kolik a jakých ingrediencí tahle šmakuláda obsahuje, tak je to ještě levné… 🙂 🙂 🙂 1. SLOŽENÍ: 1.1 TĚSTO: pšeničná mouka, rostlinné oleje (palmový olej, slunečnicový olej, olej z bavlny, řepkový olej), cukr, emulgátor (mono- a diglyceridy mastných kyselin), glukózový fruktózový sirup, kvasnice, stolní sůl, vanilin, konzervační látky (propionát vápenatý). 1.2 KAKAOVÁ NÁPLŇ 23%: cukr, palmový olej, kakaový prášek s nízkým obsahem tuku 7%, dextróza, prášek z odstředěného mléka, ethylalkohol 1,2%, emulgátor (polyglycerinové estery potravinářských kyselin), vanilin, želírovací prostředek (alginát sodný), konzervační látka (sorbát draselný). 2. ALERGENY: 2.1 TĚSTO: pšeničná mouka, rostlinné oleje… Číst vice »
tretinka koly kolem 50 kacek je v podstate bezna cena koly v restauracich nikoli na staromaku. na stsromaku je za podstatne vic.
jako priklad muze slouzit bezna tuctova restaurace tady u nas ve vesnici na pustém kraji prahy, v podstate na dohled od cedule “praha” – 45 kc.
takze, za kolik by se ta kola mela prodavat ve vlaku, aby byla spokojenost?
Je absurdní srovnávat ceny v coste soukromé restauraci s podnikem, který je dotovaný z daní. Tzn ve vlaku CD, který je dotovan z daní a skrz ne i JLV, které si cd zcela absurdně ještě platí, aby tyto služby provozovalo, by měl stát třeba stejn, jako v čisté soukromém žlutém vlaku bez dotaci. Proč to tam bez dotaci jde, a u JLV knuu Bee ne?
tak jen proto, ze petrn mamponekud pomylene chapani sveta, maji byt pod cenou?
tajimave
Nikod nepsal o tom, že mají být pod cenou. Jen nemají být x nasobne předražené. Ale chápu, na vasi mentální kapacitu je ti moc, abyste to chápal. Maybe later… 🙂 A nebo taky ne
no vy tady dostavate hysterak z toho, ze chtej za kolu cenu, ktera je normalni. ne my.
a pokud budou levnejsi, budou pod cenou.
nebo jaka by byla “ta spravna cena” podle petra n?
Btw se nebavime o restauraci, ale minibaru v tomto případě.
Já si do vlaku nosím kafe v kelímku ne protože by to mělo nějaký konkrétní poměr cena/výkon, ale protože si ho chci hned na začátku cesty vypít na svém místě a nic neřešit. Když chci zajít do bistra nebo čekat na minibar, tak zajdu do bistra nebo čekám na minibar…
Při cestě z Mostu prelj minibar až u Vraňan.
Moc drahé kafe? V tom případě „doporučuju“ návštěvu jídeláku MAV. 😛
Jste úplně mimo. ČD minibar je levný, protože jim to ČD dotuji, aby to bylo levné. Takže i kvůli tomu,prohrávají soutěže. Aby jste si mohl dát kávu za 20kč…
Pane Honzo, díky, ale je naprosto zbytečný se hádat… Řádí tu militantní minusáři, kteří vám dají mínus, i když se budete pokoušet tvrdit, že jedna a jedna jsou dvě.. přece se s těmito úžasnými geniálními lidmi nebudete trápit 🤣🤣🤣
Na druhou stranu chápu, že nadpoloviční většina minusujicich ani netuší, kolík že to jedna a jedna vlastně je 🤪🤪🤪
To si pletete.CD prohrávají soutěže, protože dotuji JLV. Existují firmy, které by to zvládly dělat nejen za levnější ceny, ale hlavně bez plateb od dopravce, v tomto případě CD.
To ano. O tom se vůbec nepřu. Jen ČD minibar dostává ještě něco navíc, aby ty ceny byly jaké jsou. To, že je JLV černá díra je naprosto jasný. A to nemluvím o tom, že to dal prepronajmou franchize. Peníze od ČD si nechají s jeste musi franchizanti platit nájem…jojo, kdo umí, umí…
ČD Minibar nedotuje nic. Je to plně v gesci ČD. Stačí mrknou do věstníku, za kolik sortiment nakupují a porovnat s cenami za kolik se prodává. Žádná položka nejde pod nákupku a náklady na stewardy od Tessu si pak účtují MD v rámci ZDO. (S výjimku EX1). Prosím, nešiřte bludy.
České dráhy dotují ČD minibar. To jsem napsala za tim si stojím.
Dejte nám odkaz na restauraci, kde vám za 229 korun přinesou ke stolu tak luxusní pochoutku, jakou je telecí pečené na barevném pepři a čočkový salát se zeleninou nebo za 129 korun párky z vyhlášeného řemeslného řeznictví u Dolejších, prosím.
No v tom případě si dejte tři párky v rohlíku po 49,-… Do papíru 🤣🤣🤣
Aha, vy jste to asi myslel v dobrým 😅😅😅. Sorry a moc se omlouvám za jízlivost
Paskvil ARmpee829 a spol považujete za restauraci?
Tak to bude zřejmě ten doopravdy paskvil, který vznikl naprosto nesmyslnou předélávkou jakžtakž funkčních jídeláků zvaných akvárka či skleníky, dle svého autora úžasně přezdívaného Štěpánova pomsta 🤣🤣. Plyňáky jsou bohužel taky pryč, takže z normálních velkokapacitních hospod zbývají tzv. Rakušáky, jež jezdí v ranních odjezdech na Budapešť (a zřejmě ještě na noční Lipsko) a Siemensy, jež jezdí na Německo a teď nově i na Polsko …
Nezlobte se, já nejsem ani železničář a ani railfan, abych řešil typy vozů. Pro mě je rozhodující kvalita jídla a servisu. A obé je v JLV v poměru k ceně vysoce nadprůměrné.
Nadprůměrnou kvalitou myslíte tož, že vám to v plastu ohřejou, pak překlopí do jiného plastu a s plastovým příborem si to musíte sám odnést na místo (s příplatkem +20 za obal), protože ta „restaurace“ ani nemá místa k sezení? Já si nadprůměr za tu cenu představuji jinak.
Netuším, o tohle jidlo nestojím. Naopak vy mi dejte odkaz na libovolnou jinou restauraci, co vam přinese za 230 korun svíčkovou z mikrovlnky. A ještě se bude tvářit urazene, jakože proč nedáte dysko.
Ale vždyť si ho nedávejte, kdo vám ho nutí? Za stejné peníze si můžete dát řízek tam naklepaný, obalený a na pánvi udělaný včetně opékaných brambor (pokud je se salátem, pozor, je též z mikrovlnky)… Nebo klasický hemenex… Ovšem vy umíte jen dehonestovat a láteřit…
Neumím jen dehonestovat, jen nehodlám hájit podnik, který v poměru cena výkon je naprosto zoufalý. Zkuste si otevřít v Praze nebo vlastně kdekoli jinde restauraci se servisem a cenami přesně takovými, jako předvádí JLV. Garantuji vám, že to do měsíce zavřete. Prkc to neuděláte, kdyz tomu konceptu tak věříte a obhajujete ho?
A proč vy si neotevřete restauraci ve vlaku, když je všechno tak špatně? Proč se svým jistě geniálním konceptem nevyštípete ty špatné JLV? Vždyť byste musel mít extrémní úspěch …
Protože bych jaksi nevyhrál soutěž, která má předem určeného vítěze, tedy JLV. Kdo tvrdí opak a mysli si, že vyberko na catering je u CD spravedlivé a že to není malá domu pro JLV je buď totálně naivní, nebo lze.
V railjetu, pendolinu nebo ComfortJetu mi řízek usmaží čerstvý? Povídejte, přehánějte… i v tom blbém KFC to je čerstvější.
Zkuste si to přečíst pořádně – čerstvý je tam, kde jsou jako příloha opečené brambory. Tam, kde je salát, jsou ohřívané. Jinak končím s touto diskusí. Vy o tom aspoň něco víte, takže fajn, ale to, co se skrývá pod PetrN nestojí už ani za písmenko
S diskuzi končíte, protože vás tu lidi umlatili argumenty, na které nemáte odpověď. Tak dál okradejte lidi prodejem čaje do papírového kelimku za desetinasobek realne hodnoty a obhajujte si to restauraci v mezinárodním vlaku, ale v očích většiny cestujících těchto vlaku budete dál za bohapuste zloděje.
Většina reálné hodnoty je v tom, že ve vlaku máte hospodu s personálem, kde vám ten čaj prodají. Pokud vám to přijde jako zlodějina, tak přeji hodně štěstí s prodejem čaje za 5 Kč, když náklady jen na personál každé té jedné hospody jsou ve vysokých desítkách tisíc měsíčně. Sice nebudete za zloděje, ale do měsíce zbankrotujete. 🤡
Tak ještě jednou – tvé lži a zoufalosti nejsou argumenty, ale výplody chorého bezmozku po lobotomii. Netuším, čím se ziviš, ale tobě bych do ruky nesvěřil ani koště. Sorry všem ostatním diskutujícím za nespisovnosti a neslušnosti, ale koukněte se, co tenhle neandrtálec psal výše a asi pochopíte, že jsem s tímto bezcenným genetickým odpadem ztratil nervy.
Knuuu, někdo si dovolil zkritizovat vas byznys, a prodej predrazeneho jídla, o které má čím dál méně lidí zájem, že v každém druhém vlaku musíte vyplakavat u vlakvedoucich, aby lidi rozhlasem nahaneli do jidelaku, jinak by tam nebyla už vůbec ani noha. Argumenty nemáte, jen kompetence a nedokážete si to obhájit a jen a pouze lzete. Nejhorší je, že to moc dobře víte a pořád máte tu drzost z toho ještě obviňovat mě.
Dobrý den, rád bych zareagoval na komentáře v této diskuzi. Jsem taktéž stevardem v jídelním … spíš bistro voze. Nicméně narozdíl od kolegy se pokusím být objektivní. 59 korun za instatní Starbucks… ano, je to přepálený a s tím naprosto souhlasím. Nesouhlasí s tím kolegové, kteří jsou za to rádi protože díky tomu mají vyšší tržby. Co se týče jídel tak osobně se mi nelíbí další zdražování jídla. Ano, dostáváte svíčkovou “ z mikrovlnky“ a řízek z konvektomatu. Bohužel firma nemůže za to, jaké bistro vozy si nechá dopravce udělat. Takže jediný co my můžeme je přijít do bistra, vymyslet… Číst vice »
Moc díky za rozumný a objektivní pohled na věc. Je super, že jsou ve Vasi firmě i rozumní lidé s rozumným myšlením a argumenty, kteri dokazi veci vysvetlit tak jak jsou. …Smutný je, že většina cestujících má JLV spojeny spíše s lidmi jako váš kolega, tudíž s aroganci, drzosti a snahou člověka natáhnout.
Za mě dobrá volba. 👍🏽
Proč u JLV neakceptují stravenkvou platební kartu?
Protože to nejsou peníze, a oni nejsou povini takovou platbu akceptovat?
Proč neakceptují potravinové lístky z Protektorátu?
A zkoušel jste to? Třeba akceptují.
Mimochodem, potravinové lístky nebyly stravenka, bylo to jen oprávnění k nákupu potravin, zaplatit se muselo i tak.
Zkoušel Edernet.
Edenred
Stravenky i stravenkové karty by se měly akceptovat, ale ne všechny druhy (jen ty tři hlavní – Sodexo/Pluxee, Ticket restaurand/Edenred a Up. Pokud někde je problém, doporučuji napsat na JLV konkrétní údaje k prověření situace. Každopádně jsem sám tyto karty i v jídelních vozech opakovaně využil.
(Minimálně) ten Edenred je snad „co-brand“ s Mastercard, akorát omezený na určitá MCC, ne?
Edernet jsem zkusil,napsal hned z vlaky,anipo týdnu odpověď.
Proč by měli?
No hurá!
A jako bonus od dnešního dne další zdražení u JLV.
OMG! Co zdraželo a o kolik?
Co se tak podívat osobně? Jde to i online…
hlavní jídlo, polévky a dezerty cca o 10 % (např. z 209 na 229, dezerty z 85 na 95)
Tady mě naprosto fascinuje, jak vám někdo může dát minus… Vždyť máte naprostou pravdu
ano, také mě to překvapilo, jen jsem odpovídal na dotaz 🙂 Jinak věřím, že důvody pro zdražení JLV má, ale 10 % neboli 20 Kč se zdá být jednorázově dost. Ano, restaurace obecně zdražují, ale také to u některých podniků nese následky v podobě nižší návštěvnosti.
Dík… to není žádná tragedie myslím.
Spíš se mi zdá, že kvalita je trochu horší, psíčková v neděli byla strašně klihovitá.
Problém je, že to takto zvedají každé tři měsíce bez ohledu na reálnou inflaci. A u menších položek jde o daleko větší tragédii. Instantní kafe za 55 do plastového kelímku,. jeden opečený toust za 130,….
Asi jim balený croissant v hodnotě 10nkc za 45 příštím moc levný 😀
Croissant stojí 39 již drahnou dobu, mistře
Tady moc díky za minus – kde je problém? Přečtěte si menu, pokud to tedy při svém vzdělání dokážete 😂
Vtipné, kolik zaměstnanců JLV okamžitě mínusuje pouhé konstatování, že jako každou sezonu co cca 4 měsíce se u velké většiny položek zvedá cena. Zajímavé, konkurence dokáže ceny udržet dlouhodoběji a ne, že je zvedá co čtvrt roku.
Odkdy má konkurence jídelní vozy…? Mají je Maďaři (ceny naprosto jinde), mají je Rakušani (dtto) a zřejmě sem zajíždějí i Poláci, což je sice o něco levnější, ovšem i tak žádnej hit)… Ale uznávám – vlak jako vlak, Praha jako Praha… Rychlík jako mezinárodní eurocity, periferie jako Václavák… Všude stejné ceny, soudruzi 🤪🤪
A protože je to mezinárodní vlak, musíme cestující podojit. Ano, někdo tu soudružské myšlení má, ale on to není.
Jak – podojit.. ? Opakuji – zkuste se podívat kamkoliv jinam, pokud dostanete vycházky…
Který jiný dopravce působící v ČR má toto?
https://cnn.iprima.cz/dvoji-ceny-ve-vlacich-ceskych-drah-u-nas-levneji-v-nemecku-si-priplatite-6265
No byly dvě možnosti… Buď to mít celou cestu za plno anebo udělat tzv. Happy Hours… Jen pro informaci – ty vyšší ceny platí POUZE Děčín – Německo a Wien – Graz… Jinak by nás tam kvůli dumpingu nepustili … A koukněte na ceny občerstvení DB či OBB… jestli to takhle nakonec není lepší… Třeba Maďaři vozí Hungárku do Hamburku (172/173) a ceny mají furt stejné… Hodně vysoké… A těch řečí… Ale nakonec mají stejně plno…
Už aby na Berlín jezdil RJ. Stejně jako před lety po výjezdu RJ a LE najednou půjde to, co nešlo… a není pravda, že by to muselo být celou cestu za vyšší ceny. Ale chápu, že zlodějna se musí nějak obhájit. Však plno má i plno „známých“ podniků na staromáku a spol, co ukazuje Janek Rubeš ve svých videích a neznamená to že by ty podniky nabízely kvalitu za odpovídající cenu….ale jo, chápu, že svého chlebodárce budeš obhajovat dokud to sype…
Hele, opakuju, stačí se podívat na ceníky DB a OBB… Furt jsme daleko levnější a čerstvější… A hlavně – Němci to chtějí… Patrně ne náhodou slýchám dost často, že jsme Much moore better than DB… A s tou zlodějnou – jsme frenšíza s velmi vysokým nájmem i vstupy… Tudíž je to trošku jinak… A musíme se hodně otáčet… ale kecat a nevědět o čem je samozřejmě pohodlnější…
Pokud je to tak těžký, jak říkáte tak se na to vyberte a běžte dělat něco poctivého. Zatím ale jen fnukate a dal v byznysu už přes 10 let jak sám říkáte jste, takže evidentně vám to nese dobře.
To jsem zvědav, až tam vyjede RJ, jak Němci budou chtít „unhappy“ hours JLV.
Tohle je dost dobrá ojebávka.